11 Maja 2024 23:50:59
Zdjęcia użytkowników
ozi123 xmaczugx
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
Podmiana Parownika inna instalacja LPG 
Developers
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2011 14:32
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.07.2011 20:49
Skąd: -

Witam!

Mam takie pytanie właśnie nie dawno wykręciłem parownik i rozkręciłem go a on taki jest zabity ze ajajja szkoda gadać. Moje pytanie mam 2 parowniki prawie nic nie używane bo brat uzywał w swojej reni 2.0 coupe i były za małe i kupił sobie większy. I moje pytanie takie czy mogę podłaożyc inny parownik niż co ja miałem ?

Te srebrne to są inne parowniki od tego za syfi onego. Za syfiony to aktualny co używam go.


[img]http://img850.imageshack.us/img850/6185/img01667.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://img412.imageshack.us/img412/8998/img01666.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://img809.imageshack.us/img809/1232/img01665.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://img849.imageshack.us/img849/5616/img01668.jpg[/img] is not a valid Image.

Zdalny Serwis GSM
Zdalne ściąganie simlocków LG,HTC,BlackBerry,Alcatel,ZTE,Sony Ericsson. Zapraszam na Forum www.fan-se.jud.pl

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 08-12-2011 14:32
Awatar
coxurn91
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2011 15:14
Awatar


Postów: 175

Data rejestracji: 08.12.2011 14:11
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

ja ostatnio wymienilem parownik taki zasyfiony na wlasnie taki ladnie wygladajacy, okazalo sie, ze ten stary byl lepszy i wydajniejszy wystarczylo tylko membrany wymienic w srodku. moj stary parownik byl firmy LOVATO a ten nowy to nawet nie wiem, ale nie ma regulacji wolnych obrotow. ile ci pali /100km na tym "zasyfionym" ? Wink

Moje auto: Fiat Stilo Abarth 2.4 20v 170km, benzyna, 172700km
 
cin3kgostyn
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2011 15:32
Awatar


Postów: 92

Data rejestracji: 29.04.2011 20:16
Skąd: -

z mojego doswiadczenia podpowiem ci , ze lepszy jest ten zavoli , naprawde super parownik , mialem taki , tyle km nawalilem na nim ze szok , wymienilem membrany tylko i chodzil jak oszalaly , a ten drugi tomasetto , ogolnie niby dobra firma , wielu gazownikow poleca ten reduktor , ale naprawde nie zaciekawy .

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
grzes70
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2011 20:59
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Na każdym parowniku jest podana moc nominalna silnika dla którego jest przeznaczony.Z tym że zawsze zostawiamy zapas,"moc" parownika powinna być większa niż moc silnika,przyjmuje się że bezpieczny zapas to ok 30%.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2011 22:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Pytałeś już oto w temacie o składanie przez Ciebie silnika/głowicy. Po co zakładasz kolejny temat skoro tam masz odpowiedz...?

Skad sie biorą tacy ludzie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Developers
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-12-2011 15:50
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.07.2011 20:49
Skąd: -

maestro

Kazali założyć mi nowy temat.

A co do parownika to palił mi z 15 na 100 wczoraj go rozebrałem i się się zdziwiłem jak on jeszcze chodził jak tym syfem był cały za bity z obu stron wogóle nie chodziły popychacze membrany czy jak to się zwie.. Mniejszcze z tym. Przeczyściłem do połysku zobaczymy jak będzie. A co do parowników co podałem zdjęcia to widać od tego brudnego że tamte są inne to nic nie przeszkadza ? Że mam inna instalację gazową i taki parownik bym pod łożył to by nic się nie stało?

Zdalny Serwis GSM
Zdalne ściąganie simlocków LG,HTC,BlackBerry,Alcatel,ZTE,Sony Ericsson. Zapraszam na Forum www.fan-se.jud.pl

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
grzes70
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 09-12-2011 20:27
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Nie kazali założyć nowego tylko prosili przenieść się z pytaniami o parownik na forum gazowe.I nie oni a personalnie ja bo tamten temat jest już wystarczająco rozjechany.
Czytałeś wcześniej co napisałem o dopasowaniu parownika do mocy silnika?Robimy zgadywankę czy podasz cyferki dotyczące nowego parownika?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
Developers
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 14:19
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.07.2011 20:49
Skąd: -

Chwila chwila na gazie nie chce samochód chodzić czyli przełaczy się na gaz po chwili złapie z 4 tys obrotów i zgaśnie jak by gazu nie dostawał gdzie możę być problem z tym ?

Zdalny Serwis GSM
Zdalne ściąganie simlocków LG,HTC,BlackBerry,Alcatel,ZTE,Sony Ericsson. Zapraszam na Forum www.fan-se.jud.pl

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 17:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

w regulacji.

najpierw odpal samochod na benzynie. bedzie pewne ze silnik jest dobrze poskładany i wyregulowany. wtedy na gazie to chwila.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kimada
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 19:24
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@maestro: byleby nie zapomniał o rozgrzaniu silnika, bo u mnie właśnie jest zasyfiony reduktor na maxa i jak już chwyci na tych 30 stopniach, to na wolnych przerywa, dopiero po dobrym rozgrzaniu wszystko wraca do normy.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
Developers
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 20:28
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.07.2011 20:49
Skąd: -

Robiłem tak odpaliłem samochód złapał tęperaturę mało co nie za gotowania wody i przełaczyłem na gaz i buu zgasł w czasie jazdy na gaz bu zgasł.. Sprawdzałem elektro magnez czyli od akumulatora + dotknąć czy zrobi stuk ze się przełącza na gaz i wszystko git słychać ten strzał. W parowniku wykręciłem śrubę od dawkowania i nie czułem wogóle gazu byłem na cpn i mam całą butle gazu a tu o dziwo nie chce palić na benzynie bardzo dobrze pali. Silnik na benzynie równo chodzi.

Edytowane przez Developers dnia 10-12-2011 20:28
Zdalny Serwis GSM
Zdalne ściąganie simlocków LG,HTC,BlackBerry,Alcatel,ZTE,Sony Ericsson. Zapraszam na Forum www.fan-se.jud.pl

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
maestro
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 20:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Wynika z tego że masz zakrecony zawór na butli + ewentualnie przy butli nie otwiera sie elektrozawór skoro przy parowniku nie czuć gazu Smile Ewentualnie po drodze powinien byc jeszcze filtr (kolejny elektrozawór), chyba że masz zintegrowany z parownikiem.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mati89tczew
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 20:51
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

najbardziej podejrzewam, ze jakis kumpel zakręcił korek od gazu, sam tak zrobiłem przy swapie (wolę sam zakręcic ten korek niż przez jakiego pecha ma mi cos walnąć) i potem gazownik mówił mi, że to niepotrzebne ale jakbym robił jeszcze raz swapa to jeszcze raz bym zakręcił ten korek

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
maestro
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 20:52
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@mati89tczew: elektrozawor w stanie spoczynku (lub uszkodzenia) zawsze jest zamkniety Wink tez zakreciłem Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mati89tczew
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 20:54
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

@maestro: tak jak mówiłem, gazior mówił, że nie potrzebnie, ale wolę zakręcić, jestem pewny, że mi nie pierdyknie.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
Developers
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 21:00
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.07.2011 20:49
Skąd: -

Butle mam od kręconą i było słychać psyy jak gaz poszedł po skręceniu silnika ale od palić nie chce. Mam 3 elektro magnesów czyli na butli na parowniku oraz na tym pierdolnictwie gdzie po daje gaz i benzynę i potem idzie w parownik. Zmieniałem na butli elektro magnes czyli w prawą i na parowniku w taką samą stronę i nic dalej to samo jest.... Czyli jak by gdzieś coś za pchane było.

Zdalny Serwis GSM
Zdalne ściąganie simlocków LG,HTC,BlackBerry,Alcatel,ZTE,Sony Ericsson. Zapraszam na Forum www.fan-se.jud.pl

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 21:02
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Mam 3 elektro magnesów

ok

na butli

na parowniku


oraz gdzie?
oraz na tym pierdolnictwie gdzie po daje gaz i benzynę i potem idzie w parownik


?

jestes pewien ze wszystkie cykaja? niepomyliles podpinajac cewek + z - ?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Developers
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 21:05
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.07.2011 20:49
Skąd: -

Nie pomyliłem bo ja nic nie ruszałem z kablami LPG sam od siebie przestał działać. Muszę po myśleć gdzie może być problem lub jakiś pomysł pod suncie mi.

Zdalny Serwis GSM
Zdalne ściąganie simlocków LG,HTC,BlackBerry,Alcatel,ZTE,Sony Ericsson. Zapraszam na Forum www.fan-se.jud.pl

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 21:06
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Developers: nie odpowiadasz na pytania Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Developers
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2011 21:12
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 20.07.2011 20:49
Skąd: -

Szczerze to tak coś mi się zdaje ze coś nie tak jest z elektro magnezem w butli nie mam jak sprawdzić lub od kręcę z innego parownika elektro i wkręcę tam i zobaczę co wyjdzie ale napewno nic. A kable od butli nic nie zmieniałem czyli napięcia na elektro magnez.

Bo tylko słyszę pompkę od benzyny a nie słyszę strzału od butli.

Edytowane przez Developers dnia 10-12-2011 21:14
Zdalny Serwis GSM
Zdalne ściąganie simlocków LG,HTC,BlackBerry,Alcatel,ZTE,Sony Ericsson. Zapraszam na Forum www.fan-se.jud.pl

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: