Menu główne
Forum
Klubowicze
Lesiu11 |
Dodany dnia 28-12-2011 18:00 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Pochwale się swoim osiągnięciem, jednocześnie opiszę jak to zrobić
Plan zakłada skrócenie drążka zmiany biegów o dobre kilka centymetrów, natchnęły mnie drążki w hondach i innych street rejsingowych ścigantach więc tak, po pierwsze ściągamy gałkę zmiany biegów, powinna pójść na wydre, ale i tak zaopatrzyłbym sie w zapasową, np od razu z 16v pozbywamy sie mieszka, przygotowujemy piłkę do metalu itd tak wyglada drązek obcinamy pilką plastik jak pokazano na fotce i wyrzucamy teraz obliczamy ile trzeba obciąć drążek, ale w taki sposób, by nie pozbawić sie mozliwosci podnoszenia wstecznego, na fotce pokazałem któy dynks będzie teraz spełniał to zadanie, obliczamy wg zasady: liczymy sześć razy tniemy raz, bo potem mogą być cyrki, na pewno nie ciąć na wysokosci tego plastiku, a sporo wyżej, ale kazdy chyba wie o czym mówie (linie cięcia narysowałem tylko "umownie" najlepiej ustalić ją samemu) Polecam ciąć piłką do metalu a nie szifierką bo nikt nie lubi spalonej tapicerki warto się pomęczyć 15 minut dłużej niż potem szukać nowych obić potem nacinamy "kikuta" piłką, żeby się lepiej gałka trzymała, smarujemy gałkę dobrym klejem (jeszcze nic nie polece, narazie testuje ośmiorniczkę) i przyklejamy na dniach pokaże jak wygląda to u mnie, dla mnie bomba, biegi wchodzą jak na automatach z tym ze ja poszedłem jeszcze dalej, obciąłem jeszcze więcej i przeniosłem dynks do podnoszenia wstecznego, mocno przerabiając ten cały plastik wygląd po zabiegu [img]https://lh5.googleusercontent.com/-JFlw63MPwxs/Tvyn6tzOCpI/AAAAAAAACGc/i9JJixoxIAE/s640/DSC00819.JPG[/img] is not a valid Image. Edytowane przez Lesiu11 dnia 29-12-2011 18:51 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-12-2011 18:00 |
lukat1988 |
Dodany dnia 28-12-2011 18:04 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
No ja troszeczkę mniej wycinałem, ale faktycznie biegi lepiej się wrzucało
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
michor |
Dodany dnia 28-12-2011 19:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ja mam chyba jeszcze z pół centa mniej?
Już 2 lata tak jeżdżę i nie widzę przeciwskazań - tylko trzeba ręką dalej sięgać [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 28-12-2011 19:08 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
drążek skróciłem 6 cm ale bezpiecznie, czyli tak zeby nie przerabiać tego plastikowego cięgna i zeby zostal ten dynks pokazany na foto to jakieś 4.5 max 5cm Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 28-12-2011 19:09 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
kurde ja właśnie jestem w trakcie robienia czegoś podobnego . Ja wywaliłem plastik miedzy miejscem blokady linki a pierwszym dynksem . Plastik skleiłem po przez zgrzewanie go lutownica a reszta analogicznie . Robiłem to na wolnym drążku teraz zrobię w aucie i również pokaże jak to wygląda
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
michor |
Dodany dnia 28-12-2011 19:13 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Lesiu11 napisał/a: drążek skróciłem 6 cm ale bezpiecznie, czyli tak zeby nie przerabiać tego plastikowego cięgna i zeby zostal ten dynks pokazany na foto to jakieś 4.5 max 5cm ja mam plastik na równo z tym pierścieniem upitolony + drążek do tego ile się praktycznie dało. Hipis mówi że mi biegi ciężko wchodzą Ale dzięki temu jest mniejsze wrażenie mieszania w maśle, wyraźniej czuć kiedy wskoczył bieg. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 29-12-2011 18:50 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
oto obiecane foto [img]https://lh5.googleusercontent.com/-JFlw63MPwxs/Tvyn6tzOCpI/AAAAAAAACGc/i9JJixoxIAE/s640/DSC00819.JPG[/img] is not a valid Image. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro |
Dodany dnia 29-12-2011 19:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
dla mnie wizualna porażka
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lesiu11 |
Dodany dnia 29-12-2011 19:17 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
mnie się podoba, nie pierwszy raz się nie zgadzamy Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro |
Dodany dnia 29-12-2011 19:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jezeli tunel byłby o tyle wyzszy to tak, bo tak to trzeba miec reke metrową
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lesiu11 |
Dodany dnia 29-12-2011 19:21 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
nie zauważyłem zebym miał z tym problem Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 29-12-2011 19:32 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Mi się podoba, ale fakt tunel mógłby pójść w górę
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 29-12-2011 19:34 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
znaczy wg mnie to problem lezy w fotelach a nie tunelu, bo są strasznie wysoko w najnizszym połozeniu, siedział ktos w golfie mk2 z fotelami z corrado? totalnie na podłodze. Ale ogółem zgadzam sie mogłby byc blizej, ale mi nie przeszkadza tak jak jest Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
michor |
Dodany dnia 30-12-2011 00:49 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ten pasażera to chyba w ogóle nieprzykręcony? bo nie pamiętam żeby taki krzywy był? ;P
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Snorky |
Dodany dnia 30-12-2011 10:15 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Odnośnie skróconego drążka to siedziałem wczoraj w michorowym trupie za kółkiem i muszę powiedzieć, że biegi wrzuca się ładnie i bez problemu. W sumie to chyba nawet nie zauważyłem większej różnicy w normalnej długości drążka, a skróconej
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-12-2011 23:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to zamawiam
taki skrócony badyl Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 30-12-2011 23:56 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@maestro: Cie potem podlicza chlopaki,,,
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-12-2011 23:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mam takie dwa badyle luzem standard, ale za prawde nie widze tego, ale jako bajer,,,, czemu nie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 31-12-2011 00:04 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@maestro: zawsze mozesz miec w aucie dwa drazki
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Raafal20 |
Dodany dnia 31-12-2011 08:47 |
Postów: 1661 Data rejestracji: 28.12.2008 10:28 Skąd: lubelskie Rejowiec Fabryczny |
@maestro: zrob to sam ja wczoraj 30minut i po sprawie
Nowe fotki caba --> Galeria Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^ "Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |