Menu główne
Forum
Klubowicze
cent75 |
Dodany dnia 24-01-2012 06:36 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
Witam mam problem z renówką zaczeło sie od tego że strzelał i przerywał aż pękła obudowa filtra na silniku została wymieniona auto chodziło ok po jakiś paru dniach znowu zaczeło strzelać i szarpać została wymieniona kopółka zapłonowa chodził ok znowu po paru dniach zaczeło sie to samo aż ponownie pękł filter na silniku .. po tym dało sie nim jeszcze jakoś jechać (jak dostał dobrze w pizde) aż któregoś dnia auto zaczeło sie dławić na obrotach powyżej 1500 tys poprostu dam mu gazu i dławi sie i gaśnie.. udało sie dojechać te 2 km bez gazu na wolnych obrotach po czym próbujemy go zapalić jakby zaskakuje sekunde i gaśnie nie zapali poprostu . zostały wymienione kable , kopółka zapłonowa, świece.. Rozkręciłem parownik wyczyściłem.. bembrany wyglądają ok . Juz nie mam pojęcia w czym może tkwić problem ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-01-2012 06:36 |
mapet92 |
Dodany dnia 24-01-2012 08:35 |
Postów: 70 Data rejestracji: 24.10.2011 16:47 Skąd: - |
cewkę sprawdź
Renault 19 C3J710 PH1
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1988r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 301000km
|
cekaj_no |
Dodany dnia 24-01-2012 08:45 |
Postów: 41 Data rejestracji: 19.12.2010 22:00 Skąd: opolskie Kluczbork |
Mi strzelanie i to do tego takie konkretne kojarzy się ze zbyt bogatą mieszanką. Jeśli dzieje tak tylko na LPG to chyba najlepiej jechać do gazowników. Jak miałem uszkodzony wtryskiwacz i lał za dużo benzyny to właśnie tak strzelało w stronę obudowy filtra. Podobnie miałem w Pontiacu (tu już LPG), za dużo gazu i gdzieś strzelało, a spalanie wzrosło do 40L/100km. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 200000km
|
|
|
cent75 |
Dodany dnia 24-01-2012 09:27 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
rozkręciłem cewke i styk był cały zaśniedziały wyczyściłem i zaraz próbujemy go palić .. można ją jakoś sprawdzić czy nie jest spalona ? co do benzyny to spaliła sie pompka i nie mam jak sprawdzić czy chodzi ok ale myśle ze na benzynie powinien śmigać Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
valdezdle |
Dodany dnia 24-01-2012 09:58 |
Postów: 656 Data rejestracji: 08.03.2011 21:45 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
Wymień pompę czym prędzej bo odpalanie zimnego silnika na gazie nie służy instalacji Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 999999km
|
michor |
Dodany dnia 24-01-2012 10:11 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
cekaj_no napisał/a: Mi strzelanie i to do tego takie konkretne kojarzy się ze zbyt bogatą mieszanką. Jeśli dzieje tak tylko na LPG to chyba najlepiej jechać do gazowników. Jak miałem uszkodzony wtryskiwacz i lał za dużo benzyny to właśnie tak strzelało w stronę obudowy filtra. Podobnie miałem w Pontiacu (tu już LPG), za dużo gazu i gdzieś strzelało, a spalanie wzrosło do 40L/100km. Raczej w druga stronę. Strzały w dolot sugerują zbyt ubogą mieszankę. Ogólnie do autora: 1) zrobić żeby ten samochód jeździł na benzynie to podstawa. Potem: 1) świece 2) kable 3) kopółka z palcem 4) reduktor do sprawdzenia 5) nieszczelności w dolocie REGULACJA! a tak z ciekawości - ile palił? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
cent75 |
Dodany dnia 24-01-2012 10:23 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
pompke właśnie musimy kupić jak najszybciej a co do tego ile palił to różnie ostatnimi czasy dość dużo poprzez trzymanie go na wysokich obrotach Treść dodana dnia 24-01-2012 11:42: panowie a jak w parowniku jest rurka która idzie z gazem a z drugiej strony wychodzi druga rurka która idzie na obudowe filtra powinien nią iść gaz prawda ? a u mnie prawie nic tego gazu z niej nie wychodzi moze coś z mikserem ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 24-01-2012 11:47 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
a masz śróbe czy silniczek krokowy ? może ktos ci zrobił psikus i śróbe skręcił hehe
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 24-01-2012 11:52 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
no jest taka regulacja plastikowy koreczek odkręcenie go nic nie daje Treść dodana dnia 24-01-2012 12:04: z filterka gaz idzie ok znowu z parownika mi go nie podaje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 24-01-2012 12:09 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
no to czyli parownik nie daje gazu dalej . dobrze go złożyłes ? bo pisałes że rozkręcałes ? membrany nie uszkodziłes ? a parownik nie marźnie ? tzn. nie jest oszroniony ?
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 24-01-2012 12:15 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
parownik wszystko ok założone. Właśnie marznie cały jest oblodzony z lewej strony polewałem go nawet gorącą wodą na rozruch Treść dodana dnia 24-01-2012 12:17: membrany ok Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 24-01-2012 12:18 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
no to masz odpowiedź kolego . marźnie bo masz zapowietrzony okład chłodzenia i wtedy gazu nie poda
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 24-01-2012 12:22 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
no więc co wymienić mikser ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 24-01-2012 12:25 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
ale co ci da wymiana miksera . musisz zrobić by chodził na PB odpowietrzyc układ i wtedy na gaz i wyregulowac i powinno byc ok. bez odpalenia na PB to chyba ani rusz
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 24-01-2012 12:26 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
ok czyli pompka i jazda dzięki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 24-01-2012 12:29 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
moim zdaniem tak
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
michor |
Dodany dnia 24-01-2012 14:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
cent75 napisał/a: ok czyli pompka i jazda dzięki Rozprężanie gazu to reakcja endotermiczna (pobiera energię z otoczenia) i dlatego reduktor zamarza. Nie ma w nim płynu chłodniczego - a dlaczego to już musisz sam sprawdzić czy Ci chłodnica pękła, uszczelka podgłowicą czy zwykły wyciek. więc - żeby porządnie odpowietrzyć układ chlodzenia ŁACZNIE z reduktorem - musisz go odpalic na Pb. Inaczej się nie da. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
cent75 |
Dodany dnia 25-01-2012 05:35 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
rozkręciliśmy wczoraj bak i teraz czekamy na pompke mam nadzieje ze na bp zapali Treść dodana dnia 26-01-2012 06:23: Wyczyściłem wczoraj filter pod pompką, cały bak i auto śmiga Teraz pytanie czy da sie samemu wyregulować LPG czy musze jechać z nim do gazownika ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-01-2012 07:26 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@cent75: Można samemu,opis znajdziesz na forum. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 10:11 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
bez problemu sam wyregulujesz i jak kolega wyżej wspomnaił jest dokładny opis na forum jak wyregulować
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |