12 Maja 2024 08:11:40
Zdjęcia użytkowników
igor3007 Dj_Oskar
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
nie zapali na LPG 
cent75
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 06:36
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 24.01.2012 06:12
Skąd: -

Witam mam problem z renówką zaczeło sie od tego że strzelał i przerywał aż pękła obudowa filtra na silniku została wymieniona auto chodziło ok po jakiś paru dniach znowu zaczeło strzelać i szarpać została wymieniona kopółka zapłonowa chodził ok znowu po paru dniach zaczeło sie to samo aż ponownie pękł filter na silniku .. po tym dało sie nim jeszcze jakoś jechać (jak dostał dobrze w pizde) aż któregoś dnia auto zaczeło sie dławić na obrotach powyżej 1500 tys poprostu dam mu gazu i dławi sie i gaśnie.. udało sie dojechać te 2 km bez gazu na wolnych obrotach po czym próbujemy go zapalić jakby zaskakuje sekunde i gaśnie nie zapali poprostu . zostały wymienione kable , kopółka zapłonowa, świece.. Rozkręciłem parownik wyczyściłem.. bembrany wyglądają ok . Juz nie mam pojęcia w czym może tkwić problem ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 24-01-2012 06:36
Awatar
mapet92
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 08:35
Awatar


Postów: 70

Data rejestracji: 24.10.2011 16:47
Skąd: -

cewkę sprawdź

Renault 19 C3J710 PH1

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1988r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 301000km
 
cekaj_no
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 08:45
Awatar


Postów: 41

Data rejestracji: 19.12.2010 22:00
Skąd: opolskie
Kluczbork

Mi strzelanie i to do tego takie konkretne kojarzy się ze zbyt bogatą mieszanką. Jeśli dzieje tak tylko na LPG to chyba najlepiej jechać do gazowników. Jak miałem uszkodzony wtryskiwacz i lał za dużo benzyny to właśnie tak strzelało w stronę obudowy filtra. Podobnie miałem w Pontiacu (tu już LPG), za dużo gazu i gdzieś strzelało, a spalanie wzrosło do 40L/100km.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 200000km
 
cent75
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 09:27
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 24.01.2012 06:12
Skąd: -

rozkręciłem cewke i styk był cały zaśniedziały wyczyściłem i zaraz próbujemy go palić .. można ją jakoś sprawdzić czy nie jest spalona ?

co do benzyny to spaliła sie pompka i nie mam jak sprawdzić czy chodzi ok ale myśle ze na benzynie powinien śmigać

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
 
valdezdle
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 09:58
Awatar


Postów: 656

Data rejestracji: 08.03.2011 21:45
Skąd: dolnośląskie
Chojnów

Wymień pompę czym prędzej bo odpalanie zimnego silnika na gazie nie służy instalacji Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 999999km
 
michor
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 10:11
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

cekaj_no napisał/a:
Mi strzelanie i to do tego takie konkretne kojarzy się ze zbyt bogatą mieszanką. Jeśli dzieje tak tylko na LPG to chyba najlepiej jechać do gazowników. Jak miałem uszkodzony wtryskiwacz i lał za dużo benzyny to właśnie tak strzelało w stronę obudowy filtra. Podobnie miałem w Pontiacu (tu już LPG), za dużo gazu i gdzieś strzelało, a spalanie wzrosło do 40L/100km.



Raczej w druga stronę.
Strzały w dolot sugerują zbyt ubogą mieszankę.

Ogólnie do autora:
1) zrobić żeby ten samochód jeździł na benzynie to podstawa.

Potem:
1) świece
2) kable
3) kopółka z palcem
4) reduktor do sprawdzenia
5) nieszczelności w dolocie

REGULACJA!

a tak z ciekawości - ile palił?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
cent75
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 10:23
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 24.01.2012 06:12
Skąd: -

pompke właśnie musimy kupić jak najszybciej a co do tego ile palił to różnie ostatnimi czasy dość dużo poprzez trzymanie go na wysokich obrotach


Treść dodana dnia 24-01-2012 11:42:

panowie a jak w parowniku jest rurka która idzie z gazem a z drugiej strony wychodzi druga rurka która idzie na obudowe filtra powinien nią iść gaz prawda ? a u mnie prawie nic tego gazu z niej nie wychodzi moze coś z mikserem ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
 
seba2ts
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 11:47
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

a masz śróbe czy silniczek krokowy ?? może ktos ci zrobił psikus i śróbe skręcił hehe

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
cent75
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 11:52
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 24.01.2012 06:12
Skąd: -

no jest taka regulacja plastikowy koreczek odkręcenie go nic nie daje


Treść dodana dnia 24-01-2012 12:04:

z filterka gaz idzie ok znowu z parownika mi go nie podaje

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
 
seba2ts
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 12:09
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

no to czyli parownik nie daje gazu dalej . dobrze go złożyłes ?? bo pisałes że rozkręcałes ?? membrany nie uszkodziłes ?? a parownik nie marźnie ?? tzn. nie jest oszroniony ??

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
cent75
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 12:15
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 24.01.2012 06:12
Skąd: -

parownik wszystko ok założone. Właśnie marznie cały jest oblodzony z lewej strony polewałem go nawet gorącą wodą na rozruch


Treść dodana dnia 24-01-2012 12:17:

membrany ok

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
 
seba2ts
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 12:18
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

no to masz odpowiedź kolego . marźnie bo masz zapowietrzony okład chłodzenia i wtedy gazu nie poda

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
cent75
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 12:22
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 24.01.2012 06:12
Skąd: -

no więc co wymienić mikser ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
 
seba2ts
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 12:25
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

ale co ci da wymiana miksera . musisz zrobić by chodził na PB odpowietrzyc układ i wtedy na gaz i wyregulowac i powinno byc ok. bez odpalenia na PB to chyba ani rusz

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
cent75
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 12:26
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 24.01.2012 06:12
Skąd: -

ok czyli pompka i jazda dzięki

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
 
seba2ts
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 12:29
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

moim zdaniem tak

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
michor
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2012 14:23
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

cent75 napisał/a:
ok czyli pompka i jazda dzięki



Rozprężanie gazu to reakcja endotermiczna (pobiera energię z otoczenia) i dlatego reduktor zamarza.
Nie ma w nim płynu chłodniczego - a dlaczego to już musisz sam sprawdzić czy Ci chłodnica pękła, uszczelka podgłowicą czy zwykły wyciek.


więc - żeby porządnie odpowietrzyć układ chlodzenia ŁACZNIE z reduktorem - musisz go odpalic na Pb.

Inaczej się nie da.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
cent75
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2012 05:35
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 24.01.2012 06:12
Skąd: -

rozkręciliśmy wczoraj bak i teraz czekamy na pompke mam nadzieje ze na bp zapali Wink


Treść dodana dnia 26-01-2012 06:23:

Wyczyściłem wczoraj filter pod pompką, cały bak i auto śmiga Smile2
Teraz pytanie czy da sie samemu wyregulować LPG czy musze jechać z nim do gazownika ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
 
grzes70
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 26-01-2012 07:26
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@cent75: Można samemu,opis znajdziesz na forum.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
seba2ts
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 26-01-2012 10:11
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

bez problemu sam wyregulujesz i jak kolega wyżej wspomnaił jest dokładny opis na forum jak wyregulować

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: