Menu główne
Forum
Klubowicze
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 11:33 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
panowie a jakby mu zmniejszyć spalanie na bp ? jara jak smok zrobiłem nim 10 km na 4l i jeszcze go zapaliłem na 5 min i po benzynie Treść dodana dnia 26-01-2012 11:34: gaz ma dojebany na wolnych 2000 tys obr Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-01-2012 11:33 |
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 11:37 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
spalanie PB to pewnie sonda walnięta . a lpg regulowałeś jak w opisie ?
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 11:41 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
tak wyregulowane ale niechce mi wypuścić gazu z parownika zapowietrzony Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 11:51 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
a dalej marźnie ?
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 11:53 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
no niby dzisiaj nie był zamarznięty dolałem mu płynu do chłodnicy bo brakowało z 0,5l Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 11:54 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
to jak nie zamarzniety to powinien gaz puszczc . a jak nie to parownik pewnie . membrany może do wymiany
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 11:56 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
mam drugi parownik w razie czego poprubujemy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 11:58 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
zmień i wtedy będziesz miał pewnośc
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 12:06 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
a powiedz mi przy drugim parowniku mam taką kosteczke na 2 przewody a w moim jej nie ma czy jak podłącze tamten drugi bez przewodów bedzie chodził ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 12:07 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
to pewnie elektrozawór . a jakiej firmy masz teraz w aucie ? a jaki chcesz włozyć ?
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 12:11 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
mam LOVATO AUTOGAS a drugi LOV.TEC Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 12:15 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
to pewnie elektrozawór . bo jaka inna elektryka przy parowniku
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 12:15 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
a elektrozawór mam przy filterku Treść dodana dnia 26-01-2012 12:16: i jak by go podłączyć ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 12:18 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
bo w tym co masz teraz to masz pewnie filterek z elektrozaworem gdzies na grodzi zamontowany co ? a w tym nowym jest juz w parowniku
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 12:20 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
tak w filterku jest elektrozawór troche wyżej, z prawej strony silnika. a właśnie w nowym parowniku również jest elektrozawór Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 12:27 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
chyba możesz tak zrobic że od tego elektrozaworu poza parownikiem co amsz w samochodzie poprowadź przewody do elektrozaworu w nowym parowniku i będzie razem otwierało obydwa elektrozawory . moim zdaniem chyba powinno byc tak ok
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
cent75 |
Dodany dnia 26-01-2012 12:28 |
Postów: 17 Data rejestracji: 24.01.2012 06:12 Skąd: - |
ok spróbujemy Treść dodana dnia 26-01-2012 13:24: zmieniłem parownik podłączyłem pod 2 elektro zawory , wyregulowałem go na parowniku i na wężu i co ? chodzi bez szwanku Seba flache ci wisze dzięki naprawde Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 26-01-2012 23:27 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
spoko spoko po to jest forum żeby se pomagac ale nie powiem bo bym se wypił hehe
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |