Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 07-02-2012 19:57 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
w ph2 jest tak a jakbym chcial zderzak z ph1 upchac to co musze zmienic czy wystarczy samo mocowanie z ph1 dorwac i zamienic [img]http://images38.fotosik.pl/1344/d9825f22014e12edm.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-02-2012 19:57 |
piotrekTSA |
Dodany dnia 07-02-2012 19:58 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
sam hak do holowania zmienić
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-02-2012 21:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak widzisz samo ucho przykrecone jest do tego trójkata do którego przykreca sie zderzak a on trzyma sie na trzy sruby. Odkrecasz to, przykrecasz od ph1 i tyle. Pamietaj że w ph1 16V jest inny hak niż w ph1 8V.
O ile mnie pamięc nie myli to mam taki hak do 16V. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szulgus |
Dodany dnia 07-02-2012 22:00 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
maestro napisał/a: Jak widzisz samo ucho przykrecone jest do tego trójkata do którego przykreca sie zderzak a on trzyma sie na trzy sruby. Odkrecasz to, przykrecasz od ph1 i tyle. Pamietaj że w ph1 16V jest inny hak niż w ph1 8V. O ile mnie pamięc nie myli to mam taki hak do 16V. A no i dlatego u mnie coś nie pasible ;P Chyba trza zmienić hehe Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 07-02-2012 22:04 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
zderzak ph1 do ph2 średnio mi się widzi tak jak piszą koledzy i się różni tym że hak od ph1 jest poziomy a ph2 pionowy
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 07-02-2012 22:14 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
a nie bedzie ani ph1 ani ph2 ale uchwyt z ph1 16v potrzeba mi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
bej |
Dodany dnia 07-02-2012 22:20 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
bylo wczesniej mowic to bym wyslal
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 07-02-2012 22:24 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
mialem od ciebie juz gdzies ale mi przepadl :/ a dzis modzilem wlasnie i zauwazylem brak heh Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
bej |
Dodany dnia 07-02-2012 22:26 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
szukaj szukaj moze do piaskowania go dales jak cos to zabiore razem z boczkami
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 07-02-2012 22:42 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
to prawda ze 16v a zwykly sie roznia w ph1 te od holowania? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
bej |
Dodany dnia 07-02-2012 22:43 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
tak inne sa 16v ma nizej niz zwykla wersja
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-02-2012 23:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
przede wszystkim jest dłuższy. fabryczny hak z ph1 przy zderzaku z ph1 16V kończy sie schowany w zderzaku.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |