Menu główne
Forum
Klubowicze
speedy24pl |
Dodany dnia 09-02-2012 11:18 |
Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.2011 17:30 Skąd: - |
witam, chciałbym odświeżyć temat zakładania instalacji.
Mamy wiele firm na rynku, warsztat w Brzeziu pomiędzy Kaliszem a Pleszewem, jest dobry, kilku moich znajomych jeździ na instalacjach stamtąd posiadają kilka rodzajów instalacji: - Instalacje włoskie Firmy MTM - BRC - KIT MTM DRIVE - Instalacje włoską firmy ZAVOLI - Instalacje z polskim komputerem ESGI-2 która najlepsza do R19-tki na co szczególnie mam zwrócić uwagę, żeby mnie nie wydymali z tematem? ave! speedy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 1900000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-02-2012 11:18 |
martoll |
Dodany dnia 09-02-2012 13:28 |
Postów: 210 Data rejestracji: 06.05.2009 17:24 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Wszystkie drugiej generacji będą pasować, najważniejszy według mnie to parownik(reduktor).Ja posiadam Voila Plus z elpigazu i nie mogę złego słowa powiedzieć. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
|
|
krzysiek056 |
Dodany dnia 09-02-2012 13:42 |
Postów: 199 Data rejestracji: 31.01.2007 21:50 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
Z tego co mi gazownik mówił najlepiej brać II z regulacją na śrubę. Samochód wtedy będzie oszczędniejszy i zwinniejszy. Oczywiście taniej policzył za brak attuatora. Jak na razie mój rekord przy normalnej jeździe to 7,1l/100km (450km na 32 litrach LPG). Jak kolega wyżej posiadam parownik Voila Plus i jak na razie po 6 tyś km na gazie żadnych problemów nie miałem. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 141000km
|
martoll |
Dodany dnia 09-02-2012 13:58 |
Postów: 210 Data rejestracji: 06.05.2009 17:24 Skąd: małopolskie Oświęcim |
To niezgodne z prawem,II generacja nie może być na śrube.Nie przejdziesz przeglądu.A co do spalania to normalne.Podczas ostatnich wakacji z rowerami na dachu-na autostradzie max 120-wyszło 7,8 litra. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
|
|
rycho666 |
Dodany dnia 09-02-2012 14:27 |
Postów: 500 Data rejestracji: 09.11.2008 09:34 Skąd: lubelskie Kraśnik |
@martoll: co Ty pleciesz że nie przejdzie przeglądu 50% aut ma regulację gazu na śrubie i przechodzi przeglądy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198100km
|
maestro |
Dodany dnia 09-02-2012 15:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@rycho666: wiec te 50% aut wyłączając silniki z gaźnikiem nie powinna przejść przeglądu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
speedy24pl |
Dodany dnia 09-02-2012 16:57 |
Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.2011 17:30 Skąd: - |
słodko, dzięki za szybką odpowiedź.
ok już wiem, że parownik(reduktor) powinien być Voila Plus z elpigazu. co jeszcze doradzacie/odradzacie chłopaki jutro jadę na stację lpg, płacę 1700 i chciałbym poszerzyć wiedzę o waszą, żeby mi syfu nie wcisnęli. ave! speedy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 1900000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 09-02-2012 17:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@speedy24pl: parownik jaki kolwiek BYLE miał zapas mocy. Jak masz u siebie 75KM to parownik na 100KM. Nigdy na równo.
co do sterowania to polecam BINGO M (proste, i malo zawodne polskie wykonanie). ale tego widze nie maja, BRC drogie, wszystko inne bym omijal bo potem problem. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
speedy24pl |
Dodany dnia 09-02-2012 19:25 |
Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.2011 17:30 Skąd: - |
maestro jak zwykle pomocny, dzięki ci i chłopakom którzy napisali,
wasze rady dla mnie są bardzo ważne. czyli wziąść BRC? w innym auto-gazie proponowali mi za 1500 założenie właśnie BRC, ten warsztat za 1700 jest sprawdzony, mają dużo zleceń i tak myślę że tam byłoby lepiej. a czemu napisałeś że BRC drogie? coś jeszcze powinienem wiedzieć ave! speedy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 1900000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 09-02-2012 19:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
brc jest zawsze drozsze od pozostałych, przynajmniej z moich obserwacji.
spytaj dokladnie o parownik i jego dane, jeśli nie bedzie 100KM (~70kW) to domagaj sie takiego. dopytaj co z regulacją w czasie trwania gwarancji. Dobrze jest aby parownik montować ponizej zbiorniczka wyrównawczego, ale to już pierdoły. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
speedy24pl |
Dodany dnia 09-02-2012 19:37 |
Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.2011 17:30 Skąd: - |
a samą butlę lepiej w bagażnik wrzucić czy pod auto w koszyk do koła zapasowego?
speedy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 1900000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 09-02-2012 19:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
stanowczo pod auto. szkoda marnowac miejsce w bagazniku.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
krzysiek056 |
Dodany dnia 10-02-2012 00:16 |
Postów: 199 Data rejestracji: 31.01.2007 21:50 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
Ja uważam, że miejsce butli jest zależy od tego w jak dalekie trasy jeździsz. Ja jeszcze stałą, aczkolwiek długą trasą (240km) przynajmniej 2 razy w tygodniu wiec zamontowałem sobie małą butlę w bagażnik, ale wzdłuż samochodu. W poprzednim miałem butlę zamiast koła, które było w bagażniku i bagażnik była taki nijaki. Zrobił się strasznie płytki i bardzo mało miejsca było po obu stronach koła. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 141000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 10-02-2012 17:05 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Zauważ, że R19 ma montowane koło pod autem, więc nie tracisz miejsca w bagażniku. Jak jeździłem 19, to przez 5 lat nie złapałem kapcia, a zapas (16 letni) był jeszcze oryginalny i miał jeszcze gumki po bokach!
Teraz mam butle w miejscu koła zapasowego i nawet na trasy po 200km nie biore zapasówki... Z tego zestawienia, to wybrałbym BRC, bo jest mi znajome. Tato ma Bingo, ja mam STAGa, ale najważniejsze, żeby ci co montują znali się na rzeczy, a nie tylko wkładali LPG do auta. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
bula6595 |
Dodany dnia 10-02-2012 19:49 |
Postów: 195 Data rejestracji: 09.07.2011 14:12 Skąd: - |
no co do brc to wiesz .. ;/ a dwoje babka swoje .. zalezy od ludzia montującego i tyle no i pilnuj zeby wszystkie wiercenia były dobrze zabezpieczone no i tyle
http://sc7.pl/pol...6,bula6595
coś dla psychopatów mój kanał youtube. https://www.youtu...amp;view=0 |
czekus |
Dodany dnia 10-02-2012 21:37 |
Postów: 442 Data rejestracji: 18.11.2011 13:04 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Dopiszę się do tematu,co myślicie o Lovato-dobra firma czy lipna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 160000km
|
speedy24pl |
Dodany dnia 13-02-2012 13:02 |
Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.2011 17:30 Skąd: - |
BRC - instalacja założona przez firmę, która jest na rynku od lat 15tu, autko jeździ dobrze, nie widzę, żeby na mocy stracił, dostosowałem się do waszych rad i powinno być ok
tym wierceniom muszę się tylko przyjrzeć dokładniej, za dwa tysie przegląd. dzięQs & pozdr speedy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 1900000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |