Menu główne
Forum
Klubowicze
Pavcio |
Dodany dnia 24-02-2012 10:57 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Jak w temacie nie moge odpalić w taka pogodę jak dziś ... deszcz, wilgoć, mokro.. zawsze tak było nie jest to pierwszy raz wiec sie nie dziwie że nie odpaliłem w mrozy odpala bez problemu i w kazdy inny dzień tylko nie w taki jak jest mokro pada deszcz i jest duzo wilgoci wydarłem aku. i własnie właduje go .. wiem ze jak go wsadze to odpali wiec co jest tego przyczyną cewka dostaje wilgoci i aku nie nie moze dać odpowiedniej siły rozruchowej Mam cewke od malucha hehe
Problem wyraźnie dotyczy instalacji elektrycznej,przenoszę.Grzes70 Edytowane przez grzes70 dnia 24-02-2012 13:01 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-02-2012 10:57 |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 24-02-2012 12:14 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Jak to masz cewkę od malucha? Pomijając kwestję podłączenia (tak, wiem, polak potrafi) cewka od malucha jest przede wszystkim liczona pod dwa cylindry, a poza tym pod inne świece. Pomijając fakt, że w układzie WN fiacika jest niższe napięcie, co za pewne jest przyczyną twoich problemów. Poza tym jak silnik chodzi na tej cewce? A wracając... Wilgoć wiadomo jak działa na układ zapłonowy, w jakim stanie są kable, kopułka i palec? Świece kiedy wymieniane?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 24-02-2012 13:09 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Miałem jakiś czas cewke z malucha i nie było żadnej różnicy. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 24-02-2012 13:26 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Owszem, może nie być różnicy, pod tytułem zauważalnej gołym okiem. A różnica jest w ilości i gęstości zwojów. Ale wracając do twojego problemu, masz w dalszym ciągu fiatoską cewkę, czy normalnie do CJa? I jak stan pozostałych elementów. W jakim stanie jest w ogole aku, bo może to on sprawia problemy...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Pavcio |
Dodany dnia 24-02-2012 21:54 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
wszystko jest ok w stanie bdb ... aku ma 4 lata ale na -24 spokojnie odpalał wiec wiec gdzieś musi być przebicie albo coos ... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |