Menu główne
Forum
Klubowicze
damianlg |
Dodany dnia 27-02-2012 11:29 |
Postów: 2 Data rejestracji: 12.02.2012 15:33 Skąd: - |
bon soure
jestem nowym użytkownikiem mam R19 od 3 lat pojawił mi się problem poczatkowo z rozrusznikiem byla wymiana ale potem zaczoł ciezko odpalac. pompka reczna przeciekała wiec wymienilem na inna kupilem tu z forum ale tez jest jakas dziwna bo mozna pompowac a paliwo i tak nie tryska po odkreceniu tego zaworka i na zakreconym wogole nie robi sie twarda a jak juz odpala to gruszke wsysa do srodka.I zastanawia mnie ta pompka?i raz przez wymiana rozrusznika musialem jechac i wzielismy go na linke tzn cholowanie to chyba ze 5 min sie bawilismy zanim odpoalil moze to tez jest przyczyna nowego problemu ze pali tak strasznie dlugo.moze pompa sie przestawila badz rozrzad przeskocztył? proszę o pomoc pozdrawiamm Treść dodana dnia 27-02-2012 11:34: tzn nie tryska hehe nawet kropelka sie nie uronii tylko słychać powietrze to wszystko Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-02-2012 11:29 |
Koucz |
Dodany dnia 27-02-2012 12:12 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
Najprawdopodobniej to ta pompka ręczna jest nieszczelna..rozrząd jak byś przestawił to by ci sie zawory obiły o tłoka lub głośne stuki ale to w najlepszym wypadku.. zrób sobie pompke ona ma tak działać że podpompujesz 3-4razy i jest dość, ma być twarda, tylko kciukiem a nie całą dłonią Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
damianlg |
Dodany dnia 03-03-2012 19:46 |
Postów: 2 Data rejestracji: 12.02.2012 15:33 Skąd: - |
dziękuje za poradę spodziewałem się więcej,
Treść dodana dnia 03-03-2012 19:49: kupilem ja od kolesia tu z forum byla tania ale w sumie okazuje sie chyba nie w pelni sprawna wychodzi na to ze jest odrobinke lepsza od mojej starej ojciec zna sie dosc na tym i pado ze w srodku jest membrana i ja da sie wymienic lub sama pompeczke mysle ze troche dlubaniny bedzie.bo planujemy to zrobic,dam znac jak to wyszlo. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
artus1989 |
Dodany dnia 03-03-2012 20:18 |
Postów: 221 Data rejestracji: 12.03.2009 10:58 Skąd: podkarpackie Mielec |
Masz podgrzewany filtr? Ja mam, miałem taki problem że mi nie działała ta pompka, rozkręciłem tą góre, okazało sie że jakieś śmieci były pod membranami zaworków zwrotnych, a te z kolei były zaprasowane i nie dało sie ich wyciąć. Ale jakoś wyczyściłem, poskręcałem wszystko, zaprasowałem tą góre ciasno, ale i tak mi powietrze gdzieś łapiebo ta membrana duża już jest twarda po tylu latach i zasysa sobie powietrze przez nią. A zestaw naprawczy dostępny w serwisie kosztuje 150 zł, a nowa pompka ponad 500 w sklepie z częściami do diesli. Jeśli uda ci sie naprawić zaworki to tą membrane spróbuj obsadzić na silikonie i poczekać aż zaschnie, ja tak będe robił bo innego wyjścia nie mam, a nie chce podgrzewacza likwidować. No a jak nie to zostaje montaż jakiegoś zwykłego filtra i pompki dodatkowej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
mirafiori |
Dodany dnia 03-03-2012 23:25 |
Postów: 73 Data rejestracji: 02.09.2009 17:33 Skąd: - |
Zestaw naprawczy do podgrzewacza kosztuje około 65PLN, u siebie wymienialem dwa razy, tą góre 'zaginaną' - wszystko starczało na ~pół roku. Po drugiej wymianie po prostu kupiłem filtr 'na wąż' i pompke z Golfa także 'na wąż'. Problemy ustały a podgrzewacz to i tak lipa Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), cabrio, 340000km
|
|
|
Swierzak90 |
Dodany dnia 09-03-2012 02:06 |
Postów: 619 Data rejestracji: 15.03.2009 15:46 Skąd: - |
Tutaj to zapowietrza się układ. Sprawdź podstawy czyli : przed filtrem za filtrem zobacz sam filtr czy w porządku. Jak masz gruszkę i ją podejrzewasz to USUŃ JĄ miałem z nią problem to zniknęła, Nawet jak paliwa mi zabrakło i sie zapowietrzył to zawsze odpalał z rozrusznika.
Renault Clio 1.9 dTi Ogarnia się naprawde syto
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |