Menu główne
Forum
Klubowicze
tomek_38 |
Dodany dnia 13-03-2012 21:11 |
Postów: 24 Data rejestracji: 26.07.2009 17:30 Skąd: - |
Witam. Mam następujący problem. Grzeje świece ,gaśnie kontrolka i odpalam po nocy moją renie , pali za strzala , nie przerywa ogólnie jest ok. I tak chodzi pięknie do momentu pyknięcia przekaźnika świec żarowych ( czyli ich wygaśnięcia , tak to rozumiem jak nie to mnie poprawcie) i wtedy zaczyna przerywać , jakby działał na trzy cylindry. Czy to może być za niskie ciśnienie na którymś z cylindrów ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 210000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-03-2012 21:11 |
12lukasz |
Dodany dnia 13-03-2012 21:35 |
Postów: 121 Data rejestracji: 06.02.2011 13:32 Skąd: lubelskie Lublin |
Jak by to było niskie sprężanie cylindra to były by problemy z rozruchem i na pewno nie zapaliłby by od strzała,a spróbuj odpalić nie po zgaśnięciu kontrolki tylko zaczekaj ok 6s aż właśnie pyknie ten przekaznik(kontrolka już sie nie świeci od świec)A po czym w ogóle poznajesz podczas pracy silnika ,kiedy przekaznik przestaje działać?
renault clio,1.9d f8q
Moje auto: renault clio 1.9d 47kW(64KM) 1995 rok,zielony metallic, diesel, 273000km
|
|
|
tomek_38 |
Dodany dnia 13-03-2012 21:40 |
Postów: 24 Data rejestracji: 26.07.2009 17:30 Skąd: - |
Po prostu po pyknięciu przekaźnika , słyszę jak silnik zaczyna przerywać i jeszcze zaczyna kopcić na biało. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 210000km
|
|
|
tiku92 |
Dodany dnia 13-03-2012 22:11 |
Postów: 596 Data rejestracji: 20.09.2011 09:01 Skąd: podkarpackie Przemyśl |
Tak jak pisze @ 12lukasz, nie pal auta od razu tylko poczekaj na pyknięcie przekaźnika, być może dzieje się coś z elektryką.
HIP HOP DON'T STOP !
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
|
tomi |
Dodany dnia 13-03-2012 22:32 |
Postów: 628 Data rejestracji: 26.07.2005 21:54 Skąd: śląskie Częstochowa |
Wg mnie to nie przekaznik od swiec tylko zawor od przestawiania kata wtrysku. Przy odpalaniu przestawia zaplon tak by silnik mial latwiej zapalic, a po 3,4 sek wylacza sie i silnik kuleje.
Była R19 1.9dt RT z ABS 94r./
Megane III 1.9dci/ I30crdi GD Moje auto: Renault Laguna II dci/MeganeIVph2, diesel
|
moniek201 |
Dodany dnia 17-03-2012 11:14 |
Postów: 68 Data rejestracji: 17.08.2011 12:31 Skąd: podkarpackie Jasło |
miałem ten sam problem, palił od strzała parę sekund chodził normalnie po czym zaczynał przerywać i kopcić na kolor nie określony
biało-szary, szaro-czarny itd. problem został w końcu rozwiązany rozklekotały się łożyska w pompie (wymiana na używkę pomogła) moniek201
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 236000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |