11 Maja 2024 19:06:42
Zdjęcia użytkowników
eXte77 lutek
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
Stag2-w 
fed21
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 22:27
Awatar


Postów: 943

Data rejestracji: 26.12.2008 17:39
Skąd: lubelskie
Krasnystaw

Czy centralke stag2-w mozna podlaczyc do autronic al700 i ae304

Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 05-04-2012 22:27
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 22:44
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kriss
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 22:37
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Podepne się w temat. Czy w F3N mono można zamontować emulator wtrysków LECHO E4 http://www.lechol...amp;pid=e4
Dędzie to działało?

Edytowane przez Kriss dnia 11-04-2012 22:40
Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 22:38
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie. To emulator do silnika na wielopunktowym wtrysku paliwa. Do emulacji jednopunktu wystarcza przekaźnik i sygnał z elektrozaworu LPG.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kriss
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 22:44
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Mam całą wiązke wyszarpaną z Poldka GSI, zestaw składa się z centralki/przełącznika STAG2-W, powyższego emulatora i GAS MANUAL Lambda Control System OBD II. Możesz napisać coś więcej?

Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 22:44
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nic Ci sie nie przyda.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kriss
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 23:00
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

A taka piękna jest ta cała wiązka Smile Z drugiej strony nie gadaj, przełącznika Stag2-W na pewno można wykorzystać. Mam jeszcze w dyspozycji Kontroler sondy Lambda STAG2-L
http://www.ac.com...stag2l.pdf


Treść dodana dnia 12-04-2012 22:46:

Ogólnie plan jest taki: Kontroler Sondy Lambda STAG2-L, do tego przełącznik Stag2-W i montaż przekaźnika odcinającego wtrysk paliwa tj. dzięki instrukcji z forum: http://www.renaul...ad_id=1351

Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
maestro
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2012 15:41
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Temat jest o odcięciu pompy paliwa a nie wtryskiwacza.
Pytanie tylko po co sie bawić?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kriss
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 10:53
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

W takim razie mogę sobie odpuścić, prosze o instrukcje jak wykonać odcięcie wtrysku. Potrzebny będzie do tego przekaźnik, np. coś takiego? : http://allegro.pl...08596.html

Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
Krzychup
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2012 11:52
Administrator Awatar


Postów: 4472

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Robisz tak samo jak odcięcie pompy, ale zamiast kabla z pompy odcinasz kabel idący do wtrysku.


Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
 
Kriss
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 02-06-2012 18:57
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Ogólnie temat wraca, potrzebuje kilku informacji:
1. W które przewody przy cewce muszę wpiąć brązowy przewód od STAG2-W?
Czerwony przewód z bezpiecznikiem 7,5A ma być podpięty pod stacyjkę. Słyszałem, że można to podłączyć pod cewke? Jeśli jest to możliwe proszę o instrukcje lub pod który przewód przy stacyjce należy się wpiąć?
Foto:
[img]http://www.fotoszok.pl/upload/073992f6.jpg[/img] is not a valid Image.

2. Kwestia podlączenia przekaźnika (układ sterujący LPG Stag2-W i Stag2L) odcinającego wtrysk i zasilanie Pb pod czas pracy na LPG. W jakie przewody muszę wpiąć poniższy przekaźnik:
http://allegro.pl...44419.html

Podejrzewam, że chodzi o przewody z pudełka na lewym nadkolu:
Foto:

[img]http://www.fotoszok.pl/upload/7eb83f60.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.fotoszok.pl/upload/f894a56a.jpg[/img] is not a valid Image.

Edytowane przez Kriss dnia 02-06-2012 21:08
Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
maestro
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 02-06-2012 23:36
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

1. Kostka na trzy piny. Żółty to +zapłon. Inny niż czarny to obrotomierz (czyli ten brązowy z LPG)

2. Nie. Musisz odciąć go gdzieś przy samym wtryskiwaczu.
 
Kriss
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 03-06-2012 14:50
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Zapomniałem dodać cewka zapłonowa Motorola. Mam rozumieć, że 4 to + i podpinam tam czerwony przewód od STAG-a, a pod 3 brązowy ze STAG-a. (numery z pierwszego zdjęcia)?

Przy samym wtrysku mam tylko dwa przewody (kolorów nie pamiętam), czy mam wbijać się w wiązkę która leci w okolicy wtrysku. Potrzebuje kolor tego przewodu. Może ktoś zajrzy jak ma zrobione u siebie?

Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
maestro
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 03-06-2012 14:59
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Na 3 to ja widze czarny, a czarny nas nie interesuje tylko dwa pozostałe Wink

Zasadniczo przy jednopunkcie to wszystko jedno który przetniesz, byle jeden Grin


Treść dodana dnia 03-06-2012 15:02:

Fioletowy masz? I pomarańcz pewnie?
 
Kriss
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 03-06-2012 21:18
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Czyli rozmiem, że należy wpiąć się w 1 lub 2? Nie robi to różnicy?

Co do wtrysku to chyba tak, fiolet i pomarańcza - jutro za dnia sprawdzę.


Treść dodana dnia 15-06-2012 07:29:

No cóż koncepcja się zmieniła dorwałem układ sterujacy BINGO M, mam tylko kilka pytań:
1. Do cewki zapłonowej mam na wiązce dwa przewody, pierwszy z nich zielono-czerwony to + ponieważ przy pudełku z modułem mam do dwóch takich przewodów podlączone dwa bezpieczniki i mam rozumieć, że idzie do żółtego przewodu nr4 (na zdjęciu we wcześniejszych postach). Drugi przewód jest zielono brązowy i chyba ma być podłączony pod - cewki czyli mam rozumieć przewód ze zdjęcia nr 2?

Jeśli chodzi o przewód do TPS w 1.7 jest nie podłączany i zostaje wolny?
Jesli chodzi o żółte przewody do wtrysku to wepne się w niebieski (jest jeszcze pomarańczowy).
Kolejnym ostatnim zagadnieniem są przewody do elektrozaworu, parownika i butli, niebieski to +, czarny to - ale mam jeszcze trzeci biało zielony, co mam z nim zrobić?

Edytowane przez Kriss dnia 15-06-2012 07:30
Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
maestro
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2012 21:10
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Czy tyle wystarczy?
[img]http://autokacik.pl/files/281178398-schemat.jpg[/img] is not a valid Image.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kriss
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2012 21:32
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Spoko, schemat Bingo M mam, ale niestety nie mam schematu R19 i nie wiem od czego są poszczególne przewody np. na cewce a muszę wiedzieć ktory to plus a który to minus. Jesli chodzi o biało-zielony przy przewodach do elektrozaworu to pewnie ten od czujnika temperatury lub czujnik poziomu LPG więc mogę go olać jak ten od TPS-u.

Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2012 21:35
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Kriss Tłumaczyłem wyżej gdzie sie wpinać w kostce cewki zapłonowej (tej trzypinowej)
Od czujnika temperatury jest zawsze różowy a od TPSu zawsze pasiasty (najczesciej żółto-zielony). Wszystko powyżej. Jakieś konkretne pytanie jeszcze?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kriss
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2012 22:07
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Chodzi mi tylko o potwierdzenie, że napewno + to 4 (żółty) a - to 2 czyli zielono-żółty (foto we wcześniejszym poście).

Druga sprawa to jak rozszyfrowujesz tą część wiązki Bingo M:

[img]http://www.fotoszok.pl/upload/bacc2aae.jpg[/img] is not a valid Image.

Niebieski +, czarny -, a ten biało zielony (rezerwa LPG)? jest jeszcze ta kostka z dwoma przewodami czarny i żółty. Dodam, że żółto-zielony do TPS-u jest w innym miejscu.


Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
maestro
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2012 22:11
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Biały rezerwa (idzie do butli).
Masa to czarny zawsze!

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: