Menu główne
Forum
Klubowicze
fed21 |
Dodany dnia 05-04-2012 22:27 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
Czy centralke stag2-w mozna podlaczyc do autronic al700 i ae304 Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-04-2012 22:27 |
maestro |
Dodany dnia 05-04-2012 22:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kriss |
Dodany dnia 11-04-2012 22:37 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
Podepne się w temat. Czy w F3N mono można zamontować emulator wtrysków LECHO E4 http://www.lechol...amp;pid=e4
Dędzie to działało Edytowane przez Kriss dnia 11-04-2012 22:40 Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-04-2012 22:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie. To emulator do silnika na wielopunktowym wtrysku paliwa. Do emulacji jednopunktu wystarcza przekaźnik i sygnał z elektrozaworu LPG.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kriss |
Dodany dnia 11-04-2012 22:44 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
Mam całą wiązke wyszarpaną z Poldka GSI, zestaw składa się z centralki/przełącznika STAG2-W, powyższego emulatora i GAS MANUAL Lambda Control System OBD II. Możesz napisać coś więcej
Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-04-2012 22:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nic Ci sie nie przyda.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kriss |
Dodany dnia 11-04-2012 23:00 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
A taka piękna jest ta cała wiązka Z drugiej strony nie gadaj, przełącznika Stag2-W na pewno można wykorzystać. Mam jeszcze w dyspozycji Kontroler sondy Lambda STAG2-L
http://www.ac.com...stag2l.pdf Treść dodana dnia 12-04-2012 22:46: Ogólnie plan jest taki: Kontroler Sondy Lambda STAG2-L, do tego przełącznik Stag2-W i montaż przekaźnika odcinającego wtrysk paliwa tj. dzięki instrukcji z forum: http://www.renaul...ad_id=1351 Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-04-2012 15:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Temat jest o odcięciu pompy paliwa a nie wtryskiwacza.
Pytanie tylko po co sie bawić? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kriss |
Dodany dnia 14-04-2012 10:53 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
W takim razie mogę sobie odpuścić, prosze o instrukcje jak wykonać odcięcie wtrysku. Potrzebny będzie do tego przekaźnik, np. coś takiego? : http://allegro.pl...08596.html
Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
Krzychup |
Dodany dnia 14-04-2012 11:52 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Robisz tak samo jak odcięcie pompy, ale zamiast kabla z pompy odcinasz kabel idący do wtrysku.
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
Kriss |
Dodany dnia 02-06-2012 18:57 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
Ogólnie temat wraca, potrzebuje kilku informacji:
1. W które przewody przy cewce muszę wpiąć brązowy przewód od STAG2-W? Czerwony przewód z bezpiecznikiem 7,5A ma być podpięty pod stacyjkę. Słyszałem, że można to podłączyć pod cewke? Jeśli jest to możliwe proszę o instrukcje lub pod który przewód przy stacyjce należy się wpiąć? Foto: [img]http://www.fotoszok.pl/upload/073992f6.jpg[/img] is not a valid Image. 2. Kwestia podlączenia przekaźnika (układ sterujący LPG Stag2-W i Stag2L) odcinającego wtrysk i zasilanie Pb pod czas pracy na LPG. W jakie przewody muszę wpiąć poniższy przekaźnik: http://allegro.pl...44419.html Podejrzewam, że chodzi o przewody z pudełka na lewym nadkolu: Foto: [img]http://www.fotoszok.pl/upload/7eb83f60.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.fotoszok.pl/upload/f894a56a.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez Kriss dnia 02-06-2012 21:08 Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 02-06-2012 23:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
1. Kostka na trzy piny. Żółty to +zapłon. Inny niż czarny to obrotomierz (czyli ten brązowy z LPG) 2. Nie. Musisz odciąć go gdzieś przy samym wtryskiwaczu. |
Kriss |
Dodany dnia 03-06-2012 14:50 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
Zapomniałem dodać cewka zapłonowa Motorola. Mam rozumieć, że 4 to + i podpinam tam czerwony przewód od STAG-a, a pod 3 brązowy ze STAG-a. (numery z pierwszego zdjęcia)
Przy samym wtrysku mam tylko dwa przewody (kolorów nie pamiętam), czy mam wbijać się w wiązkę która leci w okolicy wtrysku. Potrzebuje kolor tego przewodu. Może ktoś zajrzy jak ma zrobione u siebie? Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-06-2012 14:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Na 3 to ja widze czarny, a czarny nas nie interesuje tylko dwa pozostałe Zasadniczo przy jednopunkcie to wszystko jedno który przetniesz, byle jeden Treść dodana dnia 03-06-2012 15:02: Fioletowy masz? I pomarańcz pewnie? |
Kriss |
Dodany dnia 03-06-2012 21:18 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
Czyli rozmiem, że należy wpiąć się w 1 lub 2 Nie robi to różnicy
Co do wtrysku to chyba tak, fiolet i pomarańcza - jutro za dnia sprawdzę. Treść dodana dnia 15-06-2012 07:29: No cóż koncepcja się zmieniła dorwałem układ sterujacy BINGO M, mam tylko kilka pytań: 1. Do cewki zapłonowej mam na wiązce dwa przewody, pierwszy z nich zielono-czerwony to + ponieważ przy pudełku z modułem mam do dwóch takich przewodów podlączone dwa bezpieczniki i mam rozumieć, że idzie do żółtego przewodu nr4 (na zdjęciu we wcześniejszych postach). Drugi przewód jest zielono brązowy i chyba ma być podłączony pod - cewki czyli mam rozumieć przewód ze zdjęcia nr 2 Jeśli chodzi o przewód do TPS w 1.7 jest nie podłączany i zostaje wolny? Jesli chodzi o żółte przewody do wtrysku to wepne się w niebieski (jest jeszcze pomarańczowy). Kolejnym ostatnim zagadnieniem są przewody do elektrozaworu, parownika i butli, niebieski to +, czarny to - ale mam jeszcze trzeci biało zielony, co mam z nim zrobić? Edytowane przez Kriss dnia 15-06-2012 07:30 Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-06-2012 21:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czy tyle wystarczy?
[img]http://autokacik.pl/files/281178398-schemat.jpg[/img] is not a valid Image. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kriss |
Dodany dnia 15-06-2012 21:32 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
Spoko, schemat Bingo M mam, ale niestety nie mam schematu R19 i nie wiem od czego są poszczególne przewody np. na cewce a muszę wiedzieć ktory to plus a który to minus. Jesli chodzi o biało-zielony przy przewodach do elektrozaworu to pewnie ten od czujnika temperatury lub czujnik poziomu LPG więc mogę go olać jak ten od TPS-u.
Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-06-2012 21:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kriss Tłumaczyłem wyżej gdzie sie wpinać w kostce cewki zapłonowej (tej trzypinowej)
Od czujnika temperatury jest zawsze różowy a od TPSu zawsze pasiasty (najczesciej żółto-zielony). Wszystko powyżej. Jakieś konkretne pytanie jeszcze? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kriss |
Dodany dnia 15-06-2012 22:07 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
Chodzi mi tylko o potwierdzenie, że napewno + to 4 (żółty) a - to 2 czyli zielono-żółty (foto we wcześniejszym poście).
Druga sprawa to jak rozszyfrowujesz tą część wiązki Bingo M: [img]http://www.fotoszok.pl/upload/bacc2aae.jpg[/img] is not a valid Image. Niebieski +, czarny -, a ten biało zielony (rezerwa LPG)? jest jeszcze ta kostka z dwoma przewodami czarny i żółty. Dodam, że żółto-zielony do TPS-u jest w innym miejscu. Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-06-2012 22:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Biały rezerwa (idzie do butli).
Masa to czarny zawsze! Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |