12 Maja 2024 05:56:37
Zdjęcia użytkowników
Ferris filmer
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
Problem z lpg w gorące dni 
sebastian1990
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 21:05
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 10.01.2010 17:17
Skąd: lubelskie
Zamość

Witam, mam taki problem o tuż, kiedy zgasze auto jak silnik jest zagrzany prawie do mometu wlaczenia sie wiatraka, zapalm na bezynie i pszalcza sie na gaz i kicha zaraz gasnie, dopiero musze przejechac pare metrow na bp i przelaczyc na gaz to pochwili zalapie, pozniej jest ok, i za kazdym razem jest tak samo, tylko jak jest gorąco na dwoze, co to moze byc ?

LZA

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 200000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 30-04-2012 21:05
Awatar
kimada
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 21:08
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@sebastian1990 będzie tak jak u mnie, zestaw naprawczy i wymiana wszystkich gumek w parowniku, bo syf tam był, że ho ho Smile
Po tym przerywaniu kolejnym etapem będzie gaśnięcie silnika przy gwałtownym hamowaniu bądź skręcie. Teorii było mnóstwo, a wystarczyła chwila roboty i teraz jak ręką odjął Smile

Edytowane przez kimada dnia 30-04-2012 21:19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
sebastian1990
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 21:18
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 10.01.2010 17:17
Skąd: lubelskie
Zamość

@kimada mowisz ze moze to byc poprostu wina juz parownika, to pomoze? w sumie to juz pare tys km zrobil Pfft

LZA

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 200000km
 
kimada
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 21:20
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@sebastian1990 a sprawdzałeś i spuszczałeś tzw. "mazut". Stary, ja u siebie musiałem patykiem wygrzebać, normalnie plastelina była, no ale to zimą, teraz może byłby citkę rzadszySmile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
sebastian1990
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 21:23
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 10.01.2010 17:17
Skąd: lubelskie
Zamość

@kimada nie zagladalem tam jeszcze, sparwdzic nie zaszkodzi, filterek fazy tez pewnie trzeba by zmienic, widze ze sie bede muzial wziosc tak powazniej.

LZA

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 200000km
 
R9GTX
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 21:23
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

@kimada dobrze prawi.

Albo membrana już może być kaput

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
sebastian1990
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 21:27
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 10.01.2010 17:17
Skąd: lubelskie
Zamość

kupie zestaw naprawczy i zobacze czy bedzie tak samo

LZA

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 200000km
 
kimada
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 21:35
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

podstawa to zawsze membrana. U mnie było tak, nawet w tak jak dzisiaj gorące dni. Uruchamiam na benie, silnik niby zaraz ma te 30 stopni, ale jak od razu dam na gaz, to pyr, pyr i zgaśnie, a jak go przełączę w trakcie jazdy, albo na parkingu, na już nagrzanym silniku podgazuję, to zaraz złapie obroty i trzyma. To jest właśnie ta bieda. Poszukaj w swoim parowniku jakiejś śrubki na dole, nagrzej silnik aż się właczy witrak i zobacz, czy coś skapie jak ją odkręcisz.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: