Menu główne
Forum
Klubowicze
Kisiel |
Dodany dnia 02-05-2012 10:53 |
Postów: 314 Data rejestracji: 24.08.2008 16:53 Skąd: - |
Koledzy kłopot jest taki jak w temacie a mianowicie podczas postoju na światłach samochód nagle zgasł i juz nie chciał odpalić ani z benzyny ani z gazu. Silnik kręci, paliwo ale jest jena rzecz, która zwróciła moją uwagę, nie swiecą się lampeczki w centralce od gazu (silnik zgasła gdy pracował na lpg) i tak mi się wydaję że to właśnie przez to odcięło dopływ paliwa jak i gazu. I co teraz zrobić, szukać jakiegoś bezpiecznika od centralki jakieś przewody się poluzowały..., chociaż żeby narazie na benzynie działało. Instalacja gazowa to jakieś proste BRC napewno nie sekwencyjna. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-05-2012 10:53 |
michor |
Dodany dnia 02-05-2012 11:25 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No to ogień po wszystkich wtyczkach i bezpiecznikach.
czyścić sprawdzać. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kisiel |
Dodany dnia 02-05-2012 13:03 |
Postów: 314 Data rejestracji: 24.08.2008 16:53 Skąd: - |
A jest jakiś sposób żeby go na samej benzynie uruchomić z pominięiem tej centralki od gazu coś wypiąć bo samochód w centrum miasta stoi i trochę ciężko będzie przy nim coś zroić.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182000km
|
michor |
Dodany dnia 02-05-2012 13:06 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
magikiem nie jestem.
nie wiem gdzie co jest wpięte więc Ci nie powiem. Pompa paliwa pracuje czy nie? Jeżeli nie to szukaj w skrzynce na prawym nadkolu dlaczego nie działa. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kisiel |
Dodany dnia 02-05-2012 13:25 |
Postów: 314 Data rejestracji: 24.08.2008 16:53 Skąd: - |
Nie zwróciłem nawet uwagi na to... teraz nie mam jak bo w robocie siedzę ale po 17 będe walczył a tak się zastanawiam czy w ostateczności nie będzie rozwiązaniem żeby kable od gazu co idą do wtrysku wypiąć i czy czasem nie zacznie na benzynie pracować ale to tylko takie moje gybanie.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182000km
|
michor |
Dodany dnia 02-05-2012 13:37 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
jeżeli wyjmiesz bezpiecznik od gazu to samochód powinien chodzić na benzynie.
Jeżeli nie chodzi to: 1) jest porzeźbiona instalacja 2) od jeżdżenia tylko na gazie padła pompa paliwa Jeździłeś wogóle na benzynie czy nie? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kisiel |
Dodany dnia 02-05-2012 14:01 |
Postów: 314 Data rejestracji: 24.08.2008 16:53 Skąd: - |
przy instalacji praktycznie nic nie było robione jedyne w tamtym roku przy przekładce silnika... ale rok wszystko śmigało ładnie a co do benzyny to już nauczony przeszłością zawsze paliwo w baku teraz mam
codziennie z benzyny opdalana i przejeżdzam troche żeby silnikk się rozgrzał Edytowane przez Kisiel dnia 02-05-2012 14:02 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 02-05-2012 18:07 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Sprawdź bezpiecznik instalacji gazowej.
Przy prostej instalacji jak braknie ci napięcia na LPG to nie pojedziesz na niczym. Jeśli bezpiecznik jest dobry i nie chce ci się szukać napięcia, to awaryjnie możesz próbować: - odłącz wtyczkę od przełącznika LPG - znajdź przekaźnik na kablu do wtryskiwacza. - wyciąg go i zewrzyj styki robocze oddzielnym kablem. Drugi nieco niebezpieczny sposób, to odłącz wtyczkę od przełącznika LPG, oraz komputera i podaj +12V z akumulatora (przez bezpiecznik) na zawór przy np reduktorze - na kabel sterujący. Zawór ma dwa złącza - na jednym jest masa (przeważnie czarny kabel), a na drugim sterującym pojawia się +12V przy jeździe na gazie - przeważnie niebieski. Musisz podać napięcie na kabel sterujący. Tak możesz odpalić na gazie. Edytowane przez Krzychup dnia 02-05-2012 18:12 Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
Kisiel |
Dodany dnia 02-05-2012 21:26 |
Postów: 314 Data rejestracji: 24.08.2008 16:53 Skąd: - |
Problem namierzony i naprawiony, okazało się że popaliło bezpieczniki w skrzynce w nadkolu, podmienione i już śmiga na benzynie i gazie. Dzięki za trafne i precyzyjne porady gdzie i czego szukać Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-05-2012 18:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kisiel nie jest to fabryczny bezpiecznik wiec...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |