Menu główne
Forum
Klubowicze
Mlody771 |
Dodany dnia 05-05-2012 11:56 |
Postów: 188 Data rejestracji: 24.07.2011 23:18 Skąd: - |
Siemka, tak jak w temacie ostatnio moje R19 straciło chęci do napędzania się, i zauważyłem że puszcza chmurę dymu czarnego, wcześniej tego nie była patrzę że może dolot nie szczelny czy cos ale wszystko ok. Zauważyłem że stoją kierownice i teraz moje pytanie czy ktoś to regenerował we własnym zakresie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 220000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-05-2012 11:56 |
solaris |
Dodany dnia 05-05-2012 14:36 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
jakie kierownice? o czym ty piszesz?
r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 05-05-2012 14:52 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
kierownice są zastosowane przy sprężarkach ze zmienną geometrią, w dT jest najprostsza budowa jaką zastosowano, możliwe że uszczelnienia Ci leją i nadaje sie do regeneracji Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
Mlody771 |
Dodany dnia 05-05-2012 17:59 |
Postów: 188 Data rejestracji: 24.07.2011 23:18 Skąd: - |
turbo jest suchutkie a przy nim są kierownice na 100% które stoją Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 220000km
|
Hifman |
Dodany dnia 06-05-2012 09:49 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
No widzialem troche turbin z dT i moge zagwarantowac, ze zadna nie miala zmiennej geometrii.
Btw jak turbina rzuca olejem to puszcza takiego niebieskiego baka, nie czarnego. Czarny dym to nieprawidlowosci w spalaniu oleju napedowego, zatem wtryskiwacze, pompy itd. Jesli chodzi koniecznie o turbo ewentualnie za nisko moze pompowac i nie ma wystarczajacej ilosci powietrza. Podeslij zdjecia tej Twojej zmiennej geometrii, bo cos czuje ze grucha od WG Cie zmylila. Edytowane przez Hifman dnia 06-05-2012 09:54 Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
solaris |
Dodany dnia 06-05-2012 16:00 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
Mlody771 napisał/a: turbo jest suchutkie a przy nim są kierownice na 100% które stoją po za kierownicą w miejscu kierowcy nie ma żadnych innych kierownic w tym aucie. to gi każdy może zagwarantować to co czym piszesz to sztanga WG. r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 06-05-2012 20:04 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
moze puszczac dym na czarno jesli pusciło uszczelnie na stronie spalin, wymien turbine nie są drogie urzywki
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |