Menu główne
Forum
Klubowicze
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 16:03 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
Dziś podciągłem sobie szczęki w bębnie poniewaz moje samoregulatory nie daja rady sobie same.
bęben kreci sie z delikatynym oporem ... Ręczny na 3 ząbki juz trzyma mocno ale w czasie jezdy hamulec nozny chwyta tylko przednia oś a tynla sie kreci cylinderki sie rozpieraja, nie ciakna. szczęki prawie nowe. moze 1000 km przejechały płyn hamotcowy dot 3 albo 4 jest wlany nie pamietam jaki. co moze byc przyczyna może byc to regulator siły hamowania osi tylnej :> Treść dodana dnia 18-05-2012 16:11: czy gdzie szukac przyczyny ?;> Treść dodana dnia 18-05-2012 17:53: Hops he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-05-2012 16:03 |
monterek5 |
Dodany dnia 18-05-2012 19:33 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
jak tylko masz regulator to wywalaj 2 wezyki dluzsze elastycznie koszt 30 zl i pewnie problem zniknie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:05 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
to jest tak
reduktora nie ma ! jest tylko dziurka na belce ze kiedys on tam był wiec co teraz robic ;/ ? moze byc tak ze szczeki są nowe i nie sa dotarte ;oo kosztowły mnie 51 zł Treść dodana dnia 18-05-2012 22:06: dałem je do do tarcia skręciłem bęben na wcisk mozna powiedziec jest lekko ciepły jak jade moze sie tak dotra ( nie mam pojecia servo działa na 100 % dobrze he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
gp3090 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:12 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
ja tez nie miałem ciagla hamulca z tyłu, samoregulatory nie dawały rady, niby beben przycierał az a nie było hamulca, grubym papierem sciernym docierałem szczeki, zakładałem beben, sicgałem, patrzyłem gdzie przyciera, aż dopasowałem obydwie strony i hamulce o niebo lepsze, przód nie nurkuje, z tyłu nowe szczeki, cylinderki, rurki i bebny przetoczone i jest bajka Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:18 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
u mknie w cabie to samo na poczatku zero hamowania na bebnach az do tego stopnia ze przod nie blokowal rozebralem czyszczenie zakladznie pasowanie ustawianie i jest niezle choc mi tylu nie wyzucilo z rolek na przegladzie dlatego zestaw do tarcz juz lezy tylko musi natchnienie najsc do zmiany
Edytowane przez monterek5 dnia 18-05-2012 22:18 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:22 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
dzis to rozebrałem wywaliłem te elementy a dokładniej tą blaszke i ta spręzynke
[img]http://www2.picturepush.com/photo/a/8288160/1024/Wszystko-%21/DSC01162.jpg[/img] is not a valid Image. wgl nie dawały rade wszystko latało jak chciało bęben zamkłem na scisk kreci sie i słychać jak klikaja szczeki o bęben przy naciśnieciu hamulca Edytowane przez se7en3 dnia 18-05-2012 22:23 he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
gp3090 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:24 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
no ale samoregulacji już nie masz chociaż w sumie to to i tak działa dopóki się nie rozbierze a zaś to ja nie wiem jak to zrobić żeby się nastawiało... Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:24 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
a hamulca nie ma dalej...
pojechałem do mechanika i powiedział mi ze szczeki niekiedy docieraja sie 400-700 km... zalezy jakie ja dałem 51 zł za komplet .... he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
monterek5 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:24 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
wywaliles blokade regulacji rozparcia szczek razem z naciagiem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:25 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
gp3090 napisał/a: no ale samoregulacji już nie masz chociaż w sumie to to i tak działa dopóki się nie rozbierze a zaś to ja nie wiem jak to zrobić żeby się nastawiało... ja juz moge sobie sam to nakrecac jak w maluchu tylko chce zeby tył mi hamował;/ brrrrrr Treść dodana dnia 18-05-2012 22:26: monterek5 napisał/a: wywaliles blokade regulacji rozparcia szczek razem z naciagiem spręzynke i blaszke czytaj uwaznie. he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
gp3090 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:26 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
a co Ci dało że to wywaliłeś? Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:27 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@gp3090 bo jak rozebrałem bęben to lezało to na szczekach.i cała ta blaszka była pokrzywiona
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
gp3090 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:28 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
no to nie lepiej było wyprostować / zrobić jak sie nalezy/ kupic gdzies samoregulator? Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:29 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
dobra pomijająć juz ten samoregulator ktory mało co jest praktyczny, jak dla mnie...
temat dlaczego nie hamuje a nie dlaczego nie ma samoregulatora. Treść dodana dnia 18-05-2012 22:30: @gp3090 a wyprostowac sie jej nie dało bo na tym wcisku co jest ta blaszka swobodnie sobie latała he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
gp3090 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:31 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
a chyba że tak, no najlepiej to nastaw maksymalnie i docieraj szczeki papierem sciernym, zrob tak zeby cala powierzchnia tarły o beben przy hamowaniu Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:35 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@gp3090 po prostu bez nerwów )
samoregulator jakos znajde jak bedzie w dobrym stanie i kupie... moze kupie nowy bęben noooO dobra a myślisz ze jak mi powiedzialo 3 mechaników ze to moze być kwestia szczęk ze sa takie a nie inne i musz sie dotrzeć ... i zebym czasem jak jade łapał ręczny na chwilke zeby sie dotarły ! Treść dodana dnia 18-05-2012 22:36: a rozstawiłem teraz tak je ze przy jezdzie bęben mam ciepły i czuje lekki opur przy ruszaniu... he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
Krzychup |
Dodany dnia 18-05-2012 22:38 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
A jaką masz siłę hamowania z tyłu? Tarcze mają większą skuteczność hamowania niż bębny. Przód może ci stawać dęba, a tył może się kręcić, bo i tak podczas hamowania ciężar przenosi się na przednie koła.
Ja bym szukał sprawnego samoregulatora, bo za 200km będziesz musiał ściągać bębny, żeby odkręcić śrubę. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
gp3090 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:39 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
no to powinny CI się same dotrzec Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 18-05-2012 22:41 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@Krzychup narazie spróbuje tak ... jeśli mówisz ze tak bedzie to pojade jutro na szrot moze znajde nowa blaszke ale dobra jak znajde blaszke i ja włoze na taki jak by bolec to on tam lata sobie i ta blaszka nie jest w pozycji kora powinna byc tylko układa sie jak sie chce ....
@gp3090 mam nadzieje Treść dodana dnia 18-05-2012 22:55: a jakim papierem jak cos to zjechac he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
gp3090 |
Dodany dnia 18-05-2012 23:05 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
ja brałem bodajże 60 na pilnik i tym jechalem dość mocno dociskając Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |