Menu główne
Forum
Klubowicze
bubasny |
Dodany dnia 20-05-2012 11:56 |
Postów: 21 Data rejestracji: 20.05.2012 11:35 Skąd: - |
hej w ostatnim czasie zauważyłem dziwne zjawisko a mianowicie gdy jadę na 4 i 5 biegu w zakresie 2000-2500 obrotów jest odczuwalne zjawisko takie że wszystko zaczyna drgać kierownica deska rozdzielcza czuć to aż na fotelach jak się siedzi. po przekroczeniu 2500 obrotów problem jak by znikał. Myślałem że to wina kół i zbieżności lecz po wyważeniu i na nowo ustawionej zbieżności jest to samo. Zamiana kół przód-tył tez nic nie dała. Luzów w zawieszeniu nie ma ( przy ustawianiu zbieżności było sprawdzane). Nie wiem co to może być, jutro zmienię przewody wysokiego napięcia i świece może to coś da. Słyszałem że to może też być wina skrzyni biegów. Co wy o tym sądzicie bo jazda z tymi drganiami nie jest przyjemna i chciałbym ją zlikwidować. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 220000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-05-2012 11:56 |
monterek5 |
Dodany dnia 20-05-2012 12:07 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
poloska krzywa moze ? albo ktoras poduszka naderwana?
Edytowane przez monterek5 dnia 20-05-2012 12:07 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
szulgus |
Dodany dnia 20-05-2012 12:11 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Sprawdz tylna poduszke silnika... przednie tez warto... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
bubasny |
Dodany dnia 20-05-2012 12:27 |
Postów: 21 Data rejestracji: 20.05.2012 11:35 Skąd: - |
półośki nie wyglądają na krzywe a jeśli były by to by chyba wyłapali na zbieżności. Sprawdzę te poduszki może w nich problem. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 220000km
|
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 20-05-2012 13:17 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
może na 5 biegu jedziesz 40 km/h dlatego to sie nie dziwie ...
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
bubasny |
Dodany dnia 20-05-2012 13:47 |
Postów: 21 Data rejestracji: 20.05.2012 11:35 Skąd: - |
aż takim niemotą nie jestem na 5 biegu minimum te 75 km/h Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-05-2012 22:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@bubasny Co ma półoś do zbieżności? Co by wyłapali? Nic by nie wyłapali. Poduszki silnika sprawdz, zawieszenie wydechu także.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
misiek_Pt |
Dodany dnia 20-05-2012 22:57 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
sprawdz półosie obie. u mojej ciotki rozwalił sie krzyzak ten przy skrzyni i waliło tak jak opisujesz. jak nie ta strona to moze byc ta od strony kierowcy. miałem tak w takim jednym cabrio.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
coxurn91 |
Dodany dnia 21-05-2012 00:59 |
Postów: 175 Data rejestracji: 08.12.2011 14:11 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
u mnie była to poduszka silnika trzęsło wszystkimi możliwymi plastikami
Chodzą cylindry pod maską, sprawdź to, Na jazdę w miasto czas to, jadziem. Ruszam z osiedla przy tym podkładzie, przemierzam je kilka razy na dzień. Szprychowe fele, zrobię sobie prezent, wszystkie cztery - www.chromowane.pl Dziś nie menel dziś się toczę , Dziś powstrzymam sie od chlania może. Lubie jak kolumbryna po asfalcie płynie i nie spodziewalbym sie ze to kiedys minie...
Moje auto: Fiat Stilo Abarth 2.4 20v 170km, benzyna, 172700km
|
biale_chamade |
Dodany dnia 21-05-2012 09:31 |
Postów: 362 Data rejestracji: 23.02.2010 16:02 Skąd: warmińsko-mazurskie Olsztyn |
Ja miałem kiedyś taki objaw że cała buda wpadała w straszny rezonans przy 65-75 km/h a powyżej tej prędkości wszystko ustawało. Okazało się że łożyska szlak trafił (a tak na marginesie to miałem trzytygodniowe CX-y za 30zł/szt ) @bubasny: Sprawdź czy te drgania pojawiają się przy stałej prędkości czy zależą tylko od obrotów. Nie wiem jak mają inni posiadacze 16v ale u mnie silnik przy ok 2800 obrotów wpada w rezonans co w połączeniu z przedmuchem tłumika i zmęczonymi poduszkami silnika daje wibrator Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 128000km
|
bubasny |
Dodany dnia 22-05-2012 20:04 |
Postów: 21 Data rejestracji: 20.05.2012 11:35 Skąd: - |
więc dzisiaj obserwowałem kiedy te drgania występują nie przy stałej prędkości a w okolicach 2100-2500 obr/min i tylko na piątym biegu. złapałem więc dzisiaj za półosie tak jak radziliście i są na nich luzy przy skrzyni biegów może to być przyczyną bo nie wydają się one krzywe i czasami dobiega do środka samochodu stuki spod samochodu a zwłaszcza pod czas jazdy po nierównościach. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 220000km
|
|
|
R19cabrioRZE |
Dodany dnia 02-09-2012 14:19 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.09.2012 12:12 Skąd: - |
Witam jestem tu nowy i nie wiem czy w dobrym miejscu umieszczam to pytanie, natomiast wymieniłem amortyzatory tylne w swojej Reni i teraz jest bardzo sztywna ze na każdym mniejszym dołku wybija mnie z fotela.. może to być wina poduszek pod silnikiem bo są już trochę zużyte. lub może podnieść ja na tylnej belce bo tylne kola są bardziej schowane w nadkolach niż przód w którym jest trochę prześwitu. Z góry dzięki |
|
|
michor |
Dodany dnia 02-09-2012 15:41 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Usiadły Ci na odbojach amory (za krótki skok) - podnieść belkę (jeżeli nie jest ukręcony drążęk).
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R19cabrioRZE |
Dodany dnia 02-09-2012 16:46 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.09.2012 12:12 Skąd: - |
ok jutro sprobuje to zrobic bo w takim stanie nie da sie jezdzic tym autem |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |