Menu główne
Forum
Klubowicze
Cornicki |
Dodany dnia 23-05-2012 20:13 |
Postów: 27 Data rejestracji: 08.08.2006 11:38 Skąd: małopolskie Dąbrowa Tarnowska |
Witanko
Mam mały problem zauważylem ostatnio że 1 wtrysk mi nie cieknie ale tak jakby, się sączył na zewnatrz czy cus,,,,,,,, ropa sączy sie na zewnatrz i chlapie na głowice,,, W zwiazku z tym mam pytanie: Tam zdaje sie idzie miedziana podkładka, czyżby była juz tak zgnieciona ze sączy sie paliwo, więc cylinder nie ma kompresji jaką ma mieć,,,? Czy wymiana jej rozwiąże problem Jak to z tym wygląda Renault 19 1,9 D 65 KM 1991 r. 306500 tys. km Wyposażenie: elektryczne szyby, centralny zamek, szyberdach,
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 306000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-05-2012 20:13 |
Robsajson |
Dodany dnia 23-05-2012 20:17 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kompresja nie ma nic do tego. Jeśli jest mniejsza to odpowiedzialne są za to luzy zaworowe lub pierścienie cylindra. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Cornicki |
Dodany dnia 23-05-2012 20:25 |
Postów: 27 Data rejestracji: 08.08.2006 11:38 Skąd: małopolskie Dąbrowa Tarnowska |
Robsajson napisał/a: Kompresja nie ma nic do tego. Jeśli jest mniejsza to odpowiedzialne są za to luzy zaworowe lub pierścienie cylindra. No kompresji prawde mówiac nie sprawdzałem,,, a na ten wtrysk to co poradzić jak tak sączy na zewnątrz się ropa Ta podkładkę wymienić Edytowane przez Cornicki dnia 23-05-2012 20:25 Renault 19 1,9 D 65 KM 1991 r. 306500 tys. km Wyposażenie: elektryczne szyby, centralny zamek, szyberdach,
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 306000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 23-05-2012 20:33 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
pomału wtrysk dokręc bo może przez niego uciekac kompresja, może [przez odpowietrznik ci cieknie ropa na głowice
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Cornicki |
Dodany dnia 23-05-2012 20:41 |
Postów: 27 Data rejestracji: 08.08.2006 11:38 Skąd: małopolskie Dąbrowa Tarnowska |
luksad2200 napisał/a: pomału wtrysk dokręc bo może przez niego uciekac kompresja, może [przez odpowietrznik ci cieknie ropa na głowice OOOO to możliwe,,,, już dziś nie bede patrzył na to,, jutro przeglądne a przez odpowietrznik napewno nie,,, cieknie w miejscu łączenia wtrysku z głowicą (bąbelki powietrza razem z ropą) Edytowane przez Cornicki dnia 23-05-2012 20:43 Renault 19 1,9 D 65 KM 1991 r. 306500 tys. km Wyposażenie: elektryczne szyby, centralny zamek, szyberdach,
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 306000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 23-05-2012 21:04 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
dokrecenie powinno pomóc tylko potrzebny porządny klucz,
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Cornicki |
Dodany dnia 23-05-2012 21:18 |
Postów: 27 Data rejestracji: 08.08.2006 11:38 Skąd: małopolskie Dąbrowa Tarnowska |
dzięki odezwe sie jutro czy pomogło:
Treść dodana dnia 25-05-2012 17:38: porządny klucz i po kłopocie siedzi jak zaspawany oczywiscie z czuciem dokręciłem ale wydaje mi sie ze zaczyna sie juz gwint w głowicy sypać narazie trzyma fajnie dzieki za podpowiedzi,,, temat zamknięty Renault 19 1,9 D 65 KM 1991 r. 306500 tys. km Wyposażenie: elektryczne szyby, centralny zamek, szyberdach,
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 306000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |