Menu główne
Forum
Klubowicze
siwy1911 |
Dodany dnia 29-05-2012 23:33 |
Postów: 9 Data rejestracji: 29.05.2012 23:18 Skąd: - |
Witam wszystkich
Całkiem niedawno nabyłem moje pierwsze autko którym jest RENAULT 19 chamade z silnikiem 1.4 GTR (najprawdopodobniej C3J ten na łańcuszku rozrządu) i mam parę pytań. Otóż czy to normalne, że w tym silniku lekko falują obroty na biegu jałowym w granicach 900-1100 obrotów i spalanie mam w granicach 10l/100km? Te obroty mi tak nie przeszkadzają, ale te spalanie troszkę Pozdrawiam Edytowane przez siwy1911 dnia 29-05-2012 23:46 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 235000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-05-2012 23:33 |
grzes70 |
Dodany dnia 29-05-2012 23:48 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Witam na forum. O falujących obrotach napisano wiele i jeśli poświęcisz chwilę na czytanie na pewno znajdziesz rozwiazanie.Tak w skrócie: -egr,jeśli jeszcze jest wywalić. -zaślepka na kolektorze,do sprawdzenia. -uszczelka między kolektorami. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
siwy1911 |
Dodany dnia 29-05-2012 23:54 |
Postów: 9 Data rejestracji: 29.05.2012 23:18 Skąd: - |
Ok sprawdze to. Słyszałem, że wysokie spalanie może być przez sonde lambde, ale to już tylko elektryk sprawdzi. A tak trochę odbiegając od tematu (nie chcę zakładać nowego) Czy to normalne w tych autach, że radio i nagrzewnica działają bez kluczyka? Trochę to denerwujące Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 235000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 30-05-2012 00:06 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Staramy się prowadzić wątki monotematyczne. Uszkodzona sonda na pewno ma wpływ na wzrost spalania.Nie,radio i wetylator nawiewu powinny być po stacyjce.W tej sprawie zapraszam do działu elektrycznego. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
siwy1911 |
Dodany dnia 30-05-2012 00:15 |
Postów: 9 Data rejestracji: 29.05.2012 23:18 Skąd: - |
OK sprawdzę to co pisałeś i dam znać czy pomogło pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 235000km
|
|
|
ozi777 |
Dodany dnia 30-05-2012 10:27 |
Postów: 36 Data rejestracji: 18.01.2012 17:37 Skąd: - |
Jeśli chodzi o obroty na luzie to sprawdź krokowy ;0
Da się z tym żyć tylko czasem gazu trzeba więcej dodać przy odpalaniu. Dopóki nie gaśnie notorycznie na luzie Mam to samo ale jeszcze go nie wymieniłem, spalanie miałem z początku podobne lecz po przyzwyczajeniu do tego auta do 8 zbiłem. Nie wiem czy opłaca się dziabać jeszcze żeby zejść do tej 7 no chyba, że krótkie trasy robisz. Treść dodana dnia 30-05-2012 11:28: PS. Wie ktoś czy z wersji 1.6 krokowy pasuje do 1.4? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 190500km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |