Menu główne
Forum
Klubowicze
hoody |
Dodany dnia 17-06-2012 19:40 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
Witam
Mam taki problem z Renatą że obojętnie czy na gazie czy na benzynie to zarówno zimna czy ciepła to czasem tak szarpie że nie idzie jechać. A jak się wciśnie sprzęgło to od razu gaśnie. Byłem z tym u różnych mechaników w ciągu ostatniego pół roku i nic. Wymieniłem w tym czasie świece, przewody, kopułkę, palec, moduł zapłonowy a ostatnio już nawet rozrząd. Nie szarpała może przez tydzień. Spotkaliście się z czymś takim? Bo mi już brakuje pomysłów a i kasy pochłonęła ostatnio masę i jak nie chodziła tak nie chodzi. Pomoże ktoś? R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-06-2012 19:40 |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 17-06-2012 21:35 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
To Cleon na monopoint-cie tak? Sprawdź korpus przepustnicy, czy nie jest zafajdany, czy przepustnica się nie haczy gdzieś i czy działa poprawnie siłownik wolnych obrotów. BTW, po zgaszeniu jest ten charakterystyczny zgrzyt?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
hoody |
Dodany dnia 17-06-2012 21:43 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
Przepustnica chodzi gładko. Zgrzyt jest po przekręceniu zapłonu i chyba po zgaszeniu też. Monowtrysk,. Cleon tzn czy C3J?
R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 17-06-2012 21:47 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Ta, Cléon na wtrysku 1,4 to właśnie C3J. A kiedy ci najczęściej się to zdarza? Podczas przyspieszania, a może jak ujmiesz gazu? Dolot w jakim stanie łącznie z filtrem?
Treść dodana dnia 17-06-2012 21:48: Silnik bierze olej? Treść dodana dnia 17-06-2012 22:02: A propos, w jakim stanie EGR? "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
hoody |
Dodany dnia 17-06-2012 22:08 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
Po odpaleniu już chodzi nie równo a jak ruszysz i ujmiesz gazu to zaczyna szarpać i potem jak chcesz dodać gazu to też szarpie dość mocno. Dolot w porządku. Filtr nowy, termostat w obudowie sprawny a teraz razem z rozrządem wymieniona została uszczelka między kolektorami i kolektorami i blokiem także bez zarzutów.
R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 18-06-2012 01:08 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@hoody Zaślepka z tyłu zespołu przepustnicy? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
hoody |
Dodany dnia 18-06-2012 09:57 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
Sprawdzę jutro tą zaślepkę. Uszczelkę pod "gaźnikiem" też wymieniłem. Ostatnią rzeczą jaka mi przyszła do głowy to był łańcuch rozrządu. Wymieniłem i nic. Tydzień było dobrze.
A co z tą zaślepką może być nie tak? Krokowy po wymontowaniu i sprawdzeniu na akumulatorze wysuwa się i chowa normalnie to chyba sprawny, nie? Treść dodana dnia 18-06-2012 12:03: Tak teraz sobie myślę że został do sprawdzenia czujnik ten na kolektorze od góry i sonda lambda. Gdybym był pewny że to jest przyczyną to bym kupił nowe i już ale już tyle się na wymieniałem że już nie wierzę to cokolwiek pomoże. A czujnik podciśnienia? Ten co jest koło cewki? Może być przyczyną? R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-06-2012 18:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
EGR - sprawdz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 18-06-2012 19:05 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
EGR tak profilaktycznie wywal,i tak do niczego sensownego nie jest potrzebny opis jak zrobić http://www.renaul...d_id=20187 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
hoody |
Dodany dnia 18-06-2012 19:26 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
A jak sprawdzić ten EGR?
I co z odmą? Treść dodana dnia 18-06-2012 19:26: Jakbym chciał wywalić ten EGR oczywiście. R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 18-06-2012 19:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie ma co sprawdzać tylko pozbywać się
odmę puść luźno żeby nic nie zatykało jej hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
hoody |
Dodany dnia 18-06-2012 19:58 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
Widzę że najgorzej to wykręcić to całe UFO a reszta to tylko zaślepianie. A co myślicie o sondzie lambda i czujniku tym w kolektorze? Czy jeżeli coś z tych rzeczy jest uszkodzone to wywalenie EGR-u coś pomoże?
Treść dodana dnia 18-06-2012 20:12: A powiedzcie mi jeszcze od czego są te 2 czujniki w kolektorze? Jeden jest z tyłu kolektora po lewej stronie a drugi jest od góry po prawej stronie kolektora. Za co one odpowiadają? R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-06-2012 20:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
temperatura/ssanie = skład mieszanki.
zdejmij przewód świeci na trzecim garze od strony rozrządu. sprawdz jak bedzie silnik pracował (gorzej na pewno niż normalnie). wepnij przewód z powrotem. zrob to samo z drugim przewodem od rozrzadu. jeśli różnica bedzie nie wielka w pracy przed zdjęciem i po zdjęciu przewodu lub w ogóle jej nie zauwazysz to bingo. sciągnięcie przewody z trzeciego gara od rozrzadu ma na celu abyś zobaczył jak powinien zachować sie silnik po zdjeciu 'jednego cylindra'. jeżeli jest identycznie na tym drugim to szukamy dalej, ale sądze że nie bedzie roznicy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
hoody |
Dodany dnia 18-06-2012 21:06 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
Jutro zamierzam pogrzebać trochę więc zdam relację po południu.
Będę grzebał sam bo wydawanie pieniędzy na kolejnego mechanika który niby coś zrobi, wymieni to co nie potrzeba i tak się okaże że nie ma poprawy. Ale za części i za robotę weźmie. Nie jestem w końcu aż taka noga żeby sobie mechanicznie nie poradzić. Uszczelkę między kolektorami już kiedyś sam wymieniałem a kto to robił to wie ile się trzeba na...robić przy tym. Powiedzcie mi jeszcze jedno, jak długo powinien schnąć ten silikon? Bo ja mam miejscówkę 15km od domu więc nie wiem czy będę mógł wrócić czy lepiej zostawić na nockę. R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-06-2012 21:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jaki silikon i gdzie?
Jestesmy tu po to aby wlasnie zrobic cos samemu a nie zapłacić złotej rączce która niekoniecznie ma być zła. Nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora mimo że wiekszosc jest jaka jest... Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
hoody |
Dodany dnia 18-06-2012 21:54 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
No na zaślepce zamiast UFO. Tam gdzie mam dorobić blaszkę i ją na silikon przykręcić.
R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-06-2012 21:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zalezy jakim silikonem, bezpiecznie zostawic na noc na przykład robiąc wieczorem, ale 2-3godziny i mozesz ruszac zasadniczo.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
hoody |
Dodany dnia 18-06-2012 22:01 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
No tym czerwonym, na wysoką temperaturę
Zacznę od rana, powiedzmy od 8.00 to jak skończę o 10.00 to o 14.00 mogę wracać czy lepiej zostawić? R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-06-2012 12:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
generalnie możesz, po godzinie podobno odpalali i jechali. jednak gdy np uszczelnialem na nowo miske olejową to najczęściej popołudniu i dopiero rano odpalałem auto.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
hoody |
Dodany dnia 19-06-2012 14:58 |
Postów: 55 Data rejestracji: 22.02.2005 07:50 Skąd: - |
Maestro jestem w głębokiej d...e.
Wywaliłem EGR dzisiaj i jest jeszcze gorzej niż było. Istnieje prawdopodobieństwo że coś źle złożyłem bo miałem lekki problem co zrobić z wężem który szedł od odmy do ufa. Teraz gaśnie w każdej chwili, jak tylko wcisnę sprzęgło i na benzynie i na gazie. http://www.fotosi...b698d.html Treść dodana dnia 19-06-2012 15:02: Ta końcówka którą zaznaczyłem na czerwono szła do ufa i jeśli dobrze odczytałem instrukcję to miałem ją zaślepić, tak? Resztę też chyba zrobiłem jak się należy. Zaślepkę dorobiłem, z tyłu wtrysku zaślepiłem 2 wejścia, z przodu wtrysku jedno. Przewód od ufa do filtra węglowego zostawiłem spokojnie. R19, 1,4GTR
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |