Menu główne
Forum
Klubowicze
V4n |
Dodany dnia 30-06-2012 20:13 |
Postów: 15 Data rejestracji: 30.06.2010 22:45 Skąd: - |
Witam. Wczoraj wracając do domu zagrzał mi się płyn i wylatywał przez zbiorniczek wyrównawczy. W domu, maska w górę i oględziny. Okazało się, że wentylator nie działa. Po podłączeniu go na krótko przez 2 piny, chodzi. W związku z tym, wymieniłem czujnik temperatury, który załącza wentylator i uzupełniłem płyn. Teraz się włącza przy tej 4 grubej kresce od końca. Schłodzi mniej więcej do połowy i na nowo włącza się jak temperatura będzie na tej grubej. Na postoju się nie grzeje, ale podczas jazdy, szczególnie wolnej lub w korku, nadal wywala płyn i się gotuję. Wywaliłem też termostat, myślałem, że może on jest winny, ale to nic nie pomogło. Układ jest odpowietrzony, chyba z 10 razy się bawiłem i wszędzie leciał płyn. Oba węże od chłodnicy są gorące, te do nagrzewnicy też. Nie mam pomysłu co jeszcze zrobić. Mam nadzieję, że to nie uszczelka pod głowicą ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 170000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-06-2012 20:13 |
nelus2403 |
Dodany dnia 30-06-2012 20:30 |
Postów: 482 Data rejestracji: 09.11.2008 12:17 Skąd: łódzkie Sieradz |
przybywa Ci płynu w układzie?
Nie wiem czy to ma coś do rzeczy ale ja bym korek zbiorniczka sprawdził Renault Clio III 2009r 1.5 dCI 106kM 226000 Moje Renault Laguna Coupe GT 2010r 2.0 dCi 178km 220000 Moje Renault Safrane 2000r 2.5 - 165kM 172000 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 251000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 30-06-2012 20:32 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
nooo to tak ... kup sobie takie cos do zatykania chłodnic jak sa dziurki jeśli to uszczelka moze przytka to ten proszek mi tak przytkało...
a w zbiorniczku nie masz czasem za duzo płynu he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
V4n |
Dodany dnia 30-06-2012 20:39 |
Postów: 15 Data rejestracji: 30.06.2010 22:45 Skąd: - |
Płynu nie przybywa, tylko pojawia się coraz więcej w zbiorniczku im jest on cieplejszy, jak wentylator schłodzi płyn ze zbiorniczka schodzi do układu. W zbiorniczku mam w połowie między skalą min a max. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 170000km
|
|
|
nelus2403 |
Dodany dnia 30-06-2012 20:48 |
Postów: 482 Data rejestracji: 09.11.2008 12:17 Skąd: łódzkie Sieradz |
tak jak pisałem ja bym sprawdził ten korek i założył nowy termostat w końcu drogi nie jest.... jest tu sporo mądrych osób to może oni Ci coś podpowiedzą
Renault Clio III 2009r 1.5 dCI 106kM 226000 Moje Renault Laguna Coupe GT 2010r 2.0 dCi 178km 220000 Moje Renault Safrane 2000r 2.5 - 165kM 172000 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 251000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-06-2012 22:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dziwne tylko ze gotuje też bez termostatu.... hmmmm na pewno to płyn, a nie woda? Próbowałeś z odkreconym zbiorniczkiem (zanim zaczynają sie ekscesy)?
Dziwnie. Skoro wszystkie węże gorące, wiatrak chodzi, w zbiorniczku podnosi się to opcje są zasadniczo dwie. Nieszczelność zbiorniczka/korek, albo problem z pompą. Nie obstawiałbym zabitej chłodnicy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Snorky |
Dodany dnia 01-07-2012 11:51 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
A takie pytanie za 100 punktów - układ dobrze (zaznaczam DOBRZE) odpowietrzony? W C3J trzeba trochę pokombinować z odpowietrzaniem (wiem, bo miałem). Wszystkie przewody oryginalne czy podmieniane? 3 odpowietrzniki na wężach koło pompy wody są?
I (może śmieszne) pytanie - poziom oleju i czy jego stan się jakkolwiek zmienia (przybywa \ ubywa)? Jak dla mnie układ nieszczelny = zapowietrzony. Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |