Menu główne
Forum
Klubowicze
gordoon |
Dodany dnia 23-07-2012 00:35 |
Postów: 211 Data rejestracji: 17.07.2012 11:37 Skąd: małopolskie Muszyna |
Witam. Chciałbym dokupić do mojego auta jakiś tłumik.Bardziej mi chodzi o taki bassowy. Co prp oponujecie Posiadam auto Renault 19, 1,8s rocznik 92. Pozdrawiam |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-07-2012 00:35 |
coxurn91 |
Dodany dnia 23-07-2012 02:55 |
Postów: 175 Data rejestracji: 08.12.2011 14:11 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
mam cosik takiego [img]http://photos01.istore.pl/26850/photos/big/9150566.jpg[/img] is not a valid Image. katalizator oraz środkowy tłumior fajnie sobie pomrukuje,
jednakze nie polecam wycięcia kata oraz srodkowego bo wtedy pierdzi a to juz nie tak fajnie brzmi a kumpel znow w maździe mial taki : [img]http://www.sklep.auto-line.pl/product/image/274/7.jpg[/img] is not a valid Image. ten bardziej pod basowy podchodzi ale troche duzy jest i nie pasuje za bardzo do Reni moim zdaniem ;/ Chodzą cylindry pod maską, sprawdź to, Na jazdę w miasto czas to, jadziem. Ruszam z osiedla przy tym podkładzie, przemierzam je kilka razy na dzień. Szprychowe fele, zrobię sobie prezent, wszystkie cztery - www.chromowane.pl Dziś nie menel dziś się toczę , Dziś powstrzymam sie od chlania może. Lubie jak kolumbryna po asfalcie płynie i nie spodziewalbym sie ze to kiedys minie...
Moje auto: Fiat Stilo Abarth 2.4 20v 170km, benzyna, 172700km
|
michor |
Dodany dnia 23-07-2012 07:46 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
YouTube Video
fabryczny końcowy, rura od portek (wywalony środkowy i kata) do tego końcówka dospawana ultera. Moim zdaniem optimum głośnościowo/brzmieniowe. Od basu będzie Cię głowa w trasie napitalać. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 23-07-2012 08:50 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
u mnie 2 male przeloty tyl mugen wm sport srodek przelot rm motorsport w moim temacie mozesz luknac jak wygladaja i jest bass i jest pobodka dla sasiadow jak wieczorem zjezdzam na hate oczywiscie zawsze mozna wlozyc silencera do koncowego ale jaki to ma sens przy fan carze Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
gordoon |
Dodany dnia 23-07-2012 16:32 |
Postów: 211 Data rejestracji: 17.07.2012 11:37 Skąd: małopolskie Muszyna |
a jakiś tłumik ale nakładka. Bez modyfikacji układu |
|
|
michor |
Dodany dnia 23-07-2012 16:45 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No to masz u mnie.
Dospawana do fabrycznego tłumika elpisa z ultera. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
edzio |
Dodany dnia 23-07-2012 18:22 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@coxurn91 Wyjątkowo pasuje do eRki ten 1.wszy tłumik jak to mówi zdolny Lesław "Jak kiełbaska z cukrem"
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Minias |
Dodany dnia 18-09-2012 21:05 |
Postów: 29 Data rejestracji: 08.01.2011 21:45 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Wg mnie samochód na wywalony katalizatorze i środkowym tłumiku ma bardzo przyjemny dźwięk i nie jest on słyszalny w kabinie przede wszystkim, tylko dla otoczenia
No i oczywiście po takich zabiegach autko przeżywa drugą młodość Niestety nie mogę wrzucić zdjęcia bo nie chcę mi się załadować, spróbuję później. Edytowane przez Minias dnia 18-09-2012 21:16 Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 302000km
|
Swistakbb |
Dodany dnia 18-09-2012 21:28 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
@michor
W F3P będzie to podobnie brzmiało ? w miejsce kata wspawałeś poprostu rure przelotową a środkowy to też poprostu rurka ? Przechodził przegląd bez problemów ? Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-09-2012 23:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Swistakbb w moim (prekursorskim ) i michora przypadku bylo cicho przy układzie portki-> kawał rury -> końcowy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Minias |
Dodany dnia 19-09-2012 01:42 |
Postów: 29 Data rejestracji: 08.01.2011 21:45 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Swistakbb napisał/a: @michor W F3P będzie to podobnie brzmiało ? w miejsce kata wspawałeś poprostu rure przelotową a środkowy to też poprostu rurka ? Przechodził przegląd bez problemów ? Aaa właśnie zapomniałem dodać. Nigdy nie wyrzucaj kata jeżeli jest w dowodzie! Ściągasz katalizator i od strony niewidocznej tniesz gumówką, wywalasz ekologiczne gówno, spawasz i przykręcasz z powrotem Jakbyś sobie tam rurkę wstawił to by przeglądu nie przeszło. Edytowane przez Minias dnia 19-09-2012 01:42 Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 302000km
|
sebek20 |
Dodany dnia 19-09-2012 03:20 |
Postów: 40 Data rejestracji: 15.08.2012 11:45 Skąd: - |
w jaki tlumik proponujecie do C3J 1,4 kat? przewaznie jezdze po miescie ale nie raz po miescie jak w trasie nie ze tak szybko ale jedna predkoscia jak jest droga pusta mi chodzi o taki zebym jak z pracy z nocki przyjechal to pol osiedla obudzil Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 190000km
|
|
|
Swistakbb |
Dodany dnia 19-09-2012 09:44 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
@Minias
Kiedyś sie spotykałem że w dowodzie pisało np: 1.7 KAT , w tej chwili tego nie ma , a mam juz trzecia renówke każdą z katalizatorem 1.7 , 1.7 i teraz 1.8 Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-09-2012 10:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Minias Kto w tym kraju sprawdza zawartość spalin w 20letnim aucie? Po za tym obowiązek kata jest od 95 albo 96roku (tak jak trzeci stop)
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 19-09-2012 12:18 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
ja mam takie cos od kilku dni i jestem zadowolony bardzo
Wm sport standordowy Mugen. YouTube Video he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
Minias |
Dodany dnia 19-09-2012 13:29 |
Postów: 29 Data rejestracji: 08.01.2011 21:45 Skąd: wielkopolskie Poznań |
maestro napisał/a: @Minias Kto w tym kraju sprawdza zawartość spalin w 20letnim aucie? Po za tym obowiązek kata jest od 95 albo 96roku (tak jak trzeci stop) O tym 3 stopie nie wiedziałem nawet. Nikt nie sprawdzi ale mógłby się przyczepić do tego, że nie ma tej puszki do kata tylko sama rura Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 302000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-09-2012 13:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Minias To mówisz, Panie to auto ma 20 lat, kilku właścicieli, ja wiem co tu sie działo? Póki nie kopcisz normalnie to nie zwracają uwagi.
Edytowane przez maestro dnia 19-09-2012 13:31 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Minias |
Dodany dnia 19-09-2012 13:40 |
Postów: 29 Data rejestracji: 08.01.2011 21:45 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Wiem, że tak można tylko można trafić na debili miałem w tym roku taki problem bo zachciało mi się jechać do nieznajomego i przejść przegląd uczciwie ale przyczepił się do wycieku oleju z miski, który notabene tak wielkich śladów nie zostawiał i że właśnie był za głośny bo miał lekkie przeloty. Zdenerwowałem się pojechałem do znajomego sprawdził i tylko mi powiedział, żebym czymś obsmarował butlę gazową bo strasznie koroduje.
Więc kieruję bardziej do tych, którzy znajomych na stacjach nie mają Na takich zawsze można trafić, on nie zrozumie że samochód ma 20 lat... Edytowane przez Minias dnia 19-09-2012 13:41 Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 302000km
|
michor |
Dodany dnia 19-09-2012 15:01 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Bo zrobil przegląd porządnie tak jak trzeba.
Każdy przegląd=badanie składu spalin. Kiedyś czekałem w WWA w kolejce na stację bo na szarpaki chciałem pojechać - 2 samochody z kwitkiem odprawione, i w zasadznie nie to że nie wbity przegląd. Zabrany dowód i pokwitowanie na tydzień z komentarzem - naprawisz Pan, to przyjedź, podbijemy. I tak powinno być -kupa sztrucli by z dróg zginęła, szczególnie takich co dostają pieczątkę nawet nie będąc na stacji. A potem sworzeń się urywa, albo tuleja i co? 3 trupy i "kierowca z nieznanych przyczyn zjechał na lewy pas jezdni" EDIT: 1) pierwszy miał luz na sworzniu i jednej tulei wahacza. 2) drugi (Uno) padło na składzie spalin. Edytowane przez michor dnia 19-09-2012 15:02 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 19-09-2012 15:12 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
tez jestem za porzadnymi z prawdziwego zdarzenia przegladami bo to co przechodzi u nas w kraju a potem sie na drogach widzi to czasami paranoja, widzieliscie przeglad np w Angli chłop wchodzi pod auto z mlotkiem i nawala po podwoziu szukajac korozji i slabych punktow, oczywiscie sklad spalin i glosnosc wydechu to sam leze i kwicze a odnosnie tlumika to napewno przelot srodek i koncowy nigdy nie przejdzie seryjnych 96 decybeli na przegladzie
Edytowane przez monterek5 dnia 19-09-2012 15:21 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |