Menu główne
Forum
Klubowicze
morfi609 |
Dodany dnia 26-07-2012 14:31 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
Witam
mam dla was pytanie zagadke odnosnie silnika F3p a mianowicie mialem ostatnio taki przypadek w swoim cabrio ze wsiadam rano do auto próbuje odpalic rozrusznik kreci i kreci i auto niechce załapac no to szybka próba zobaczenia czy paliwo dochodzi i czy iskra jest okazalo sie ze jak jedno tak drugie prawidłowo funkcjinuje.poczym silnik na 4 gary niechciał odpalic a po odkreceniu jednej swiecy nie zaleznie na ktorym tłoku silnik odpalał na 3 gary od szczala dodam ze nawet mechanik z 25 letnim stazem zlapał sie za głowe i niebył w stanie odpowiedziec na to pytanie Z na ktos odpowiedzi na taki przypadek Edytowane przez morfi609 dnia 26-07-2012 14:35 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-07-2012 14:31 |
maestro |
Dodany dnia 26-07-2012 15:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Idąc jedynym tropem sprawdz kable i kopułke którą dopiero zmieniałeś.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Toretto |
Dodany dnia 26-07-2012 15:58 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
@maestro niestety nie trafiłeś skoro zmienione to skąd taki wniosek? Może mi tak dla olśnienia wyjaśnisz? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 26-07-2012 16:11 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
to że coś jest nowe, nie znaczy że jest dobre, albo że się nie zepsuło w tydzień... znam ja takie przypadki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
ptasiek |
Dodany dnia 26-07-2012 16:18 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
taaa tym bardziej ze kopułka EPS'a pewnie
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 26-07-2012 16:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Toretto napisał/a: @maestro niestety nie trafiłeś skoro zmienione to skąd taki wniosek? Może mi tak dla olśnienia wyjaśnisz? A co innego średnio inteligentny (jednak powyżej 100) ktoś może wydumać z takiego opisu? Skoro rusza te elementy i problem jakoby sie zmienia no to w tych elementach szukałbym w pierwszej linii problemu. Ale Ty byś pewnie odkrecił koło, bo lepiej pisać durne posty niż samemu pomyślec, a skoro nie masz nic do przekazania to po co w ogóle sie odzywac? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Toretto |
Dodany dnia 26-07-2012 16:32 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
@maestro znam ten problem więc po co mam odrazu wszystkim mówić skoro nazwa postu mówi całkiem co innego a jeżeli chcesz rozmawiać na temat inteligencji zapraszam na pw a nie robienie z siebie jak zwykle Pana wszech wiedzącego i umiejącego tylko w ten sposób odpowiadać prowokując do awantury i zaśmiecania postu.. Z mojej strony tyle rozmowy z Tobą w tym poście @jonowaty doskonale sobie zdaje z tego sprawę lecz po pierwsze obajaw się zmienił bo iskrę cały czas dawało(co było wyraźnie w pierwszym poście wypisane że dawało iskrę) i kopułka była sprawdzona. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-07-2012 16:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Co z tego że dawało iskre skoro może dawać nie w tym momencie co trzeba? Bierzecie pod uwage coś innego niż czarne i białe? Działa, nie działa? Skoro robicie zagadke to do Pogadanki albo HydeParku
Zacząłeś prowokować a sam wpadasz. I powtórze, skoro nie masz nic do dodania to nie zabieraj głosu. Na tym koniec mojego udziału w tym temacie. Edytowane przez maestro dnia 26-07-2012 16:46 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
morfi609 |
Dodany dnia 26-07-2012 19:20 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
Panowie nie załozyłem tego tematu po to zeby sie kłucic tylko po to zeby ktos mogl zgadnac podkreslam iskra byla dobra tylko auto na 4 garki nie chciało palic a po wykreceniu jednej swiecy na 3 garki paliło podpowiem iskra była zajefajna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Ieble |
Dodany dnia 26-07-2012 19:22 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
morfi a jak zdejmiesz kabel z tej samej swiecy to zapali na 3 z wkrecona swieca?
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 26-07-2012 19:23 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
mechanik y 25 letnim stazem złapal sie za głowe i rece rozłozył tak ze kilka osób z tego forum po moich telefonach tez nie znało odpowiedzi dlaczego na 3 pali a na 4 nie a iskra jest i paliwo tez Treść dodana dnia 26-07-2012 19:25: @Ieble własnie nie dopisałem tego tez jesli sa 4 swiece wkrecone tylko jeden kabel jest sciagniety to tez nie odpali odpala tylko jak jest jedna swieca odkrecona Treść dodana dnia 26-07-2012 19:34: powiem tak to jest najbardziej niespodziewana rzecz która by kto kolwiek mógł obstawiac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 26-07-2012 19:46 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
ta co to za zagadka 2 kulki i armatka
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 26-07-2012 19:47 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@gielab0019 to miało byc zabawne chyba nie tu jest inny temat wiec jak nieznasz odpowiedzi nie zasmiecaj tematu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Tutati |
Dodany dnia 26-07-2012 20:16 |
Postów: 4 Data rejestracji: 13.09.2005 14:51 Skąd: - |
1. Piszesz że rozrusznik kręci - ale pytanie jak kreci bo moze krecic szybko albo wrecz wolno co by moglo wskazywac na jego uszkodzenie bądź mały prąd który by wskazywak na uszkodzony akumulator - prad idzie na wszystko ale jest za mały by uruchomic silnik na 4 cylindry. Skoro wszystko inne jest ok - kable cewka palec czujniki itd to stawiam na aku badz rozrusznik zacierajacy sie na tulei i zabierajacy prad w takim stopniu ze auto nie chce odpalic - innej opcji nie ma. |
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-07-2012 20:53 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Tutati Chodziłeś do tej samej szkoły co Prezydent Wałęsa? @morfi609 Zmieniona kolejność kabli zapłonowych? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Tutati |
Dodany dnia 26-07-2012 21:02 |
Postów: 4 Data rejestracji: 13.09.2005 14:51 Skąd: - |
@grzes70 niestety nie......... |
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 26-07-2012 21:33 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
kostka kompa badz czujnik połozenia walu nawala.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 26-07-2012 23:52 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
Ja bym obstawial troche alternator, jak mialen spalony wirnik.to tez.cud.Sie dzialy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
morfi609 |
Dodany dnia 27-07-2012 14:07 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@misiek_Pt czujnik nowka sztuka kostka kompa dobra @mati89tczew nic z tych rzeczy mylisz sie @grzes70 kolejnosc kabli jest prawidlowo podpieta Treść dodana dnia 29-07-2012 21:01: @Tutati kolega najlepiej trafil wina tego ze na 3 gary palilo a na 4 nie lezala w aku zbyt mała siła aku krecil bo krecil ale to wszystko za wolne było by mogł samochów odpalic BRAWKO za celny traf Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 29-07-2012 21:05 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@morfi609 niby tak ale juz auto odpaliło na tych 3 garach to czy alternator nie powinien dac odpowiedniego prądu i auto nie powinno chodzic normalnie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |