Menu główne
Forum
Klubowicze
sewiolo |
Dodany dnia 14-08-2012 21:46 |
Postów: 62 Data rejestracji: 26.08.2010 22:07 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
Jak w temacie po skreceniu kol w prawo na ful i przy predkosci okolo 20 km/h slychac tak jakby kolo tarlo o nadwozie jazda na wprost cisza tylko pelny skret w prawo wtedy slychac i to glosno wymienilem polos ze zlomka i dalej to samo lozysko do wymiany bo chuczy podnioslem prawa strone uruchomilem silnik wrzucilem 2 bieg pełny skret w prawo i warkot przegubu dodam jeszcze ze poloska nie kreci sie rownolegle tylko tak gora dol jakby byla krzywa a nie jest co to moze byc czy kolejna poloska do wymiany moze ktos miał z was taki problem
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 214450km
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-08-2012 21:46 |
tomek1405 |
Dodany dnia 14-08-2012 22:00 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
To ze poloska podczas ruchu jakby lata to normalne bo na przegubie sie lamie i to nadaje jej nierowny ruch. A co do tarcia to jesli to wina przegubu to wraz ze wzrostem predkosci dzwiek rosnie i przypomina gruchotanie czyli jakby cos przeskakiwalo. Bo jezeli nie wisi ci nadkole to tam nie ma co trzec.
Edytowane przez tomek1405 dnia 14-08-2012 22:01 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
sewiolo |
Dodany dnia 14-08-2012 22:06 |
Postów: 62 Data rejestracji: 26.08.2010 22:07 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
czyli czeka mnie wymian zakupionej poloski na zlomku ale to dopiero w piatek bo jutro swieto a w czwartek ide do pracy i wracam w piatek mam nadzieje ze kolejna wymiana cos da niema zbyt wiele z tym roboty ale potrafi popsuc nerwy
dodam jeszcze ze tak zaczelo sie dziac to gruchotanie po gwałtownym chamowaniu i wtedy cos pozadnie strzeliło Edytowane przez sewiolo dnia 14-08-2012 22:09 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 214450km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 14-08-2012 22:08 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ogolnie to rekoma zawsze sprawdz luzy jak nie ma luzu i ma orginalna opaske to nie ma stresu bedzie git. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
sewiolo |
Dodany dnia 14-08-2012 22:11 |
Postów: 62 Data rejestracji: 26.08.2010 22:07 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
no wlasnie ta ze zlomka po przejechaniu troche dalo sie zauwazyc dziurke w oslonie i wychodzaca rdze ale luzow nie bylo
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 214450km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 14-08-2012 22:12 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Pewnosc masz jak jest zero luzu i nienaruszona orginalna oslona. Orginal poznasz po stalowej opasce bez laczen. Rdza w srodku robi sie tylko wtedy gdy ktos to kiedys rozbieral i w zlych warunkach trzymal albo z dziurawa oslona jezdzil.
Edytowane przez tomek1405 dnia 14-08-2012 22:14 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
sewiolo |
Dodany dnia 14-08-2012 22:14 |
Postów: 62 Data rejestracji: 26.08.2010 22:07 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
to jest oryginal ale chyba zajechany bo moja tez jest oryginalna ale juz nie do uzytku choc gumy w bardzo dobrym stanie
Treść dodana dnia 14-08-2012 22:18: w piatek napisze po wymianie czy cos sie zmieniło Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 214450km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |