Menu główne
Forum
Klubowicze
piotr123 |
Dodany dnia 23-08-2012 18:26 |
Postów: 202 Data rejestracji: 27.04.2009 20:23 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Witam,zna ktos z szanownych forumowiczow wartosc jaka powinien miec kondesator (pojemnosc ) przy aparacie zaplonowym , - silnik c 1 j , bo napiecie jesli sie nie myle to 12 V
Druga zona..i pierwszy silnik--wniosek ? - tak trzymac ( C1J ) haha
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), hatchback 5d, 320000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-08-2012 18:26 |
Kujtek |
Dodany dnia 23-08-2012 18:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
kupić chcesz? idź do motoryzacyjnego, dobiorą Ci...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 23-08-2012 19:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@piotr123 nie ma kondensatorów do 12V. są typowe, które także beda dobre (zapas napięcia zawsze). najwazniejsze ile faradów.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
piotr123 |
Dodany dnia 24-08-2012 18:37 |
Postów: 202 Data rejestracji: 27.04.2009 20:23 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no wlasnie o pojemnosc w faradach mnie sie rozchodzi a konkretnie jaka powinna byc,,,, wyczytalem ze optymalny jest zakres od 0,17 do 0,25 mikro farada ale od czego to jest uwarunkowane to nie wiem -slyszalem od pewnego magika ze jest jakas zaleznosc miedzy wlasnie kondesatorem a cewka wn nie wiem czy to prawda , ja sie nie znam,,
Druga zona..i pierwszy silnik--wniosek ? - tak trzymac ( C1J ) haha
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), hatchback 5d, 320000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 24-08-2012 21:26 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Ale jaki jest objaw co się dzieje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-08-2012 21:54 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@maestro Dialogys coś mówi na temat tego kondensatora?Bo mnie wychodzi 0.22 do 0.27 mikro. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 24-08-2012 22:07 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ja u siebie w E6J mam 0,22uF (mikro). Napięcie przebicia niestety liczone jest w setkach voltów, co najmniej 350. Dlaczego tyle skoro zasilanie 14,4V? Ponieważ gdy zostanie cewka pozbawiona zasilania poprzez przerywacz, bądź moduł zapłonowy prąd w cewce ma taką tendencję, że chce utrzymać niezmienną wartość. Ponieważ impedancja otwartej cewki jest praktycznie nieskończona, to napięcie narasta gwałtownie do bardzo dużych wartości.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-08-2012 22:28 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@WoZnY Mam wrażenie (i tylko wrażenie) że napięcie przebicia to 600V. @piotr123 Proponuję kupić dedykowany kondensator a nie bawić się w dobieranie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 24-08-2012 23:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
od jakiejkolwiek cewki z 19stki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |