Menu główne
Forum
Klubowicze
ArturRenault19 |
Dodany dnia 26-08-2012 00:44 |
Postów: 29 Data rejestracji: 06.09.2008 21:07 Skąd: śląskie Częstochowa |
Czesc, nie wiem kompletnie dlatego zamierzam doradzić się Was, czy można zamontować zamiast silnika C1J ,F7P , i co do tego trzeba będzie robić aby wszystko ze sobą grało i czy przede wszystkim jest to opłacalne, jaki silnik proponujecie z własnego doświadczenia zamiast C1J ?
ArturRenault19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 2300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-08-2012 00:44 |
maestro |
Dodany dnia 26-08-2012 00:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Można.
Co potrzebujesz? Wszystko z pod maski, kompletny układ wydechowy, przeniesienia napędu, hamulcowy, zawieszenie (+drążek stabilizatora), zbiornik paliwa. Każdy włożysz z R19. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ArturRenault19 |
Dodany dnia 26-08-2012 00:59 |
Postów: 29 Data rejestracji: 06.09.2008 21:07 Skąd: śląskie Częstochowa |
Układ wydechowy nie może zostać z C1J ?
Treść dodana dnia 26-08-2012 01:02: Koszt takiej imprezy to na oko jaki będzie ? Jeśli montowałby to wszystko mechanik. ArturRenault19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 2300000km
|
milas92 |
Dodany dnia 26-08-2012 01:05 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@ArturRenault19 spory, musisz liczyć się z tym, że dużo rzeczy będziesz musiał dokupić bo te rzeczy mają 15-20 lat i często równie długo nie odkręcane
Treść dodana dnia 26-08-2012 01:11: silnik, skrzynia, wydech, mcpersony, stabilizator (1.4 chyba nie miały), tarcze, zaciski, półosie, jak nie masz wspomagania to magiel z tego co wypada wymienić dla bezpieczeństwa i spokoju: łożyska kół, sworznie, drążki+końcówki, gumy wahaczy, węże ukł. chłodzenia, rozrząd, simmeringi, uszczelki i inne duperele w silniku do tego oleje i płyny nie chce Cię zniechęcać, ale sporo tego. oczywiście możesz sobie wsadzić sam silnik f7p - ale to głupi pomysł ja to wszystko zrobiłem, nie kupując skrzyni i montując samemu w granicach 2 tys. tyle, że miałem wszystkie bzdety już z dawcy Edytowane przez milas92 dnia 26-08-2012 01:16 Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-08-2012 11:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeśli ma to montować mechanik to od razu sobie daruj. Koszty wzrastają o 100%.
Jak masz dawać mechanikowi to lepiej umów sie z kimś z klubu na takie zmiany. Pewność że zrobi tak jak trzeba no i kasa pewnie inna niż w warsztacie. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 26-08-2012 11:39 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
najlepiej kupic cale 16v na dawce czesci chyba niz kompletowac bo to drozej wyjdzie a reszte zbedych zeczy typu blacharka i to co zostanie z twojego sprzedajesz i zwracaja ci sie troche koszty swapa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |