Menu główne
Forum
Klubowicze
Pavcio |
Dodany dnia 26-08-2012 20:36 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Witam wszystkich niedługo będe posiadał wlot na maskę z wersji 16v ph1 . Mianowicie juz myślę jak go zamontować i czy dam rade . Mógł by sie ktoś wypowiedzieć na ten temat , ten kto juz takie cos zrobił, czy to jest łatwa sprawa , na co trzeba uważać itp.
I mam kilka pytań: 1. Prosił bym jakieś zdj maski ph1 z wlotem i mniej wiecej wymiarami gdzie ten wlot jest osadzony wystarczą mi 4 wymiary umiejscowienia ... nr 3 i 4 chodzi o odstęp od krawędzi wyprofilowania maski: 2 Czy potrzebna jest rynienka od spoku maski ? hmm.. rozumiem ze woda nie bd sie wtedy lała na silnik przy deszczu 3 i co potrzebne jest do zrobienia całej operacji tak zeby potem specjalnie sie nie odrywać od roboty i jechać do sklepu Dzięki za wszystko widziałem juz taki temat na forum ale za h.. nie moge go znaleść wiec sorki za kolejny. Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-08-2012 20:36 |
maestro |
Dodany dnia 26-08-2012 20:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ogólnie.
rynienke zamontujesz tylko w 16V, w innych nie mieści sie nijak. wlot nie jest 'na masce' tylko w wytłoczeniu w masce. jak masz sam wlot to masz zasadniczo 'ręczną robotę'. wymiary Ci tylko sie przydadzą od krawedzi powiedzmy, bo reszte robisz sam. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pavcio |
Dodany dnia 26-08-2012 20:48 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
no własnie widziałem na zdj poglądowych ze przednia czesc wlotu jest na równo z maską, tego sie obawiałem ze trzeba bd co do mm wszystko szlifować zeby pasowało i przy okazji nie było widać fuszerki
jeśli chodzi o rynienkę własnie sie zastanawiałem czy sie zmieści no ale kłopot jeden rozwiązany Treść dodana dnia 27-08-2012 20:02: najbardziej zależy mi na wymiarach i zdj maski ph1 16v szczegółowe wlotu od góry i od spodu maski Treść dodana dnia 28-08-2012 21:23: up Edytowane przez Pavcio dnia 26-08-2012 20:49 Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 28-08-2012 22:33 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
A ku czemu to ma służyć Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
Pavcio |
Dodany dnia 29-08-2012 08:28 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
tylko i wyłącznie efekt wizualny
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 30-08-2012 19:54 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
łe myślałem, że parę koni to da... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
Pavcio |
Dodany dnia 30-08-2012 19:57 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
hehe jeśli by tak było to bym całą maskę podziurawił rozwieje Twoje myśli ... tylko i wyłącznie efekt wizualny nie tuning
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
Snorky |
Dodany dnia 30-08-2012 20:20 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Wlot na masce kiedy pod maską siedzi F7P jest po to, aby pęd powietrza chłodził kolektory, a zwłaszcza wydechowy.
Koni to nie dodaje, ale wydłuża żywotność kolektora i chroni go przed przegrzaniem. Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Pavcio |
Dodany dnia 30-08-2012 20:25 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
zgodzę sie z tym mi po prostu podoba sie seryjny wlot z ph1 jak bym chciał robić wioche to kupił bym wiadro potem przeciął na poł i przykleił do maski
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |