Menu główne
Forum
Klubowicze
bartosz |
Dodany dnia 05-09-2012 18:51 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
Pomocy moja renia śmiga na lpg i jest wszystko ok ,ale gdy przełączam na benzynę to gaśnie . Wymieniłem pompkę paliwa nie pomogło. Słychać że pompka pracuje, podaje paliwo bo sprawdziłem i nic . Co mogę jeszcze sprawdzić? Słyszałem że jest jakiś filtr paliwa, ale nie wiem gdzie on jest Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-09-2012 18:51 |
lukas85 |
Dodany dnia 05-09-2012 18:53 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
filtr jest nad belką
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
bartosz |
Dodany dnia 05-09-2012 19:06 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
Dzięki ale jest ok . Odczepiłem wężyk zasilający wtrysk a brat przekręcił stacyjkę i benzyna lała się dosyć rześko . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 19:09 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@bartosz Wtrysk rozpyla paliwo? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
bartosz |
Dodany dnia 05-09-2012 19:14 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
Raczej nie bo przepustnica jest sucha . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 19:28 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@bartosz Sprawdź czy masz jakiekolwiek napiecie na zaciskach wtryskiwacza,wartością się nie przejmuj bo tego przebiegu zwykłym miernikiem nie zmierzysz;chodzi tylko o to żeby stwierdzić czy jest. Zmostkuj styki przekaźnika odcinającego wtrysk(przekaźnik od lpg). Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
bartosz |
Dodany dnia 05-09-2012 19:56 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
Nie wiem dokłaknie ktore przewody zmostkować mam przekażnik nazywa się odpowiednik przekażnika 561 Treść dodana dnia 05-09-2012 20:01: http://www.ac.com...ik-typ-561 tu jest schemat Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 20:10 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Piny 30/87 na przekaźniku,zmostkuj przewody które idą na te piny. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 05-09-2012 20:11 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ja bym sprawdził jeszcze elektrozawór odcinający benzynę(ten z niebieskim środkiem),jeśli taki jest zamontowany bo te często padają.
Edytowane przez Robsajson dnia 05-09-2012 20:31 Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 20:22 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Robsajson O jakim elektrozaworze mówisz? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 05-09-2012 20:29 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Teraz nie mam pod ręką komputera więc później wrzucę fotkę o co dokładnie mi chodzi. W większości instalacji LPG, z którymi się spotkałem były dwa elektrozawory.Jeden otwierał/zamykał przepływ gazu a drugi robił to z benzyną. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 20:39 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Robsajson Wygląda że ta większość to jedna,do tego nietypowa instalacja lpg.Paliwo odcina się pozbawiając napiecia wtryskiwacz/wtryskiwacze. Chyba że masz na myśli zasilanie gaźnikowe,tam faktycznie jest elektrozawór na benzynie;ale to całkiem inna bajka. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
bartosz |
Dodany dnia 05-09-2012 20:46 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
coś jest nie tak bo odpiołem cały ten przekaźnik i jak przełączam na gaz to wszystko śmiga a gdzie jest ten zawór ? i czy jest częścią seryjną czy cześcią lpg Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-09-2012 20:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@bartosz Po pierwsze nie masz zaworu benzyny. Po drugie jezeli wyjąłeś przekaźnik to na PB nie bedzie chodzić bo przerywasz obwody.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 20:52 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@bartosz Miałeś mostkować dwa przewody a nie rozpinać wszystko. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-09-2012 20:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
teraz ciekawe czy jak ma kazdą wsuwke luzem ogarnie gdzie co ma byc
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kowal198912 |
Dodany dnia 05-09-2012 20:58 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
a moze najpierw odkrecic wtyskiwacz i zobaczyc czy jest tam chociaz kropla benzyny, moze nie dochodzi. Kiedys odkrecalem to paliwo mi sie lalo Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 21:02 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@maestro Na 98% jest pajęczyna z pojedynczymi wsuwkami. @Kowal198912 To właśnie próbujemy ustalić,bo wygląda że wtryskiwacz nie puszcza. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Kowal198912 |
Dodany dnia 05-09-2012 21:08 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
u mnie jest srubka na T20 na wsówce, lepiej sprawdzic i dopiero w elektyce szukac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 05-09-2012 21:08 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@grzes70 Wiem ,że odcina się benzynę poprzez wyłączenie wtryskiwaczy i zastosowaniu emulatora ale nie raz widziałem dodatkowy elektrozawór od PB. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |