Menu główne
Forum
Klubowicze
grzes70 |
Dodany dnia 05-09-2012 21:16 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Robsajson We wtrysku? Jeśli już to pompę paliwa się odcina ale takie rozwiązanie odradzam. @Kowal198912 A jeszcze łatwiej popatrzyć bez rozkręcania wtryskiwacza. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-09-2012 21:16 |
bartosz |
Dodany dnia 05-09-2012 21:51 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
mosykowałem ale nic z tego .A i wtryak nie podaje jest sucho Treść dodana dnia 05-09-2012 22:00: mam pytanie czy mogę odpiąć kostkę od wtrysku i sprawdzić miernikem czy jest jakieś napięcie a ktoś będzie kręcił rozruchem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
edzio |
Dodany dnia 05-09-2012 22:14 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@bartosz Wydaje mi sie że nie tam szukasz Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro |
Dodany dnia 05-09-2012 22:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
takich rzeczy nie sprawdza sie miernikiem/multimetrem bo są delikatne na skoki i zwarcia (komputer).
jeśli masz analogowy (wskazówkowy) woltomierz lub np diode LED to tak. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bartosz |
Dodany dnia 06-09-2012 14:29 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
Rozumiem... A jak sprawdzić wtrysk? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 06-09-2012 17:46 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@edzio Być może,ale trzeba kolejno eliminować potencjalne przyczyny a zmostkowanie przekaźnika to 2 minuty. @bartosz Zmierzyć czy napięcie do zacisków wtryskiwacza dochodzi.Jeśli multimetr to jakiś lepszy o dużej oporności wewnętrznej,najlepiej z funkcją true rms. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
bartosz |
Dodany dnia 06-09-2012 17:58 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
Zrobiłem mostek i nic . A jakie są obiawy gdy sonda lambda nie jest podłączona albo kabelek urwany ? Bo mam tłumik dosyć nisko i czasem przyciera Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 06-09-2012 18:40 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@bartosz To jedną potencjalną przyczynę mamy wykluczoną.Sonda nie ma nic do odpalania auta,zaczyna pracować dopiero gdy się nagrzeje. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
bartosz |
Dodany dnia 06-09-2012 21:14 |
Postów: 40 Data rejestracji: 11.05.2012 18:07 Skąd: - |
a w jaki sposób mogę odpalić wtrysk na krótko jest możliwość ze coś się zacieło Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 233000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |