13 Maja 2024 04:52:02
Zdjęcia użytkowników
landis_91 Lesiu11
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dziwne zachowanie sie auta po wymianie uszczelek 
warszawa_24
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2012 03:05
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Witam.
Gdy kupilem R19 palila przy spokojnej jezdzie okolo 6L.
Po wymianie sprzegla spalanie mam prawie dwa razy wieksze.
To, ze cos im poszlo nie tak jak wkladali silnik od nowa jest oczywiste.
Wymienilem po tym: kable, swiece, kopulke, palec wyczyscilem, sonde, sprawdzilem czujniki, egr wywalilem (to pomoglo troche) no i obsluga.
Ostatnio wymienilem uszczelki - kolektory a glowica, ssacy a wydechowy, pod monowtryskiem a kolektorem.
Wrescie pozwolilo to na obnizenie obrotow (ale sie zacinaja, krokowy do czyszczenia) ale rzadziej na sprzegle przy zmianie dochodza do 2K, przed wymiana uszczelek szly na 3.5k. Nawet czasami bez gazowania uda sie odpalic zimna heh.

Spalanie wcale mi nie spadlo, choc uszczelki byly tragiczne a ssacy do wydechowego wgl nie dokrecony i luzny.

Auto chodzi jakos dziwnie. Przy wdepnieciu gazu w podloge sie muli, na 3/4 gazu lepiej sie znacznie zbiera, pozniej daje w podloge i idzie ale szarpnie. A tak nie bylo.
Oraz co chwile redukuje. Auto trzeba wysoko nakrecic w obrotach by zmiana biegu powodowala plynna jazde. Mialem tak w simsonie na rozlegulowanym gazniku.
A tu nie ma chyba zadnej regulacji, nie?
Co to moze byc?


Treść dodana dnia 09-09-2012 03:18:

Dodam, ze nie mam odme mam tak zrobiona:
Dolny krociec w monowtrysku zatkany, gorny polaczony z odma na pokrywie zaworow. I mi na wolnych buczy w gorze monowtrysku.
A moze on mi leje? Nie kapie, tryska taka mgielka ale na przepustnicy widac jakby polowa to byly takie kropelki a polowa taka mgielka.

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 09-09-2012 03:05
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2012 12:05
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Podłącz tak jak nalezy podcisnienia i odme.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
warszawa_24
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2012 21:45
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Sprawdziłem i mam tak jak jest na rysunku w temacie o wywalniu EGR (czyli dobrze opisałem). Wiec nie będe tam ingerował. Podciśnienia powywalane zgodnie ze schematem.

A może wtrysk leje? Filmik:

http://www.youtub...pIevjzWqGA

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2012 23:05
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

co to ci tak wali, panewki?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
grzes70
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2012 23:14
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@warszawa_24 A ktoś kto robił sprzęgło ma coś do powiedzenia?Generalnie dzwoni jak w kościele na sumę:luźne elementy,zawory...
Pali na 4 cylindry?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2012 00:03
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Skoro Ci coś buczy to jest źle podpiete.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
warszawa_24
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2012 09:19
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Tak to panewki.
Pali na 4.
Buczy mi z srodka monowtrysku dokladnie, bede patrzyl.

Dobrze mi wtrysk zapodaje paliwo?

Edytowane przez warszawa_24 dnia 10-09-2012 09:21
Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2012 20:32
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

chyba dobrze podaje
o kurde, panewki w cleonie, muszę sobie na przyszłość chyba ten filmik zapisać Grin

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
warszawa_24
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 14-09-2012 08:45
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

A poczytalem troche i czy mozliwe ze od momentu wymiany sprzegla mam zaplon przestawiony (poprzez zle zamontowanie kola zamachowego czy cos)?
Ale chyba w moim sie nie ustawia zaplonu, nie?


Treść dodana dnia 14-09-2012 12:02:

Czy moze reguluje sie wtrysk jakos?

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
maestro
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 14-09-2012 19:08
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
warszawa_24
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 16-09-2012 22:44
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Ok, dzieki.
Ostatnio zaczela mi sama gasnac na sprzegle i czasem poprostu nie odpala i smierdzi benzyna. Po poruszaniu cewka odrazu odpala. A moze to ma wplyw na spalanie? Wydalem juz 1.5 tysiaca na te auto, wiec juz nie chce wymieniac dalej kolejnych czesci tylko miec w miare mozliwosci duza pewnosc.

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
maestro
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 08:56
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dobra i pierwsza rada to rób wszystko sam i nie na odwal sie tylko konkretnie, bo potem przez jakąś głupote lub niedociągnięcie jest szukanie problemu. Wszystko od nowa sprawdz jeszcze raz to co mozna bez rozbierania silnika i musi działać.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
warszawa_24
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 11:24
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Wszystko bylo robione porzadnie. Mase czesci jest nowych i dobrych firm. Ale mase kasy wsadzilem a to dalej nie chodzi jak powinno i kazdy do kogo nie pojade to rece umywa i mowi ze nie wie.
Zastanawia mnie to, ze musze ta cewka poruszac by odpalila. Ale odpalanie swoja droga, chodzi mi o spalanie.

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Kujtek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 12:36
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nie ma nikogo z klubu w okolicy co by pomógł?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
grzes70
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 12:38
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Jeśli było zrobione porządnie to czemu po wymianie sprzęgła pojawił się problem?Tak na marginesie,obojętny co wyjmujesz:silnik czy skrzynię koła zamachowego odkręcać nie trzeba.
Czujniki były mierzone na ciepłym czy zimnym silniku?Sonda na pewno dobrze pracuje?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
maestro
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 12:44
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Skoro ruszasz cewka i sie zmienia sytuacja no to od niej zacznij, albo od przewodów.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
warszawa_24
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 13:27
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

I na zimnym i na cieplym. Wszystko jest w normie. Tylko ten od kola zamachowego na cieplym ma ok. 500 ohm.
Sonda nowa bo stara siedziala, na komputerze czysto i zadnych bledow jedynie nie mam zadnych danych z sondy (nie pokazuje mi napiecia) a na zaplonie wywala blad sonda lambda aktywna. Gdy odpale to blad znika calkowicie ale jak mowilem, nie mam z niej danych.
Kable WN nowe.
Kiedys po wjechaniu na kaluze gasla ale samo to przeszlo.
Po wymianie sprzegla

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 13:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@warszawa_24 na kole zamachowym mam mieć 200 +/- 50 z tego co pamietam.


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
warszawa_24
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 13:37
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 10.12.2011 00:22
Skąd: lubuskie
Słubice

Zgadza sie i tyle mam na zimnym a na cieplym 500. A wy ile macie na cieplym i jak wam chodzi i pali?


Treść dodana dnia 17-09-2012 17:59:

Na komputerze polowa danych mi nie wyswietla sie (nie widzi) a jak cos widzi to oprocz zasilania sa to dane bledne (temperatury na czujnikach, obroty itp) i co chwile sonda aktywna-historia-aktywna i tak w kolko.
Wyglada na to, jakby komputer zwariowal.
Podejdzie do niej komputer z 1.8 ph1?

Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
 
Kujtek
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2012 18:29
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nie nie podejdzie
co to za sonda?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: