25 Kwietnia 2024 11:03:27
Zdjęcia użytkowników
Goju Dala
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
Swap na F3R 2.0 8v z laguny 
renofan
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 19-09-2012 13:01
Awatar


Postów: 83

Data rejestracji: 08.09.2011 13:13
Skąd: podlaskie
Białystok

No a w przypadku gdybym chciał założyć gaz- Bo to też mam w planie w przypadku tego swapa. nie będzie wiekszych problemów z obiegiem wody do parownika?

Moje auto: Volvo 440, 1996r., B18U (1800/90KM), benzyna+LPG, 230000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-09-2012 13:01
Awatar
maestro
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 19-09-2012 13:10
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Po za obiegiem wody z przodu silnika (pompa-glowica-chlodnica, glowica-chlodnica) z tyłu masz do podpiecia nagrzewnice i zbiorniczek wyrównawczy. Jeśli LPG to równoległe wpięcie albo w dwa dolne od zbiorniczka albo jednego z nagrzewnicy.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Gelsson
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 28-07-2014 15:10
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 04.11.2008 19:25
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

Witam.

Podłączę się pod istniejący temat z pytaniem czy zagra dół od F3R 2.0 8V i góra od F3P 1.8 8V mono i czy ma to sens. Mój F3P ma 88kucy, uzyskanie 20 więcej to już byłby progres.

Pozdrawiam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 230000km
 
guciowsk
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 28-07-2014 16:12
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@Gelsson nie ma to sensu. Musi być głowica z multi

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
danielb1986
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 28-07-2014 17:53
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

@Gelsson zgrać sie zgra ale nie będziesz miał 115 km tylko 90 wiec bez zensu .

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
Kujtek
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 28-07-2014 18:05
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@danielb1986 będzie miał mniej niż 115 ale więcej niż 90

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
guciowsk
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 28-07-2014 22:08
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@Kujtek 95

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
dj_mafiozo
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 28-07-2014 23:06
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@Gelsson Jeżeli już chcesz żenić dół od F3Ra z czymkolwiek to tylko i wyłącznie głowica od F3P multi, mono nie ma najmiejszego sensu, a jeżeli już mono to Magneti nie jest najlepszym wyjściem, a 88 kucy to właśnie MM. Z prostych obliczeń dół z głowicą od F3P mono 88 powinien uzyskać około 97 koni. A tak na prawdę jak wsadzać F3Ra to bez ściągania głowicy, tylko z wiązką z lagi przystosowaną do R19, rozbrojonym ECU od lagi i zbiornikiem wyrównawczym też od lagi. Reszta osprzętu bez problemu podchodzi od innych eFów, tylko pytanie jaki masz alternator, czy Valeo czy Delaco, bo przy okazji jak jest Valeo to możnaby się pokusić o mocniejszy Delaco. Bezrozdzielaczowy układ zapłonowy na dwóch cewkach też nie jest problemem jak wstawiasz ECU i wiązkę od lagi tylko wówczas automatycznie potrzebujesz obie cewki razem z silnikiem. Poza tym nie lepszym pomysłem jest F7R, ale to tylko mała sugestia... Wink

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Kujtek
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 29-07-2014 19:39
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@guciowsk ":D"

dj_mafiozo napisał(a):
Z prostych obliczeń dół z głowicą od F3P mono 88 powinien uzyskać około 97 koni.


co ja przeczytałem dalej się zastnawiam

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2014 16:30
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Podpiecie wiązki z 2.0 do 19stki mam opanowane wiec Wink

I nie DELACO tylko DELCO, a na dodatek DELCO REMY.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
dj_mafiozo
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2014 22:26
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@maestro Oj, czepiasz się, a wszyscy wiedzą o co chodzi. Oczywiście, że Delco Remy 80 A.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Lesiu11
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2014 06:51
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

do swapu to chyba dopiero na samym końcu zastanawiałbym się nad alternatorem. Grin To jest całkowicie bez znaczenia jaki alternator wsadzisz, jak pasuje, dorobisz naciąg to możesz założyć nawet boscha z VW. Grin

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Gelsson
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2014 22:27
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 04.11.2008 19:25
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

Dzięki wszystkim za odpowiedzi Smile faktycznie byłaby to w sumie sztuka dla sztuki Smile bardziej z ciekawości pytałem bo silnik mam w dobrym stanie Smile z ciekawostek - zalałem go swego czasu ceramizerem Xeramic. Żadnych spektakularnych zmian nie zauważam, poza tym że przez ostatni rok nie zrobiłem żadnej dolewki oleju. Wcześniej na cykl wymiany/rok chciał ok 1litr.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 230000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: