Menu główne
Forum
Klubowicze
renofan |
Dodany dnia 19-09-2012 13:01 |
Postów: 83 Data rejestracji: 08.09.2011 13:13 Skąd: podlaskie Białystok |
No a w przypadku gdybym chciał założyć gaz- Bo to też mam w planie w przypadku tego swapa. nie będzie wiekszych problemów z obiegiem wody do parownika? Moje auto: Volvo 440, 1996r., B18U (1800/90KM), benzyna+LPG, 230000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-09-2012 13:01 |
maestro |
Dodany dnia 19-09-2012 13:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Po za obiegiem wody z przodu silnika (pompa-glowica-chlodnica, glowica-chlodnica) z tyłu masz do podpiecia nagrzewnice i zbiorniczek wyrównawczy. Jeśli LPG to równoległe wpięcie albo w dwa dolne od zbiorniczka albo jednego z nagrzewnicy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Gelsson |
Dodany dnia 28-07-2014 15:10 |
Postów: 18 Data rejestracji: 04.11.2008 19:25 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
Witam. Podłączę się pod istniejący temat z pytaniem czy zagra dół od F3R 2.0 8V i góra od F3P 1.8 8V mono i czy ma to sens. Mój F3P ma 88kucy, uzyskanie 20 więcej to już byłby progres. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 230000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 28-07-2014 16:12 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Gelsson nie ma to sensu. Musi być głowica z multi
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 28-07-2014 17:53 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@Gelsson zgrać sie zgra ale nie będziesz miał 115 km tylko 90 wiec bez zensu .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-07-2014 18:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@danielb1986 będzie miał mniej niż 115 ale więcej niż 90
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
guciowsk |
Dodany dnia 28-07-2014 22:08 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Kujtek 95
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 28-07-2014 23:06 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Gelsson Jeżeli już chcesz żenić dół od F3Ra z czymkolwiek to tylko i wyłącznie głowica od F3P multi, mono nie ma najmiejszego sensu, a jeżeli już mono to Magneti nie jest najlepszym wyjściem, a 88 kucy to właśnie MM. Z prostych obliczeń dół z głowicą od F3P mono 88 powinien uzyskać około 97 koni. A tak na prawdę jak wsadzać F3Ra to bez ściągania głowicy, tylko z wiązką z lagi przystosowaną do R19, rozbrojonym ECU od lagi i zbiornikiem wyrównawczym też od lagi. Reszta osprzętu bez problemu podchodzi od innych eFów, tylko pytanie jaki masz alternator, czy Valeo czy Delaco, bo przy okazji jak jest Valeo to możnaby się pokusić o mocniejszy Delaco. Bezrozdzielaczowy układ zapłonowy na dwóch cewkach też nie jest problemem jak wstawiasz ECU i wiązkę od lagi tylko wówczas automatycznie potrzebujesz obie cewki razem z silnikiem. Poza tym nie lepszym pomysłem jest F7R, ale to tylko mała sugestia...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-07-2014 19:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@guciowsk ":D"
dj_mafiozo napisał(a): Z prostych obliczeń dół z głowicą od F3P mono 88 powinien uzyskać około 97 koni. co ja przeczytałem dalej się zastnawiam hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 30-07-2014 16:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Podpiecie wiązki z 2.0 do 19stki mam opanowane wiec
I nie DELACO tylko DELCO, a na dodatek DELCO REMY. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 30-07-2014 22:26 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@maestro Oj, czepiasz się, a wszyscy wiedzą o co chodzi. Oczywiście, że Delco Remy 80 A.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 31-07-2014 06:51 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
do swapu to chyba dopiero na samym końcu zastanawiałbym się nad alternatorem. To jest całkowicie bez znaczenia jaki alternator wsadzisz, jak pasuje, dorobisz naciąg to możesz założyć nawet boscha z VW. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Gelsson |
Dodany dnia 10-08-2014 22:27 |
Postów: 18 Data rejestracji: 04.11.2008 19:25 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
Dzięki wszystkim za odpowiedzi faktycznie byłaby to w sumie sztuka dla sztuki bardziej z ciekawości pytałem bo silnik mam w dobrym stanie z ciekawostek - zalałem go swego czasu ceramizerem Xeramic. Żadnych spektakularnych zmian nie zauważam, poza tym że przez ostatni rok nie zrobiłem żadnej dolewki oleju. Wcześniej na cykl wymiany/rok chciał ok 1litr. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 230000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |