Menu główne
Forum
Klubowicze
Kurdusie |
Dodany dnia 21-11-2012 19:33 |
Postów: 62 Data rejestracji: 17.10.2012 20:12 Skąd: - |
Witam Serdecznie! Chciałbym prosić o poradę. Posiadam w aucie instalacje gazową i w czasie jazdy często auto gaśnie w szczególności gdy zwalniam lub hamuję(równieź skaczą obroty silnika) Czy problem dotyczy samej instalacji czy też auta? Z tego co zdążyłem się dowiedzieć może to być problem z Parownikiem do gazu. Co o tym sądzicie?-z góry dziękuję za odpowiedzi
nowy uzytkownik w trakcie tworzenia profilu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 300000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-11-2012 19:33 |
maestro |
Dodany dnia 21-11-2012 19:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Witam
Najpierw: http://www.renaul...it_car.php Za mało wiadomości podałeś. Za mało konkretów. Ile lat ma instalacja, nie wiemy jaki masz silnik (link powyzej), nie śmierdzi gazem? Czy nie dzieje sie to przypadkiem póki auto sie nie rozgrzeje? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kurdusie |
Dodany dnia 21-11-2012 19:48 |
Postów: 62 Data rejestracji: 17.10.2012 20:12 Skąd: - |
Instalacja gazowa(sekwencja) ma 6 lat, jest to silnik 1.7 limited edition, 1993r i dzieję się to właśnie kiedy auto się nie rozgrzeje, najczęściej tak!
Edytowane przez Kurdusie dnia 21-11-2012 19:55 nowy uzytkownik w trakcie tworzenia profilu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 300000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-11-2012 19:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Sprawdz dokładnie jaki masz silnik bo nic sie nie zgadza z tym co mówisz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kurdusie |
Dodany dnia 21-11-2012 20:27 |
Postów: 62 Data rejestracji: 17.10.2012 20:12 Skąd: - |
W takim razie proszę Maestro o pomoc
Edytowane przez Kurdusie dnia 21-11-2012 20:28 nowy uzytkownik w trakcie tworzenia profilu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 300000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-11-2012 20:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wiec doszliśmy już do tego że masz f3na mono. instalacja moze byc zasadniczo albo na srube albo na silnik krokowy (I lub II generacja) ale to nie ma znaczenia w sumie.
jeżeli dzieje sie tak jak silnik jest zimny to konczy Ci sie parownik. pewnie przełaczasz od razu na gaz jak odpalisz czy ruszysz. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kurdusie |
Dodany dnia 21-11-2012 20:33 |
Postów: 62 Data rejestracji: 17.10.2012 20:12 Skąd: - |
Pytałem znajomego i powiedział to co napisałeś, rzeczywiście zaraz po odpaleniu silnika przerzucam auto na gaz i wtedy zaczynają się problemy. Czy potrafisz mi ocenić jaki jest koszt wymiany takiego parownika i czy to skomplikowany zabieg?
nowy uzytkownik w trakcie tworzenia profilu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 300000km
|
|
|
valdezdle |
Dodany dnia 21-11-2012 20:38 |
Postów: 656 Data rejestracji: 08.03.2011 21:45 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
ja bym spróbował na śrubie rozkręcić (tej na wężu i śrubce na parowniku) może doraźnie pomóc. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 999999km
|
maestro |
Dodany dnia 21-11-2012 20:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kurdusie Jeżeli zrobisz to sam (masz podstawowe pojęcie i nie dwie lewe rece) to wymienisz go sam. Parownik do Twojego silnika np:
http://allegro.pl...74300.html I tyle Cie wyniesie wymiana jeśli sam to zrobisz. Ewentualnie jestes z Bełchatowa, ja siedze w Łasku. Jeżeli przejeżdzałbyś w niedlugiej przyszłości to moge Ci to zmienic. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |