02 Maja 2024 01:22:52
Zdjęcia użytkowników
kujonpolski8 kosa1010
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Powrócił problem z ruszaniem 
czekus
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 13:51
Awatar


Postów: 442

Data rejestracji: 18.11.2011 13:04
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Witam
Mam takowy problem z silnikiem F3P podkręconym do ok.100KM,na jakiś podzespolach Magnetti Marelli.Chodzi o to że pare miesięcy temu było wszystko cacy.Od jakiegoś miesiąca mam problem i nie wiem z czym.Chodzi o to że jak chodzi na zimnym silniku to wszysko jest ok,ale gdy temperatura wzrosnie i jedziemy autkiem na drugim biegu to autko traci moc,takie objawy są jak by nie było paliwa-a paliwo jest.Jak juz zgasnie to juz nie odpali,kreci a nie ma siły odpalic.Jak przyjde po jakies dobrej godzinie i silnik ostygł to normalnie odpala,az do momentu jak sie nagrzeje i znów kaput.Obecnie w aucie są zmienione nastepujące elementy NOWE i dalej jest problem:
-kopułka z palcem
-czujnik połorzenia wału
-cewka
-swiece
-kable
-nowy aku
-podłączony był pod komputer-wszysko ok
-zamieniony komputer z innej R19-nie odpala
-było podejżenie ze jest IMO-nie mam
-sprawdzane były przewody masowe (wyczyszczone do gołej blachy)-bez efektu
Czy ktoś z forumowiczów miał kiedyś taki problem.może podzieliłbyś się wiedzą,byłbym bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź z Waszej strony.
Pozdrawiam

Edytowane przez ANDI dnia 13-12-2012 15:29
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 160000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-12-2012 13:51
Awatar
michor
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 14:00
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

po pierwsze to powrócił

po drugie: co to znaczy:
podkręconym do ok.100KM,na jakiś podzespolach Magnetti Marelli
"
- dokładniej można? bo to może jest istotne.

po trzecie: kto i za ile i dlaczego Ci go podłączył pod komputer i cóż tam ciekawego wyczytał z tego podłączenia?Smile

do sprawdzenia jeszcze:
1) czujniki temperatury -> są jakieś cyrki z obrotami na zimno? dobrze trzyma ssanie?
2) zasilanie pompy paliwa-> przeczyść przekaźniki w "czarnej skrzynce" na lewym błotniku

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
tiku92
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 15:27
Awatar


Postów: 596

Data rejestracji: 20.09.2011 09:01
Skąd: podkarpackie
Przemyśl

Sonda?

HIP HOP DON'T STOP !!
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
 
ANDI
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 15:30
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

nie Jest podkrecony tylko Jest fabryczny na mm

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
Robsajson
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 15:50
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

tiku92 napisał/a:
Sonda?

Na walniętej sondzie można normalnie jeździć.
Wszystko wskazuje na pompę paliwa.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 15:56
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@ANDI a czasem f3p nie ma dwóch typów - bosch i mm?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
ANDI
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 15:58
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

no ma, ale nie 'podkrecone mm' Smile

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
michor
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 16:06
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

@ANDI wiesz, pytam bo czasem różne cyrkiPfft

Może jakieś tjuny były robione i co? Rotfl

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
ANDI
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2012 16:41
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@michor i wtedy może być suprajsGrin modow żadnych nie ma tam na pewnoSmile czujnik temperatury albo coś z pompą paliwa zdało by się sprawdzić

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
czekus
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 14-12-2012 10:06
Awatar


Postów: 442

Data rejestracji: 18.11.2011 13:04
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Co to znaczy mm

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 160000km
 
dj_mafiozo
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 14-12-2012 10:18
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@czekus mm = Magnetti Marelli może?, trudno wpaść...

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Kowal198912
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 14-12-2012 23:06
Awatar


Postów: 67

Data rejestracji: 17.02.2012 18:54
Skąd: wielkopolskie
Turek

Mam ten sam silnik, nie brakuje mu mocy, nie szarpie, ale lekko ciepły, na wskazniku temperatury do 1 kreski ledwo zapala, musze długo kręcić, czasem na dwa razy, było tak latem i teraz też tak ma. Zimny zapala odrazu i zagrzany też. Mam jeszcze problem z obrotami, może jedno z drugim ma coś wspólnego. Kiedyś gdy schodził z obrotow to zatrzymywal się na chwilę na 1200 i schodził na 900, a teraz leci odrazu na jakies 500 i podbija na 900, dzieje się tak na benzynie i na gazie, na postoju i podczas jazdy, tylko wtedy gdy jest już zagrzany. Zimny przy odpaleniu ma 1200. Przewody, świece i kopółka sprawne. Podejrzewam jakiś czujnik albo krokowca, ale od czego zacząć? Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
ANDI
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 14-12-2012 23:23
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

najlepiej jedno i drugie

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
tomek1405
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2012 10:53
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

A moze byc jeszcze filtr paliwa albo niedrozny uklad dolotowy powietrza.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Siara64
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2012 13:41
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 13.12.2012 17:07
Skąd: wielkopolskie
Czempiń

czekus napisał/a:
Witam
Mam takowy problem z silnikiem F3P podkręconym do ok.100KM,na jakiś podzespolach Magnetti Marelli.Chodzi o to że pare miesięcy temu było wszystko cacy.Od jakiegoś miesiąca mam problem i nie wiem z czym.Chodzi o to że jak chodzi na zimnym silniku to wszysko jest ok,ale gdy temperatura wzrosnie i jedziemy autkiem na drugim biegu to autko traci moc,takie objawy są jak by nie było paliwa-a paliwo jest.Jak juz zgasnie to juz nie odpali,kreci a nie ma siły odpalic.Jak przyjde po jakies dobrej godzinie i silnik ostygł to normalnie odpala,az do momentu jak sie nagrzeje i znów kaput.Obecnie w aucie są zmienione nastepujące elementy NOWE i dalej jest problem:
-kopułka z palcem
-czujnik połorzenia wału
-cewka
-swiece
-kable
-nowy aku
-podłączony był pod komputer-wszysko ok
-zamieniony komputer z innej R19-nie odpala
-było podejżenie ze jest IMO-nie mam
-sprawdzane były przewody masowe (wyczyszczone do gołej blachy)-bez efektu
Czy ktoś z forumowiczów miał kiedyś taki problem.może podzieliłbyś się wiedzą,byłbym bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź z Waszej strony.
Pozdrawiam



Z mojego doświadzczenie to proponuję otworzyć właz i dostać się do zbiornika paliwa . Przerabiałem to jakiś rok temu.

Od tego zacząłem w moim takim samym przypadku ponieważ nie wiązało się to z kosztami i można to zrobić samemu
(nie słuchałem innych że świece kable filtr paliwa i inne pierdoły zacząłem od tego)
Moje auto kiedyś gasło po przejechaniu killkudziesięciu km , postało trochę i po piłowaniu odpaliło jechałem dalej ok 2km i znowu STOP.
Ssanie mam ręczne wiec jedziłem na lekko zaciągniętym ssaniu trochę pomagało ale i wkońcu na ssaniu też gasł objawy tak jak by nie dostawał paliwa.
U ciebie chodzi na zimnym silniku bo ssanie jest załączone i jak się silnik się nagrzeje to ssanie się wyłańcza i wtedy lipa.


U mnie wygląda to troche inaczej bo pompke mam mechaniczną koło silnika ale w zbiorniku mam pływak i cienką rurkę na koncu krórej jest mały filterek i własnie ten filterek się zatykał jak pompka ciągła paliwo. Spuściłem całe paliwo , zbiornik wytarłem od środka czystym szmatem
na cacy , filterek wyrzuciłem (takiego nie idzie kupić , czyscic nie polecam bo tak sie zatka) złożyłem spowrotem zalałem PB i już było dobrze.
Zawsze można sobie dodatkowo samemu założyć przed gażnikiem drugi filterek od malucha taki za 5zł.
Nie pomogą tu żadne dodatki czyszczące dolewane do paliwa.

U ciebie jest pewnie pompka elektryczna w zbiorniku paliwa zamontowana w plastikowej studzience
paliwo spływa do studzienki i pompka podaje dalej Pb tylko że na pomke nałożony jest plastikowy filtr i on prawdopodobnie sie zatkał.
Sprawdz to jesli filterek na pompce paliwa jest czysty to do wymiany jest pompka paliwa poprostu kończy się.
Jesli filterek jest zawalony szlamem to możesz poszukać na allegro używanego czystego na kilka lat ci wystarczy .
Nowego samego filterka prawdopodobnie nie kupisz , nowe są dostępne razem z nową pompką,

TAKI SAM PRZYPADEK MIAŁEM W RENAULT CILO 1 1.2 ENERGY Z 1995r.
ORAZ OPEL ASTRA G 1.8 COUPE Z 2001r.
Siara64 dodał/a następującą grafikę:
2855879999.jpg

Edytowane przez Siara64 dnia 15-12-2012 17:41
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
 
michor
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2012 15:57
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Tylko kolego zapominasz że w R19, żeby się dostać do pompy paliwowej to trzeba bak zdjąć. Pływak przez właz wyjmiesz- pompy nie.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Siara64
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2012 16:09
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 13.12.2012 17:07
Skąd: wielkopolskie
Czempiń

michor napisał/a:
Tylko kolego zapominasz że w R19, żeby się dostać do pompy paliwowej to trzeba bak zdjąć. Pływak przez właz wyjmiesz- pompy nie.



jak to w R19 trzeba zdjąć bak ? nie kumam ?

wiadomo że każda phase ma inne rozwiązania i też jest to też zależne od rocznika auta
nie widziałem jak jest w twojej Renacie ale wydaje mi się że wszystko musi wyjść przez właz

ja mam R19 dokładnie : Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 181000km
pływak wyjąłem górą , pompke mam mechaniczną więc koło silnika

w clio 1 1995r 1.2 ENERGY wystarczyło odłączyć przewody paliwowe odkręcić plastikową nakrętkę
i całe pałatajstwo wyciągnąć ( pływak i pompka )

w opel astra G coupe 1.8 2001 sytyłacja wygląda tak samo wszystko wyciągniemy od góry.

Edytowane przez Siara64 dnia 15-12-2012 16:10
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
 
michor
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2012 16:18
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Clio to inna rzecz.

A R19 miałeś, jak sam piszesz, z mechaniczną pompką przy silniku.

Jak w R19 pompa jest elektryczna, to jest jeszcze nikła szansa że w ph1 będzie pod belką, ale Ph2 -> zapomnij.

Bak do zdjęcia żeby się dostać do pompy paliwa.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Siara64
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 15-12-2012 16:31
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 13.12.2012 17:07
Skąd: wielkopolskie
Czempiń

michor napisał/a:
Clio to inna rzecz.

A R19 miałeś, jak sam piszesz, z mechaniczną pompką przy silniku.

Jak w R19 pompa jest elektryczna, to jest jeszcze nikła szansa że w ph1 będzie pod belką, ale Ph2 -> zapomnij.

Bak do zdjęcia żeby się dostać do pompy paliwa.



no to lipa he he
tak jak pisałem nie zaglądałem nigdy w kocioł innych bryk niż opisałem powyżej
więc napewno masz rację skoro przerabiałeś już ten temat

tu jest przykład pompki z czystym filterkiem :

http://moto.alleg...24359.html
http://moto.alleg...58160.html



a tutaj z zaszlamionym :

http://moto.alleg...63588.html
http://moto.alleg...35429.html

Edytowane przez Siara64 dnia 15-12-2012 18:06
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
 
czekus
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 16-12-2012 20:13
Awatar


Postów: 442

Data rejestracji: 18.11.2011 13:04
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Dziękuje koledzy,moze faktycznie ten filterek jest zatkany-musze wziasc wolne i to sprawdzic.


Treść dodana dnia 20-12-2012 19:59:

Problem rozwiązany przyczyną tego owego przypadłości była uszkodzona nowa kopułka,po zmianie na kolejna nowa kopułke i palec,problem rozwiązał się.Ale mam teraz inny problem
Problem polega na tym ze jak jest silnik gorący obroty mam w przedziale 700-800 obr/min,gdy skrecam kierą obojetnie w którą strone i przeczymam na maxa to obrotu spadaja mi na 500 obr/min i przygasają swiatła,gdy puszczam kiere obroty momentalnie zwrastaja do 1100 i po jakiś 2min wszystko wraca do normy.Czy ktoś może mi coś doradzić.
Pozdrawiam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 160000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: