Menu główne
Forum
Klubowicze
czekus |
Dodany dnia 13-12-2012 13:51 |
Postów: 442 Data rejestracji: 18.11.2011 13:04 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Witam
Mam takowy problem z silnikiem F3P podkręconym do ok.100KM,na jakiś podzespolach Magnetti Marelli.Chodzi o to że pare miesięcy temu było wszystko cacy.Od jakiegoś miesiąca mam problem i nie wiem z czym.Chodzi o to że jak chodzi na zimnym silniku to wszysko jest ok,ale gdy temperatura wzrosnie i jedziemy autkiem na drugim biegu to autko traci moc,takie objawy są jak by nie było paliwa-a paliwo jest.Jak juz zgasnie to juz nie odpali,kreci a nie ma siły odpalic.Jak przyjde po jakies dobrej godzinie i silnik ostygł to normalnie odpala,az do momentu jak sie nagrzeje i znów kaput.Obecnie w aucie są zmienione nastepujące elementy NOWE i dalej jest problem: -kopułka z palcem -czujnik połorzenia wału -cewka -swiece -kable -nowy aku -podłączony był pod komputer-wszysko ok -zamieniony komputer z innej R19-nie odpala -było podejżenie ze jest IMO-nie mam -sprawdzane były przewody masowe (wyczyszczone do gołej blachy)-bez efektu Czy ktoś z forumowiczów miał kiedyś taki problem.może podzieliłbyś się wiedzą,byłbym bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź z Waszej strony. Pozdrawiam Edytowane przez ANDI dnia 13-12-2012 15:29 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 160000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-12-2012 13:51 |
michor |
Dodany dnia 13-12-2012 14:00 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
po pierwsze to powrócił
po drugie: co to znaczy: podkręconym do ok.100KM,na jakiś podzespolach Magnetti Marelli " - dokładniej można? bo to może jest istotne. po trzecie: kto i za ile i dlaczego Ci go podłączył pod komputer i cóż tam ciekawego wyczytał z tego podłączenia? do sprawdzenia jeszcze: 1) czujniki temperatury -> są jakieś cyrki z obrotami na zimno? dobrze trzyma ssanie? 2) zasilanie pompy paliwa-> przeczyść przekaźniki w "czarnej skrzynce" na lewym błotniku [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
tiku92 |
Dodany dnia 13-12-2012 15:27 |
Postów: 596 Data rejestracji: 20.09.2011 09:01 Skąd: podkarpackie Przemyśl |
Sonda?
HIP HOP DON'T STOP !
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
|
ANDI |
Dodany dnia 13-12-2012 15:30 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
nie Jest podkrecony tylko Jest fabryczny na mm
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 13-12-2012 15:50 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
tiku92 napisał/a: Sonda? Na walniętej sondzie można normalnie jeździć. Wszystko wskazuje na pompę paliwa. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2012 15:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ANDI a czasem f3p nie ma dwóch typów - bosch i mm?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ANDI |
Dodany dnia 13-12-2012 15:58 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no ma, ale nie 'podkrecone mm'
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
michor |
Dodany dnia 13-12-2012 16:06 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@ANDI wiesz, pytam bo czasem różne cyrki
Może jakieś tjuny były robione i co? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ANDI |
Dodany dnia 13-12-2012 16:41 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@michor i wtedy może być suprajs modow żadnych nie ma tam na pewno czujnik temperatury albo coś z pompą paliwa zdało by się sprawdzić
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
czekus |
Dodany dnia 14-12-2012 10:06 |
Postów: 442 Data rejestracji: 18.11.2011 13:04 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Co to znaczy mm Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 160000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 14-12-2012 10:18 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@czekus mm = Magnetti Marelli może?, trudno wpaść...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kowal198912 |
Dodany dnia 14-12-2012 23:06 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
Mam ten sam silnik, nie brakuje mu mocy, nie szarpie, ale lekko ciepły, na wskazniku temperatury do 1 kreski ledwo zapala, musze długo kręcić, czasem na dwa razy, było tak latem i teraz też tak ma. Zimny zapala odrazu i zagrzany też. Mam jeszcze problem z obrotami, może jedno z drugim ma coś wspólnego. Kiedyś gdy schodził z obrotow to zatrzymywal się na chwilę na 1200 i schodził na 900, a teraz leci odrazu na jakies 500 i podbija na 900, dzieje się tak na benzynie i na gazie, na postoju i podczas jazdy, tylko wtedy gdy jest już zagrzany. Zimny przy odpaleniu ma 1200. Przewody, świece i kopółka sprawne. Podejrzewam jakiś czujnik albo krokowca, ale od czego zacząć? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 14-12-2012 23:23 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
najlepiej jedno i drugie
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 15-12-2012 10:53 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
A moze byc jeszcze filtr paliwa albo niedrozny uklad dolotowy powietrza. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Siara64 |
Dodany dnia 15-12-2012 13:41 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
czekus napisał/a: Witam Mam takowy problem z silnikiem F3P podkręconym do ok.100KM,na jakiś podzespolach Magnetti Marelli.Chodzi o to że pare miesięcy temu było wszystko cacy.Od jakiegoś miesiąca mam problem i nie wiem z czym.Chodzi o to że jak chodzi na zimnym silniku to wszysko jest ok,ale gdy temperatura wzrosnie i jedziemy autkiem na drugim biegu to autko traci moc,takie objawy są jak by nie było paliwa-a paliwo jest.Jak juz zgasnie to juz nie odpali,kreci a nie ma siły odpalic.Jak przyjde po jakies dobrej godzinie i silnik ostygł to normalnie odpala,az do momentu jak sie nagrzeje i znów kaput.Obecnie w aucie są zmienione nastepujące elementy NOWE i dalej jest problem: -kopułka z palcem -czujnik połorzenia wału -cewka -swiece -kable -nowy aku -podłączony był pod komputer-wszysko ok -zamieniony komputer z innej R19-nie odpala -było podejżenie ze jest IMO-nie mam -sprawdzane były przewody masowe (wyczyszczone do gołej blachy)-bez efektu Czy ktoś z forumowiczów miał kiedyś taki problem.może podzieliłbyś się wiedzą,byłbym bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź z Waszej strony. Pozdrawiam Z mojego doświadzczenie to proponuję otworzyć właz i dostać się do zbiornika paliwa . Przerabiałem to jakiś rok temu. Od tego zacząłem w moim takim samym przypadku ponieważ nie wiązało się to z kosztami i można to zrobić samemu (nie słuchałem innych że świece kable filtr paliwa i inne pierdoły zacząłem od tego) Moje auto kiedyś gasło po przejechaniu killkudziesięciu km , postało trochę i po piłowaniu odpaliło jechałem dalej ok 2km i znowu STOP. Ssanie mam ręczne wiec jedziłem na lekko zaciągniętym ssaniu trochę pomagało ale i wkońcu na ssaniu też gasł objawy tak jak by nie dostawał paliwa. U ciebie chodzi na zimnym silniku bo ssanie jest załączone i jak się silnik się nagrzeje to ssanie się wyłańcza i wtedy lipa. U mnie wygląda to troche inaczej bo pompke mam mechaniczną koło silnika ale w zbiorniku mam pływak i cienką rurkę na koncu krórej jest mały filterek i własnie ten filterek się zatykał jak pompka ciągła paliwo. Spuściłem całe paliwo , zbiornik wytarłem od środka czystym szmatem na cacy , filterek wyrzuciłem (takiego nie idzie kupić , czyscic nie polecam bo tak sie zatka) złożyłem spowrotem zalałem PB i już było dobrze. Zawsze można sobie dodatkowo samemu założyć przed gażnikiem drugi filterek od malucha taki za 5zł. Nie pomogą tu żadne dodatki czyszczące dolewane do paliwa. U ciebie jest pewnie pompka elektryczna w zbiorniku paliwa zamontowana w plastikowej studzience paliwo spływa do studzienki i pompka podaje dalej Pb tylko że na pomke nałożony jest plastikowy filtr i on prawdopodobnie sie zatkał. Sprawdz to jesli filterek na pompce paliwa jest czysty to do wymiany jest pompka paliwa poprostu kończy się. Jesli filterek jest zawalony szlamem to możesz poszukać na allegro używanego czystego na kilka lat ci wystarczy . Nowego samego filterka prawdopodobnie nie kupisz , nowe są dostępne razem z nową pompką, TAKI SAM PRZYPADEK MIAŁEM W RENAULT CILO 1 1.2 ENERGY Z 1995r. ORAZ OPEL ASTRA G 1.8 COUPE Z 2001r.
Siara64 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Siara64 dnia 15-12-2012 17:41 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
michor |
Dodany dnia 15-12-2012 15:57 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tylko kolego zapominasz że w R19, żeby się dostać do pompy paliwowej to trzeba bak zdjąć. Pływak przez właz wyjmiesz- pompy nie.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Siara64 |
Dodany dnia 15-12-2012 16:09 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
michor napisał/a: Tylko kolego zapominasz że w R19, żeby się dostać do pompy paliwowej to trzeba bak zdjąć. Pływak przez właz wyjmiesz- pompy nie. jak to w R19 trzeba zdjąć bak ? nie kumam ? wiadomo że każda phase ma inne rozwiązania i też jest to też zależne od rocznika auta nie widziałem jak jest w twojej Renacie ale wydaje mi się że wszystko musi wyjść przez właz ja mam R19 dokładnie : Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 181000km pływak wyjąłem górą , pompke mam mechaniczną więc koło silnika w clio 1 1995r 1.2 ENERGY wystarczyło odłączyć przewody paliwowe odkręcić plastikową nakrętkę i całe pałatajstwo wyciągnąć ( pływak i pompka ) w opel astra G coupe 1.8 2001 sytyłacja wygląda tak samo wszystko wyciągniemy od góry. Edytowane przez Siara64 dnia 15-12-2012 16:10 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
michor |
Dodany dnia 15-12-2012 16:18 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Clio to inna rzecz.
A R19 miałeś, jak sam piszesz, z mechaniczną pompką przy silniku. Jak w R19 pompa jest elektryczna, to jest jeszcze nikła szansa że w ph1 będzie pod belką, ale Ph2 -> zapomnij. Bak do zdjęcia żeby się dostać do pompy paliwa. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Siara64 |
Dodany dnia 15-12-2012 16:31 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
michor napisał/a: Clio to inna rzecz. A R19 miałeś, jak sam piszesz, z mechaniczną pompką przy silniku. Jak w R19 pompa jest elektryczna, to jest jeszcze nikła szansa że w ph1 będzie pod belką, ale Ph2 -> zapomnij. Bak do zdjęcia żeby się dostać do pompy paliwa. no to lipa he he tak jak pisałem nie zaglądałem nigdy w kocioł innych bryk niż opisałem powyżej więc napewno masz rację skoro przerabiałeś już ten temat tu jest przykład pompki z czystym filterkiem : http://moto.alleg...24359.html http://moto.alleg...58160.html a tutaj z zaszlamionym : http://moto.alleg...63588.html http://moto.alleg...35429.html Edytowane przez Siara64 dnia 15-12-2012 18:06 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
czekus |
Dodany dnia 16-12-2012 20:13 |
Postów: 442 Data rejestracji: 18.11.2011 13:04 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Dziękuje koledzy,moze faktycznie ten filterek jest zatkany-musze wziasc wolne i to sprawdzic. Treść dodana dnia 20-12-2012 19:59: Problem rozwiązany przyczyną tego owego przypadłości była uszkodzona nowa kopułka,po zmianie na kolejna nowa kopułke i palec,problem rozwiązał się.Ale mam teraz inny problem Problem polega na tym ze jak jest silnik gorący obroty mam w przedziale 700-800 obr/min,gdy skrecam kierą obojetnie w którą strone i przeczymam na maxa to obrotu spadaja mi na 500 obr/min i przygasają swiatła,gdy puszczam kiere obroty momentalnie zwrastaja do 1100 i po jakiś 2min wszystko wraca do normy.Czy ktoś może mi coś doradzić. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 160000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |