Menu główne
Forum
Klubowicze
Pavcio |
Dodany dnia 25-12-2012 23:49 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Witam wszystkich chciałbym usłyszeć waszą opinie na temat : filtra sportowego gąbkowego " grzybka" bezpośrednio na gaźnik, dolot świeżego powietrza bezpośrednio z wlotu powietrza z maski. Gaźnik jest prawie na linii prostej za wlotem , po drugiej stronie wlotu może doszła by jakaś membrana żeby zbierała wilgotne powietrze np. podczas deszczu.
miałem wcześniej stożek podłączony do ori puszki nie zauważyłem wzrostu mocy ale lepiej auto oddychało i przy wyższych obrotach chciało jechać , przed zimą wróciłem do ori filtra i podczas jazdy obroty idą do góry a auto nie jedzie tak jak wtedy Jakie plusu jakie minusy ? czekam na wasze opinie " nie jestem maniakiem agro tuningu " Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-12-2012 23:49 |
maestro |
Dodany dnia 26-12-2012 00:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Po raz kolejny napisze że jeżeli chcesz wydać pożytecznie pieniążki to zalej mu benzynki do pełna, zainteresuj sie stanem opon, zawieszenia czy innych rzeczy które wpływają na komfort i bezpieczeństwo, albo może odkładaj na SWAP?
Jestem na nie. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gielab0019 |
Dodany dnia 26-12-2012 00:20 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@Pavcio kolego to można rozciąć tą siatkę i myć tą gąbką naczynia nie wkładaj tego i posłuchaj co maestro piszę bo mało kiedy się z nim zgadzam ale tu ma rację nie ma co udziwniać bo koni dodatkowych nie dostaniesz i dźwięku też nie uzyskasz w cleonie Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Pavcio |
Dodany dnia 26-12-2012 01:01 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Rozumiem was doskonale chciałem tylko uzyskać opinie na ten temat tak jak wspomniałem nie cierpię agro tuningu itp wiem ze stożek nie daje dodatkowej mocy przy takim silniku ale chodzi mi o leprze oddychanie.
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-12-2012 01:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Pavcio No to sie zdecyduj.
Jak chcesz lepsze oddychanie to zdemontuj filtr powietrza.. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pavcio |
Dodany dnia 26-12-2012 01:09 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
hmm.. czyli takie rozwiązanie wgl sie nie sprawdzi ?
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-12-2012 01:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dla tego silnika najlepsze co możesz zrobić to porzadnie ustawić zapłon i z gaźnikiem dojść do ładu. Nic wiecej tu nie wskurasz. Zbieraj na SWAP albo na inną furę jak masz takie kombinacje robić
Edytowane przez maestro dnia 26-12-2012 01:10 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gielab0019 |
Dodany dnia 26-12-2012 01:11 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
minimalnie F8Q 1.9dT albo 1.8S 90KM będziesz pan zadowolony Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Pavcio |
Dodany dnia 26-12-2012 01:17 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
obecnie mam na SWAPA ten silnik jest cacy zero wycieków , czyściutki , wszystko ustawione nie szukam mocy bo bym kupił cos mocniejszego no ale jeśli mowisz o swapie to mnie namówiłeś przyjdzie wiosna będziesz miał czas zapraszam zagwarantuje Ci wszystko i bd działać jeśli pasuje
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-12-2012 01:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeśli mówisz o mnie - to "pare" silników w 19stce już sie wyjmowało czy wymieniało.
Przekalkuluj. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pavcio |
Dodany dnia 26-12-2012 01:21 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
o Tobie o Tobie cenowo jak to wygląda ? Np. 1,8 90km lub 110km
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 26-12-2012 16:17 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@Pavcio 110km jest w lubelskim i prawdziwy przebieg coś koło 160kkm. Polsk salon i pełna dokumentacja tegoż auta była.
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Pavcio |
Dodany dnia 26-12-2012 17:34 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
110km to w sam raz i niedaleko
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 26-12-2012 23:44 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Tak tylko musisz wymienić wiekszą połowę auta do takiego silnika. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 27-12-2012 01:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@kapusniak19 Nie przesadzaj Wszystko z pod maski, pompe paliwa zewnętrzna i heja
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukaszk140193 |
Dodany dnia 27-12-2012 01:45 |
Postów: 172 Data rejestracji: 03.11.2012 23:57 Skąd: - |
przyłącze sie
juz wymieniać, to jeżeli ja w swoim f3n bym przerobił na mulit. to po za głowicą, kolektorem, kompem coś jeszcze będę musiał robić , przerabiać bo za 100zł mogę mieć dobry komplecik http://www.renault19.pl/forum/viewthread.php?thread_id=40521
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 211000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-12-2012 02:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pompe paliwa trzeba zmienic i specjalny emulator wtrysków żeby Ci gaz chodził.
pisaliśmy Ci już że wszystko co przylega do głowicy jest do wymiany. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukaszk140193 |
Dodany dnia 27-12-2012 02:20 |
Postów: 172 Data rejestracji: 03.11.2012 23:57 Skąd: - |
więcej kombinowania niż mi się wydaje
czyli będę musiał bak rozbierać i lepsza pompkę dać Edytowane przez lukaszk140193 dnia 27-12-2012 02:21 http://www.renault19.pl/forum/viewthread.php?thread_id=40521
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 211000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-12-2012 02:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bak wypadałoby zdjąć niż rozbierać, bo wymiana samej pompki to chwila.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |