Menu główne
Forum
Klubowicze
Lipek |
Dodany dnia 29-12-2012 12:20 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
Cześć i czołgiem Panie i Panowie czy słyszał ktoś o może istniejącym już takim projekcie? Skończony lub też nie potrzebuję wszelkich informacji na ten temat (link,foto, czy też kontakt z owym czarodziejem)
Dla mniej kumatych wyjaśniam że chodzi mi o silnik F7p lub F7r po SWAPie do auta z tylnym napędem Za pomoc z góry dziękuję Edytowane przez Lipek dnia 29-12-2012 12:22 "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-12-2012 12:20 |
arczycho |
Dodany dnia 29-12-2012 12:29 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
robił kolo z kieleckiego miniacza z F7P RWD poszukaj na forum było o tym
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-12-2012 13:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Stare Volvo (240?) jakieś takie małe z tylnym napedem widziałem z F7P pod maską. Oczywiście montaż wzdłużny. Zdaje sie niebieskie - wiecej michor powie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lipek |
Dodany dnia 29-12-2012 14:01 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
A były jakieś renówki na tył pędzone? Albo volviaki żeby skrzynie spasować?
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-12-2012 14:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
renówki? r21 quadra
może dawcy zrobić ciach zaraz za grodzią i wstawić ćwiartkę za przednimi fotelami u docelowego biorcy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Zywiec |
Dodany dnia 29-12-2012 15:12 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
f7p w budzie volvo 340
http://www.youtub...BLcHM_QTzs Edytowane przez Zywiec dnia 29-12-2012 15:13 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-12-2012 19:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Zywiec własnie o tym mówiłem
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lipek |
Dodany dnia 29-12-2012 21:24 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
Nawet spoko to wydłubane ale myślałem że bardziej szlaki przetarte @maestro ty bardziej obcykany w tych tematach.... były jakieś volviaki rwd spięte z renówką fabrycznie? Bo wydaje mi się że nie a fajnie by było od czegoś takiego podłapać skrzynię
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 29-12-2012 21:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Mi tez wydaje sie ze nie, to nie te czasy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lipek |
Dodany dnia 29-12-2012 21:30 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
Podobno 760/780 silniki PRV 2,8 litra oznaczone b280 powstały przy współpracy z Peugeot i Renault ale ciekawe na jakim dzwonie skrzynia tam siedzi
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 29-12-2012 23:04 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
swap f7p do volvo to juz chyba bardziej przetartego szlaku nie ma, wystarczy poszukać, tak samo z f7r - pełno tego w sieci i latają nawet w pojeżdżankach driftowych, podobno skrzynia normalnie pasuje bez dorabiania flanszy tylko dorabiają inne kolektory albo przerabiają te z renówki na wlot z drugiej strony Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
michor |
Dodany dnia 30-12-2012 02:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Bo jak ktoś poszuka to sie zorientuje ze w serii 300 były montowane F2R'y i inne "F" silniki...
Ech ech ech... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Lipek |
Dodany dnia 30-12-2012 17:49 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@michor z historii volvo nie jestem dobrze obcykany;
a jak dobrze kojarze to seria 300 miała skrzynię i dyfer razem z tyłu a to musi wejść w budę Fiata stodwudziestegopiątego P "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 30-12-2012 23:27 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Nie 16v, tylko F3R, ale też ciekawe, jak kto gawari pa ruski:
http://www.autore...l_mosk.htm Ale skrzynia od F3Ra by podeszła pod F7P/F7R, zresztą o F3Ra pytaj @maestro. Treść dodana dnia 30-12-2012 23:49: za: Moskwicz - Wikipedia - wolna encyklopedia Moskwicz próbował także uratować swój wizerunek tworząc samochód luksusowy. Efektem prac był Moskwicz Iwan Kalita, bazujący jeszcze na modelu 2141, ale już z dość przestarzałym silnikiem Renault. Dwulitrowy, ośmiozaworowy silnik o mocy 113KM nie był wystarczający, toteż w ofercie znalazł się także szesnastozaworowy, dwulitrowy silnik o mocy 140KM, również ze stajni Renault. Samochód ten produkowany jest w liczbie stu sztuk rocznie. Powstała także tańsza wersja Kality, Moskwicz Kniaź Władimir. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Lipek |
Dodany dnia 31-12-2012 12:06 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@dj_mafiozo I to jest strzał w dziesiątkę
Dzięki wielkie "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 01-01-2013 22:09 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A problem flansze spasować miedzy silnik a skrzynię?
Z resztą, jak do kanta to ma iść to weź Ty po ludzku to zrób z jakimś fiatowskim silnikiem, a nie niepotrzebnie rzeźbisz i kombinujesz... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Lipek |
Dodany dnia 01-01-2013 23:10 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@michor A po co kombinować jak da się bez kombinacji?
Stary nie bój nic Fiat będzie w ori tylko silnik będzie inny a po za tym czemu mam być taki sam jak wszyscy? Obecnie siedzi tam 4 silnik czas znów coś zmienić "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
kozi-24 |
Dodany dnia 02-01-2013 13:59 |
Postów: 81 Data rejestracji: 24.12.2007 20:09 Skąd: podkarpackie Krosno |
poczytajcie ten temat tam jest jakas skrzynia z volvo
http://www.racing...01956.html Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 305000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |