Menu główne
Forum
Klubowicze
wojmax |
Dodany dnia 07-01-2013 18:50 |
Postów: 96 Data rejestracji: 02.05.2005 21:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Siema
Postanowiłem zrobić mini poradnik w formie filmiku na temat przedłużenia życia aku bezobsługowego ( bez korków ). Zamiast wydawać kase na nowy akumulator może niektórzy skorzystają z tego fimu. https://www.youtu...eClNwc2vlM F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-01-2013 18:50 |
misiek_Pt |
Dodany dnia 07-01-2013 19:09 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@wojmax swietna sprawa. ja mam u siebie póltora roczna centre future i jak auto stało teraz 4 dni to aku padło i juz nie odpaliło. ma niby gwarancje ale i tak pewnie powiedza ze dobry.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
maestro |
Dodany dnia 07-01-2013 19:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@misiek_Pt 4dni? Cienko. Szukaj pożeracza. Moje stało ponad tydzien i tyknięcie wystarczyło do odpalenia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gordoon |
Dodany dnia 07-01-2013 19:14 |
Postów: 211 Data rejestracji: 17.07.2012 11:37 Skąd: małopolskie Muszyna |
Szkoda że jestem na telefonie. Ale jutro oglądane ten filmik |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-01-2013 19:15 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@misiek_Pt tak samo u mnie, moja centra tez po któryms roku juz potrafi paść, musze sie temu przyjrzeć Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
wojmax |
Dodany dnia 07-01-2013 19:16 |
Postów: 96 Data rejestracji: 02.05.2005 21:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
bo teraz takie dziadostwo robią, ma wystarczyć na tyle ile jest gwarancji i pędź człowieku po nowy do sklepu. Akurat przez te dwa lata elektrolit odparuje a że nie ma jak go dolać...no cóż bezobsługowy jednorazowy
F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
|
|
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 07-01-2013 19:17 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@misiek_Pt @Lesiu11 nie jesteście sami choć w 16V może i półtora tygodnia stać i zapali a raz jest tak ze cały dzień bym jeździł wsio ok a na drugi dzień rano zero prądu;/
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
kimada |
Dodany dnia 07-01-2013 19:54 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
A ja mam u siebie w reni takie cudo, że jak zerwałem ten panel na górze, swoją drogą dobrze przeklejony, to się okazałao, że obot tego oczka, widocznego z założonym panelem, są korki. Były też solidne, ale na szczęście nie klejone, tylko na wcisk (zatrzask) i teraz wszystko widać po ich zdjęciu. Jutro spiszę jaki to aku, bo papiery mam w aucie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-01-2013 19:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wszystkie musza miec korki chocby z punktu widzenia technologicznego, ale dobrac sie trzeba ale wtedy gwarancja ulatuje.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kimada |
Dodany dnia 07-01-2013 19:59 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro no też i dokonałem tego po gwarancji, ale zanim była, to woziłem do nich baterejkę 3 razy jak padała zimą po paru dniach i facio w serwisie zdradził mi tą wilką tajemnicę ---- trzeba było uzupełnić poziom elektrolitu --- no jaka to jest tajemnica, nie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
pysskaata |
Dodany dnia 07-01-2013 20:05 |
Postów: 6 Data rejestracji: 28.04.2012 00:20 Skąd: - |
@wojmax czytasz z kartki na tym filmiku ?
A radość w jej oczach doprowadzała do szału tych, którzy czekali aż podwinie jej się noga. . .
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-01-2013 20:11 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Tę klapkę w której wywiercone są otwory można ściągnąć w 90% przypadków. Wystarczy ją podważyć po bokach płaskim śrubokrętem Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
wojmax |
Dodany dnia 07-01-2013 20:15 |
Postów: 96 Data rejestracji: 02.05.2005 21:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
pysskaata napisał/a: @wojmax czytasz z kartki na tym filmiku ? brawo za bystrość. postanowiłem że przeczytam to co wczesniej sobie przygotowałem ale daję słowo że cięzko to wszystko zgrać tak żeby miało ręce i nogi potem sie juz pogubilem i musiałem improwizować Treść dodana dnia 07-01-2013 20:19: Robsajson napisał/a: Tę klapkę w której wywiercone są otwory można ściągnąć w 90% przypadków. Wystarczy ją podważyć po bokach płaskim śrubokrętem Próbowałem ją ściągnąć , podważałem z każdej strony bardzo mocno...i nic, jak zaczarowana, albo zgrzana albo mocno przyklejona do obudowy. Wolałem nie ryzykować pęknięciem całości. Bzyknąłem 6 otworów wkrętarką i po sprawie F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
|
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 07-01-2013 20:22 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Tez mam bezobslugowego Boscha S5 juz chyba 4rok odpala po 5dniach stania na - 10 bez problemu. Porada przedluzenia zycia sprawny alternator i nie jezdzic na krotkich trasach. Przy dluzszym staniu odlaczyc i trzymac w domu. Napewno pozyje dlugo. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Sylas |
Dodany dnia 07-01-2013 20:29 |
Postów: 1535 Data rejestracji: 19.05.2009 17:39 Skąd: łódzkie Łódź |
tylko nie każdy może jeździc na długich odcinkach
Moje auto: Opel Omega B 1995r poj. 2.0 16V b+g, Przebieg 189000km, 4xel. szyby el. lusterka, klimatyzacja dwustrefowa, el.szyberdach, el. roleta tylnej szyby
Moje auto: Opel Omega 2.0 16V, benzyna+LPG, 191000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 07-01-2013 20:31 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@maestro tyle ze to jest tak ze w magance jak wsadze inny aku to jest wsio ok. tylko na tym takie cuda
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
kimada |
Dodany dnia 07-01-2013 20:36 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
jak krótkie odcinki zimą, tak jak i ja mam, to zamontować stały wyświetlacz i jak marnie już z poziomem napięcia, to do chaty i pod prostownik. To tylko bateria, cudów nie ma. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-01-2013 20:36 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
wojmax napisał/a: Treść dodana dnia 07-01-2013 20:19: Robsajson napisał/a: Tę klapkę w której wywiercone są otwory można ściągnąć w 90% przypadków. Wystarczy ją podważyć po bokach płaskim śrubokrętem Próbowałem ją ściągnąć , podważałem z każdej strony bardzo mocno...i nic, jak zaczarowana, albo zgrzana albo mocno przyklejona do obudowy. Wolałem nie ryzykować pęknięciem całości. Bzyknąłem 6 otworów wkrętarką i po sprawie Dlatego napisałem, że w 90% przypadków. Do tej klapki są przykręcone takie przeźroczyste, plastikowe korki. Nie bałeś się, że przy wierceniu syf wpadnie do aku? Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-01-2013 20:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Robsajson rozpuści sie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
wojmax |
Dodany dnia 07-01-2013 20:39 |
Postów: 96 Data rejestracji: 02.05.2005 21:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
wiertło ciągnie wióra w plastiku do góry, w postaci jednej sprężynki. chwyciłem w palce i nic do środka nie wpadło. najpierw zrobiłem próbę na kawałku plastiku
F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |