16 Maja 2024 04:11:29
Zdjęcia użytkowników
mati_ koi
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TOWARZYSKIE » Hyde Park
 Drukuj temat
Poradnik o przedłużeniu życia aku bezobsługowego 
Kujtek
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2013 20:41
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nie lepiej gwoździkiem w razie czego? mniejszym dziureczkę zrobić a potem grubszym powiększyć? brak ewentualnych opiłków

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-01-2013 20:41
Awatar
kimada
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2013 20:41
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@wojmax ale nie masz pewności, czy wierciłeś jedną warstwę, czy zrobiła Ci się poduszka między zaślepką a obudową aku. Tutaj może być bieda, czy tam się akwarium nie zrobi.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
wojmax
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2013 20:44
Awatar


Postów: 96

Data rejestracji: 02.05.2005 21:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

wierciłem jedną warstwę , bo tylko jdna byłą, zresztą czuć kiedy sie przewiercasz. Pod dekielkiem widać juz elektrolit w celach

F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
 
kimada
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2013 20:46
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@wojmax jak była jedna, to git, biedy nie będzie. Trzeba tylko pamiętać, że są aku, co mają na gładko górę, a między tą tzw. zaślepką na korki, jest sporo przerwy do prawidłowej obudowy aku.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
wojmax
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2013 20:48
Awatar


Postów: 96

Data rejestracji: 02.05.2005 21:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

hmm, zawsze jest jakieś ryzyko w tym przypadku ale ja mimo wszystko bym próbował sie przewiercić przez pierwszą i druga warstwę

F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
 
kimada
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2013 20:52
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@wojmax próbować zawsze trzeba, bo te nowe aku, są tak pomyślane, żeby za długo nie służyły. Jak ja zakupiłem Renię, to miałem ori francuski i aż nie chce mi się uwierzyć, że siedział tam od nowości 15 lat. Jednak, kto wie? Może jeszcze chulał by dłużej, żeby nie zima z -35.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
wojmax
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2013 21:53
Awatar


Postów: 96

Data rejestracji: 02.05.2005 21:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

w mojej też był od nowości - 14 lat i w sumie dalej mi służy na działce jako źródło prądu do oświetlenia altanki. Wymieniłem na nowy bo właśnie w zimie były problemy z odpalaniem, za to w lecie kręcił jak szalony

F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
 
misiek_Pt
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 08-01-2013 21:43
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

ja własnie dzis uruchomiłem boscha bez obsługowego. jutro wsadze w auto i zobaczymy czy bedzie trzyłam. teraz sie ładuje małym pradem.

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
kosiarz79
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2013 18:42
Awatar


Postów: 2556

Data rejestracji: 07.01.2007 15:54
Skąd: wielkopolskie
Września

osobiscie bezobslugowego -tzn teoretycznie kazdy taki teraz produkowany jest nie kupuje najlepsze sa akumulatory w starej technice -odpowiedz poprostu sa bardziej odporne na przeciazenia rozladowania itp jaja .To moje obserwacje i mam kumpla co robi w hurtowni centry-zalewaja je tam i jada na cala polske Rotfl.Teraz szok zalatwial mi aku ktory w sklepie kosztuje ok 350-400 za 150 pln bo reszta to sklep sobie pobiera i kolejni posrednicy Shock

sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci

Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: