Menu główne
Forum
Klubowicze
bubasny |
Dodany dnia 07-01-2013 21:34 |
Postów: 21 Data rejestracji: 20.05.2012 11:35 Skąd: - |
Mam następujący problem, od pewnego czasu strasznie ciężko jest zmieniać biegi w mojej reni a zwłaszcza na zimnym silniku. Rano po odpaleniu wstecz wrzucam (czasami za 3 razem wejdzie, rzadko za pierwszym, tak jak by wszedł ale nie do końca) wyjeżdżam na prostą jedyneczka i ruszam i tu problem rozpędzam się na jedynce do 2000obr i jak sprzęgło wcisnę i chcę zmienić bieg to prawie że wyrywam te biegi i tak jest do 4 biegu potem wchodzi 5 z lekkim oporem ale wchodzi. Na ciepłym silniku jest podobnie może nie tak bardzo odczuwalne ale podobnie. Wymieniłem linkę na nową (tą krótszą bo jedna firma wypościła delikatnie dłuższą), sprawdziłem poziom oleju trochę było mało to go uzupełniłem. Dalej nie wiem co to może być obstawiam sprzęgło bo gdy pożyczyłem samochód pewnej osobie to ta do każdych świateł lub skrzyżowania dojeżdżała na sprzęgle i wbitą 1 słychać to było w środku. Co prawda sprzęgło z tego co wiem nie było wymieniana co najmniej 9 lat. Może macie jakieś pomysły co to może być Chyba że rzeczywiście to sprzęgło. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 220000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-01-2013 21:34 |
pysskaata |
Dodany dnia 07-01-2013 21:40 |
Postów: 6 Data rejestracji: 28.04.2012 00:20 Skąd: - |
Bo żony i auta się nie pożycza !
A radość w jej oczach doprowadzała do szału tych, którzy czekali aż podwinie jej się noga. . .
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d
|
maestro |
Dodany dnia 07-01-2013 21:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
A jak z oporem na pedale sprzęgła? Zmienił sie?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bubasny |
Dodany dnia 07-01-2013 21:47 |
Postów: 21 Data rejestracji: 20.05.2012 11:35 Skąd: - |
pedał dość ciężko chodzi i trzeba go mocno w podłogę gnieść a co dziwne raz łapie niżej raz wyżej. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-01-2013 21:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Szykuj sie na sprzęgło
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bubasny |
Dodany dnia 07-01-2013 21:54 |
Postów: 21 Data rejestracji: 20.05.2012 11:35 Skąd: - |
Właśnie tez tak obstawiałem. Miałem jeszcze jedno dziwne zjawisko być może to nie od skrzyni. Dojechałem rano na cpn żeby powietrza dopompować i nie gasiłem silnika w czasie jazdy trochę szarpało a myślałem zimny ma prawo więc wziąłem się za te opony samochód tak powstał 3 min i ja do środka wsteczny leciutko gazu a tu pyk zgasł, myślę za mało gazu więc pyk odpaliłem gazy na 2000 obr i znów pyk lekko złapał i zgasł a potem nawet odpalić nie chciał dopiero jak postał 40 min i dobrze ostygł zapalił za pierwszym razem. Pierwszy raz miałem z takim czymś odczynienia ale jak narazie się to nie powtórzyło. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 220000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 07-01-2013 23:02 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
co do pierwszego problemu, to zalecam wymianę oleju w skrzyni na początek.
Wygląda na klasyczny objaw gluta zamiast oleju na zimno. Obstawiam że po kilku kilometrach jest ok? co do drugiego problemu - czarna skrzynka i czyścimy styki na przekaźnikach. Też miałem taką zagadkę i przeczyszczenie przekaźnika od pompy pomogło. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |