Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 17-01-2013 15:02 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kujtek napisał/a: ale klunkier Co to znaczy? Edytowane przez michor dnia 17-01-2013 15:02 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-01-2013 15:02 |
Kujtek |
Dodany dnia 17-01-2013 15:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
turbem się fajnie jeździ, bo jak już załaduje to idzie do końca
dźwięk jest też fajny jak gwiżdże, a jak się dołoży blow-offa to już całkiem malina hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 17-01-2013 15:25 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek ale jak nie ładuje to jest lipa -> a im większe turbo tym większy lag.
a n/a -> co dotkniesz gazu to Twoje - w sumie (moim zdaniem) lepsze do latania po winklach bo nie ma takiej sytuacji że wpadasz, od apexa gaz, a tu nic nic nic nic nic nic nic załadowałoooo poszłoooo wyleciał przodem w kszuny. W n/a lepiej to można kontrolować [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-01-2013 15:30 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie ma "lepiej", "łatwiej" jak już
lag faktycznie, miałem dłuższy czas styczność z takim wynalazkiem zawierającym jeszcze elektryczną przepustnicę to nie było źle, ale mój cleon o wiele lepiej reagował z drugiej strony nikt tu się nie będzie bawić w jakieś kosmicznie wielkie dmuchawy i skrajnie małe pojemności żeby lag był aż tak dokuczliwy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 17-01-2013 16:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja juz myslalem o turbinie od 2.5TD do 19stki do diesla of koz takze wisz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 17-01-2013 16:57 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
pozatym w bf'ie jak już mowa nie każdy komp był odblokowany czy coś. Edzio będzie wiedział więcej w tematyce komputera przy turbo
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-01-2013 17:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@R9GTX wiesz, jak już się bawić na bogato to może całkiem standalone: ecumaster, megasquirt
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 17-01-2013 17:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek to nie ten człowiek i nie ten temat na takie zabawy. i nie ten budżet
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 17-01-2013 18:30 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@Kujtek ale by gtr z tym latał
Kolega ma ograniczony budżet i jasno napisał że mechanik mu będzie niektóre rzeczy robił to po co generować koszty? Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Radson |
Dodany dnia 18-01-2013 00:24 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
No chyba ze ktos znajdzie sie z forum i troszke pomoze oczywiscie nie tak za darmo
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 18-01-2013 00:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Z elektryką mogę pomóc za pół litra.
A o mechanice gadaj z Rafałem [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Radson |
Dodany dnia 18-01-2013 02:20 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
A on z wawy czy okolic
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 18-01-2013 09:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Białołęka to moim zdaniem nie Warszawa
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 19-01-2013 02:02 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Jeszcze Warszawa do granic mam 3km Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
Radson |
Dodany dnia 19-01-2013 02:04 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
Ale montazem silnika sie zajmujesz czy rowniez elektryka i tez starczy CI polowka;p
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2013 02:07 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Radson Elektrykę robię ja ;P Rafał nie tyka takich tematów.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Radson |
Dodany dnia 19-01-2013 02:15 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
Aha no spoko tylko troszke masz do wawy Ale widze ze ludzi mam do roboty tylko musze zaczac realizowac moje plany
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2013 02:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
hehe.
no troszkę mam z tej Woli, mam Ja mieszkam w W-wa [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Radson |
Dodany dnia 19-01-2013 02:29 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
Aha troche sie zasugerowałem tym co masz na profilu
Treść dodana dnia 01-02-2013 16:21: Pytanie troszku zmienione niz ogolny tema jak narazie postanowilem pozostawic ten silnik wlasnie jest robiony remont silnika i teraz mam pytanie bo chcialem moj silnik przerobic na F3N multi co potrzeba wiem musze miec inny wtrysk, kolektor, komputer, wiązka, rurki chłodzenia i glowice czy to sie wogule oplaca bawic bo u siebie tez remontuje glowice Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
MatClio |
Dodany dnia 01-02-2013 17:39 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
Czytaj sobie ten temat- www.renault19.pl/... . Nawet ja podałem link Do silnika f3n multi Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |