Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 19-01-2013 15:41 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Praktycznie jak w temacie.
Zady i walety obu rozwiązań? Dystanse mi się kroją i szpilki byłby wygodniejsze z nakrętakami przelotowymi. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-01-2013 15:41 |
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2013 18:30 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
Ja jestem za szpilkami napewno lepiej kotwicza w piascie niz sroba, gwint szpilek zdecydowanie wiecej wytrzymuje niz zwykla sroba zwlaszcza przy dystansach i szybciej wymienisz i naprawisz padnieta chyba tyle mi przychodzi do glowy
Edytowane przez monterek5 dnia 19-01-2013 18:40 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Przejdź do forum: |