Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 21-01-2013 14:36 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pany.
Bo umrę nad tymi felgami musze nagwintować 120 otworów. Jakaś rada jak to szybko zrobić? Podobno są takie wiertła gwintujące - używał ktoś? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-01-2013 14:36 |
R9GTX |
Dodany dnia 21-01-2013 14:58 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
gwintowniki maszynowe. Najlepiej wkrętarką bądź wiertarka z regulacją obrotów. Koszt trzech takich gwintowników to ~ 20zł
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 21-01-2013 15:00 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
o to to.
Mam wiertarę z "czułym spustem" [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 21-01-2013 15:02 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
więcej nic Ci nie powiem bo ze dwa razy tylko to widziałem z czego raz robiłem... Majster pewnie wie więcej bo na codzień podobno z takim czymś obcuje
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 21-01-2013 15:09 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
o to to.
niech się wypowie szefu. Bo kurnia 120 otworów Chyba że rozwiercę na z 5 na 6 i na poxilinę powklejam [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 21-01-2013 15:14 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
niewiem ja robiłem tylko 3 przy skrzyni biegów honkera to się nie znam
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 21-01-2013 15:58 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
michor napisał/a: hmm co we felgach gwintujesz?bo w temacie nie jestem gwintownik maszynowy -idzie na raz nie na 3 ale gwint troche gorszy niz normalnymi -zalecane dobre oliwienie i uwaga przy przechodzeniu bo jak zlamiesz to bedzie wesolo ja tam kiedys gwintowalem kilkaset otworow dzienie hi hi -urok bycia slusarzem Pany. Bo umrę nad tymi felgami musze nagwintować 120 otworów. Jakaś rada jak to szybko zrobić? Podobno są takie wiertła gwintujące - używał ktoś? sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 21-01-2013 16:43 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@kosiarz79 mam fałszywe śrubko-nity. a że do polerowania muszą out - no to inne śrubki wrzucę.
Tylko ciąglę się zastanawiam czy rozwiercać i gwintować czy nie zrobić większych otworów i na klej nie wrzucić. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 21-01-2013 16:50 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
michor napisał/a: a nie uszkodzisz felg?przez wiercenie jak sadze to bedzie na przelot-pytanie czy wszystko bedzie szczelne z aluminium jaja sie robia i gwint slaby jeszce zalezy jakie grube to jest PRZY GWINTOWANIU ALUMINIU NAJLEPIEJ SIE UZYWA NAFTY JAKO SMAROWANIE .jak na przelot otwory nie beda to odradzam uzywac wiertarki i maszynowy gwintownik tez nie bardzo@kosiarz79 mam fałszywe śrubko-nity. a że do polerowania muszą out - no to inne śrubki wrzucę. Tylko ciąglę się zastanawiam czy rozwiercać i gwintować czy nie zrobić większych otworów i na klej nie wrzucić. Edytowane przez kosiarz79 dnia 21-01-2013 16:54 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 21-01-2013 16:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
fabrycznie jest na wylot.
ja tylko rozwiercam ozdobne nity które są wprasowane w otwory w feldze. Felga jest jednocześciowa -a te nity to tylko do ozdoby. normalnie chyba wiertło 5 wchodzi bez naruszania felgi -> tylko nit nawiercam. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 21-01-2013 16:56 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
michor napisał/a: to az ci zazdrosze roboty a te stare jak wyjmiesz?jak zeszlifowane beda na rowno to zaopatrz sie w punktakt bo wiertlo bedzie jezdzicfabrycznie jest na wylot. ja tylko rozwiercam ozdobne nity które są wprasowane w otwory w feldze. Felga jest jednocześciowa -a te nity to tylko do ozdoby. normalnie chyba wiertło 5 wchodzi bez naruszania felgi -> tylko nit nawiercam. sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 21-01-2013 17:10 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
nie - od tyłu rozwiercam bo nie są na równo tylko są lekko zagłębione i jest prościej.
Z wierzchu mają taki łeb jak śruba z kołnierzem więc od frontu nie mam zamiaru ich dotykać. Od tyłu wierce a potem kluczem 8 czy morsem zrywam do końca i ładnie wychodzą (na razie 3 ale metoda opracowana) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 21-01-2013 17:12 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
gwintownik normalnie wyjmie kręcąc w drugą stronę a jak na wylot to pół roboty bo z wrzeciona wyjmie i po sprawie
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 21-01-2013 17:24 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
R9GTX napisał/a: na przelotowym otworze tak zrobi na nieprzelotowym kiepsko bym to widzial mimow szystko uwazaj zeby ci sie jajowate otworki nie porobily bo jeszcze tylko 117 szt cale szczescie ze ja mam normalne fele i wiertare stolowa bys blizej mieszkal to bym ci pozyczyl na pare dnigwintownik normalnie wyjmie kręcąc w drugą stronę a jak na wylot to pół roboty bo z wrzeciona wyjmie i po sprawie Edytowane przez kosiarz79 dnia 21-01-2013 17:26 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 21-01-2013 17:39 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@kosiarz79 Jak będą jajowate to walę temat gwintowania.
Fakt -ładnie by było nagwintowąć i zrobić na "ładnie" ale jak nie pójdzie to JB weld albo inna poxilina i ogień. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 23-01-2013 16:14 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
michor napisał/a: to juz lepiej hmm epidan o ile dobrze pamietam kleilem felge jak mi rant scielo w lagunie z opony wiele nie zostalo 2 skladnikowy i 20razy lepsyz od poxipolu -sciagalem resztki opony szlifiera i sie zagapilem i troche od srodka felge ruszylem a teraz cicho bo sie wyda @kosiarz79 Jak będą jajowate to walę temat gwintowania. Fakt -ładnie by było nagwintowąć i zrobić na "ładnie" ale jak nie pójdzie to JB weld albo inna poxilina i ogień. sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 23-01-2013 16:37 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Byle się trzymało nie?
I tak i tak do ozdoby to jest... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-01-2013 16:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
aluminium wbrew pozorom ciężki temat. łatwo spierdzielić no i "jak nie posmarujesz to daleko nie pojedziesz".
Jaki tam otwór masz pod to? Aż 5mm? To już na M6 za wiele deczko. Na Twoim miejscu bym to olał i powklejał. Bezpiecznie i bez pękniętych gwintowników - bo kto mordował sie z wyjęciem ten wie o co chodzi. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 23-01-2013 17:00 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no tego się boje. Przy 120 otworów statystycznie 3% spierdzielone czyli mi wychodzi 5 śrubek conajmniej
No wiertło 5 z zapasem to rozwierca. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-01-2013 17:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor To jaki Ty tam gwint chcesz jak 5+ jedziesz?
Wklejaj. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |