Menu główne
Forum
Klubowicze
galekman |
Dodany dnia 30-01-2013 11:37 |
Postów: 324 Data rejestracji: 24.04.2008 20:17 Skąd: małopolskie Myślenice |
Witam. Nie orientuje sie ktos jak mozna dobrym sposobem wygluszyc silnik, tak zeby go bylo mniej slychac wewnatrz i przy okazji jak wytlumic drzwi? Jak juz to czym? jaka mata i wogole? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-01-2013 11:37 |
Pavcio |
Dodany dnia 30-01-2013 11:42 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
allegro.pl pełno tam tego jest. Mata izolująca- wygłuszająca ( samo przylepna )
Edytowane przez Pavcio dnia 30-01-2013 11:43 Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 30-01-2013 11:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Na maske wygluszenie z diesla
Jak nie chcesz zeby w kabinie bylo mjiej slychac to deska out, cala grodz + podloga soudalem, ze dwie warstwy, na to poroso i ogien. Drzwi analogicznie. 2 wastwy soudala, 3 od strony boczka zeby zamknac komore, poroso pod boczek i ogien. Albo wymienic tlumik na cichszy Do tego wszystkiego bagaznik- bo on jest fabryczbie bardzo slabo wygluszony. Edytowane przez michor dnia 30-01-2013 11:44 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Pavcio |
Dodany dnia 30-01-2013 11:45 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
np. http://allegro.pl...76952.html
Treść dodana dnia 30-01-2013 11:48: Soudalem co masz na myśli @michor ? bo z tego co wiem to jest firma Soudal i ma wiele produktów np: pianki montażowe , silikony , kleje Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 30-01-2013 12:07 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Taśma dekarska.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
galekman |
Dodany dnia 30-01-2013 14:31 |
Postów: 324 Data rejestracji: 24.04.2008 20:17 Skąd: małopolskie Myślenice |
dzieki za info Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
|
|
|
piotreek |
Dodany dnia 31-01-2013 09:10 |
Postów: 489 Data rejestracji: 30.05.2005 22:50 Skąd: podkarpackie Oleszyce |
Jeżeli chodzi o wygłuszanie drzwi, to polecam maty STP
Są to maty butylowe, dużo lżejsze i bardziej miękkie od bitumicznych czy od taśmy dekarskiej. Ty masz 5D, to może ciężar nie sprawi problemu. Ja mam Cabrio i zależało mi na jak najmniejszej wadze, bo to jednak kawał drzwi jest... R19 CABRIO F3P
Trzeba to czuć! Nie wystarczy dostrzegać... |
michor |
Dodany dnia 31-01-2013 10:24 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@piotreek Soudal to też butyl.
ogólnie - dekarka to jest to samo co inne maty tylko że cieńsze Wtedy dajesz 2 warstwy i pozamiatane. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |