Menu główne
Forum
Klubowicze
Camille |
Dodany dnia 01-03-2013 01:30 |
Postów: 233 Data rejestracji: 18.06.2011 11:40 Skąd: zachodniopomorskie Police |
Czym sie rozni f3n z wersji txi, ze ma 100+kucy? Jaki czym sie roznia f3n multi z poczatku produkcji od tego pozniej? Poniewaz z poczatku produkcji też mial wiecej kucy?
Edytowane przez Camille dnia 01-03-2013 01:37 Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-03-2013 01:30 |
ruli17 |
Dodany dnia 01-03-2013 01:36 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@Camille od zwykłego f3n-a czy od f3n-a multi ?
Cała rodzina F3N-ów TSE (1,7 1721ccm, jednopunktowy wtrysk 73KM) TXE (1,7 1721ccm, wielopunktowy wtrysk 90 KM) TXI (1,7 1721ccm, wielopunktowy wtrysk 107 KM) Edytowane przez ruli17 dnia 01-03-2013 01:40 Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Camille |
Dodany dnia 01-03-2013 01:40 |
Postów: 233 Data rejestracji: 18.06.2011 11:40 Skąd: zachodniopomorskie Police |
ruli17 napisał/a: multiMoje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 01-03-2013 01:42 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@Camille więc, prócz wyglądu, masz inny komp, wydajniejsze wtryski pochodne z Volvo, całkiem inny dolot jak i charakterystykę głowicy, z tego co mi wiadomo.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Camille |
Dodany dnia 01-03-2013 01:49 |
Postów: 233 Data rejestracji: 18.06.2011 11:40 Skąd: zachodniopomorskie Police |
ruli17ł: a ten z poczatku produkcji, czym sie roznil? Bo też mial wiecej kucy (mowa o zwyklym multi) Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 01-03-2013 01:54 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@Camille o multi 96 KM ?
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Camille |
Dodany dnia 01-03-2013 01:58 |
Postów: 233 Data rejestracji: 18.06.2011 11:40 Skąd: zachodniopomorskie Police |
Dokładnie, bo po pewnym okresie zmniejszyli do 90 kucy, wiec czym one sie roznily, ze najpierw mial 96 pozniej 90? Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 01-03-2013 02:12 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@Camille myślę że ograniczeniem na kompie, co do tej przemiany mało wiem, ogólnie to z wyczyna można dużo wyciągnąć, tylko trzeba wiedzieć jak
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Camille |
Dodany dnia 01-03-2013 02:17 |
Postów: 233 Data rejestracji: 18.06.2011 11:40 Skąd: zachodniopomorskie Police |
Jakies propozycje dla mnie masz, jak dodac mojemu multi pare kucy? Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-03-2013 06:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
z kazdego wielopunktu mozna cos wyciagnac ale nie akurat z tego. chyba ze tylko na LPG. z benzyna nic nie zrobisz przez oporny rodzaj wtrysku RENIX.
Pierwsze slysze o mocniejszych wersjach multi, ale byc moze nie mialy katalizatora na poczatku (wątpie). Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
danielb1986 |
Dodany dnia 01-03-2013 07:27 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Koledze raczej nie chodzi o multi f3n-a bo on zawsze miał 90-92 km . Kolega może źle doczytał ze f3n ale na gaźniku maił ok 96km a nie multi ;P
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Kujtek |
Dodany dnia 01-03-2013 08:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
R9GTX |
Dodany dnia 01-03-2013 10:53 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
renault 5gte miało multi o mocy 95km ale tam inny komp był
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Camille |
Dodany dnia 05-03-2013 14:00 |
Postów: 233 Data rejestracji: 18.06.2011 11:40 Skąd: zachodniopomorskie Police |
Kujtek bede mysial pomyslec nad tym:-) Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-03-2013 15:15 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Camille raczej się nie będzie opłacać, najlepszy stosunek cena/efekt ma chyba przekładka na 16v
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 05-03-2013 16:24 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
Kujtek napisał/a: nie najlepszy stosunek ma zeszczep multi z 19 zsilnikiem od laguny 2,0 i jest nie do rozwalenia -przyspieszenie za duzo slabsze nie bedzie majster niech sie wypowie bo cos tam plodzil wszystko idzie gosc w meganie klubie z 90 koni zrobil prawie 140 albo juz nawet wiecej ma teraz -tylko wszystko o trwalosc sie rozbija i o koszty @Camille raczej się nie będzie opłacać, najlepszy stosunek cena/efekt ma chyba przekładka na 16v Edytowane przez kosiarz79 dnia 05-03-2013 16:25 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 05-03-2013 17:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Prawda jest taka że 16V ciągnie do końca i użytkowana i utrzymana z głową bedzie cieszyć dłuuuugo.
F3P/R cieszą jeszcze bardziej bo ciągną zupełnie od dołu, ale na dłuższą mete 8V nie ma szans Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |