08 Maja 2024 16:42:24
Zdjęcia użytkowników
playazka sCATman
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
F3N 
Camille
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 01:30
Awatar


Postów: 233

Data rejestracji: 18.06.2011 11:40
Skąd: zachodniopomorskie
Police

Czym sie rozni f3n z wersji txi, ze ma 100+kucy? Jaki czym sie roznia f3n multi z poczatku produkcji od tego pozniej? Poniewaz z poczatku produkcji też mial wiecej kucy?Wink

Edytowane przez Camille dnia 01-03-2013 01:37
Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 01-03-2013 01:30
Awatar
ruli17
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 01:36
Awatar


Postów: 4342

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

@Camille od zwykłego f3n-a czy od f3n-a multi ?

Cała rodzina F3N-ów
TSE (1,7 1721ccm, jednopunktowy wtrysk 73KM)
TXE (1,7 1721ccm, wielopunktowy wtrysk 90 KM)
TXI (1,7 1721ccm, wielopunktowy wtrysk 107 KM)

Edytowane przez ruli17 dnia 01-03-2013 01:40
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
 
Camille
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 01:40
Awatar


Postów: 233

Data rejestracji: 18.06.2011 11:40
Skąd: zachodniopomorskie
Police

ruli17 napisał/a:
multiSmile

Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
 
ruli17
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 01:42
Awatar


Postów: 4342

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

@Camille więc, prócz wyglądu, masz inny komp, wydajniejsze wtryski pochodne z Volvo, całkiem inny dolot jak i charakterystykę głowicy, z tego co mi wiadomo.

Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
 
Camille
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 01:49
Awatar


Postów: 233

Data rejestracji: 18.06.2011 11:40
Skąd: zachodniopomorskie
Police

ruli17ł: a ten z poczatku produkcji, czym sie roznil? Bo też mial wiecej kucy (mowa o zwyklym multi)

Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
 
ruli17
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 01:54
Awatar


Postów: 4342

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

@Camille o multi 96 KM ?

Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
 
Camille
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 01:58
Awatar


Postów: 233

Data rejestracji: 18.06.2011 11:40
Skąd: zachodniopomorskie
Police

Dokładnie, bo po pewnym okresie zmniejszyli do 90 kucy, wiec czym one sie roznily, ze najpierw mial 96 pozniej 90?Wink

Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
 
ruli17
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 02:12
Awatar


Postów: 4342

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

@Camille myślę że ograniczeniem na kompie, co do tej przemiany mało wiem, ogólnie to z wyczyna można dużo wyciągnąć, tylko trzeba wiedzieć jak Smile

Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
 
Camille
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 02:17
Awatar


Postów: 233

Data rejestracji: 18.06.2011 11:40
Skąd: zachodniopomorskie
Police

Jakies propozycje dla mnie masz, jak dodac mojemu multi pare kucy?Wink

Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
 
maestro
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 06:50
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

z kazdego wielopunktu mozna cos wyciagnac ale nie akurat z tego. chyba ze tylko na LPG. z benzyna nic nie zrobisz przez oporny rodzaj wtrysku RENIX.

Pierwsze slysze o mocniejszych wersjach multi, ale byc moze nie mialy katalizatora na poczatku (wątpie).

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
danielb1986
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 07:27
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

Koledze raczej nie chodzi o multi f3n-a bo on zawsze miał 90-92 km . Kolega może źle doczytał ze f3n ale na gaźniku maił ok 96km a nie multi ;P

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
Kujtek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 08:10
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk


hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
R9GTX
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 10:53
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

renault 5gte miało multi o mocy 95km ale tam inny komp był

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
Camille
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2013 14:00
Awatar


Postów: 233

Data rejestracji: 18.06.2011 11:40
Skąd: zachodniopomorskie
Police

Kujtek bede mysial pomyslec nad tym:-)

Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
 
Kujtek
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2013 15:15
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Camille raczej się nie będzie opłacać, najlepszy stosunek cena/efekt ma chyba przekładka na 16v

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
kosiarz79
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2013 16:24
Awatar


Postów: 2556

Data rejestracji: 07.01.2007 15:54
Skąd: wielkopolskie
Września

Kujtek napisał/a:
@Camille raczej się nie będzie opłacać, najlepszy stosunek cena/efekt ma chyba przekładka na 16v
nie najlepszy stosunek ma zeszczep multi z 19 zsilnikiem od laguny 2,0 i jest nie do rozwalenia -przyspieszenie za duzo slabsze nie bedzie majster niech sie wypowie bo cos tam plodzil piwo wszystko idzie gosc w meganie klubie z 90 koni zrobil prawie 140 albo juz nawet wiecej ma teraz -tylko wszystko o trwalosc sie rozbija i o koszty Cry

Edytowane przez kosiarz79 dnia 05-03-2013 16:25
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci

Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2013 17:41
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Prawda jest taka że 16V ciągnie do końca i użytkowana i utrzymana z głową bedzie cieszyć dłuuuugo.
F3P/R cieszą jeszcze bardziej bo ciągną zupełnie od dołu, ale na dłuższą mete 8V nie ma szans Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: