28 Sierpień 2016 00:11:03
Zdjęcia użytkowników
Radek_0089 zielony587
Ilosć albumów: 1727, Ilosć zdjęć: 6695

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

jonowaty [off] 27-08-2016 19:51
Gdzie polecicie alternatywnie podpiąć się z 12V po zapłonie ( jak najbliżej alternatora najlepiej), ponieważ ginie mi 12V na wzbudzenie alternatora ?

[A] Lesiu11 [off] 26-08-2016 19:25
hehe, ok, tak tylko łącze wątki Smile

jonowaty [off] 26-08-2016 19:22
Lesiu11, nieee kupiłem... tylko felgi mam od Alicji, Czarną kupił "Fizol" Smile

[A] Lesiu11 [off] 26-08-2016 19:21
jonowaty, Kupiłeś tą czarną 16v ph1? czy te felgi nie były na niej?

jonowaty [off] 26-08-2016 19:20
Lesiu11, brawo Grin będzie na zimę Grin

[A] Lesiu11 [off] 26-08-2016 19:18
jakiś Rover

jonowaty [off] 26-08-2016 13:35
gielab0019, 36mm ; http://imgur.com/.
..
<<--- kto wie, od czego felga ? Grin

gielab0019 [off] 26-08-2016 13:22
jonowaty, a jakie ET jest w 19 bo zapomniałem ? ja mam ET50 ciekawe czy też by było tak blisko zacisku Grin

jonowaty [off] 26-08-2016 12:04
ET45 się kłania Grin dystans 5mm ratuje sytuację Pfft

patryk1293 [off] 26-08-2016 09:32
Dystansu dołożyć. Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Mechanizm różniczkowy 
Bolek50
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 16:30
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Moje pytanie wiążę się ze zmianą zabezpieczenia układu różniczkowego (podkładki i segera) a dokładnie chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


//poprawiono temat (Wera)

Edytowane przez Wera dnia 20-01-2006 10:44
 
czaja
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:02
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


trudne pytanie bo jedni potrafią sami wyjąć skrzynię a inni nie potrafią wymienić np.filtra powietrza,

jak kumasz bazę i wiesz jak to zrobić to nie będziesz miał problemu z wyjęciem półosi,
powodzenia
 
Bolek50
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:51
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Mechanikiem nie jestem ale cos tam sobie zawsze potrafię zrobić. Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ? Wcześniej miałem BMW wiec o renault niemam pojęcia za bardzo stad może moje takie głupie troszkę pytania Smile
 
czaja
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 20:31
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ?


teraz to już nie kumam,
chcesz wyjąć tylko półoś czy całą skrzynię?

-jeżeli chcesz wyjąć skrzynię to musisz wyjąć najpierw obię półosie

- jeżeli chcesz wyjąć tylko półoś lewą (strona kierowcy ) to:

-odkręcasz śrubę (wielka śruba ) z półosi trzymającą piastę/zwrotnicę , najlepiej ją odkręcić przed zdjęciem koła ,
-podnosisz auto , zdejmujesz koło
- odkręcasz śrubę trzymającą sfożeń wahacza w piaście/zwrtnicy i wyciągasz go
- odchylając zwrotnicę wybijasz ( najlepiej wypchnąć specjalnym kluczem jak nie masz to młotkiem ale b.delikatnie powinna wyjść łatwo jak wilowpust jest nasmarowany )
- przy skrzyni odkręcasz 3 śruby trzymające gumową osłonę
-przed całą operacją spuść olej ze skrzyni

ale się rozpisałem , mam nadzieję że chociaż trochę pomogłem
 
Maciej_R21
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2006 01:27
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

A zeby wszystko zrobić tak jak nalezy to trzeba jeszcze odkręcić amortyzator i wycisnac koncówke drazka ze zwrotnicy.Oczywiscie nalezy potem uwazać zeby nie uszkodzin osłony gumowej przegubu.
 
Przejdź do forum: