22 Lipiec 2014 09:26:58
Zdjęcia użytkowników
adrianr19 mateeoo123
Ilosć albumów: 1708, Ilosć zdjęć: 6633

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

marcin90pl [off] 22-07-2014 08:29
Kujtek, ja zrobiłem 250km na pękniętym jednym drążku. Jak Ci siadła, że w nadkole wbiło to albo 2 drążki walnęły, albo masz wysokie opony. 13cali ma nawet zapas. Wszystko z tyłu wypad bo ciąży

Kujtek [off] 22-07-2014 07:40
4 drążki, i mówicie że jak kompletnie nie leży na kołach to jakoś bym się doturlał?

[A] playazka [off] 22-07-2014 05:24
Kujtek, zalezy jak padnietej, mi w czarnej wbilo kola w nadkola ze drgnac sie nie dalo na kolku ja transportowalysmy,
a Tomek normalnie na warsztat wjechal swoja

tomek1405 [off] 22-07-2014 05:24
Kujtek, Ciezko latwiej na lawecie.

Kujtek [off] 22-07-2014 01:10
da się jechać na padniętej belce? ~130km do zrobienia

borek88 [off] 21-07-2014 23:06
danielb1986, przepraszam za błąd chodzilo mi o 16v f7p

gielab0019 [off] 21-07-2014 21:06
seba2ts, 25lat pozbawienia wolności za takie co Grin

seba2ts [off] 21-07-2014 21:04
http://s1.postimg.
..625408.jpg
energetyczna końcówka wydechu w jednej z renówek które dzis widziałem w ostrołęce hehe

marcin447 [off] 21-07-2014 20:27
Kujtek, dożywocie za takie rzeczy !

Kali [on] 21-07-2014 19:40
marcin447, nie chciało mi się jechać po mój 26 letni zabytek ubaw


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Mechanizm różniczkowy 
Bolek50
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 16:30
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Moje pytanie wiążę się ze zmianą zabezpieczenia układu różniczkowego (podkładki i segera) a dokładnie chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


//poprawiono temat (Wera)

Edytowane przez Wera dnia 20-01-2006 10:44
 
czaja
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:02
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


trudne pytanie bo jedni potrafią sami wyjąć skrzynię a inni nie potrafią wymienić np.filtra powietrza,

jak kumasz bazę i wiesz jak to zrobić to nie będziesz miał problemu z wyjęciem półosi,
powodzenia
 
Bolek50
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:51
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Mechanikiem nie jestem ale cos tam sobie zawsze potrafię zrobić. Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ? Wcześniej miałem BMW wiec o renault niemam pojęcia za bardzo stad może moje takie głupie troszkę pytania Smile
 
czaja
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 20:31
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ?


teraz to już nie kumam,
chcesz wyjąć tylko półoś czy całą skrzynię?

-jeżeli chcesz wyjąć skrzynię to musisz wyjąć najpierw obię półosie

- jeżeli chcesz wyjąć tylko półoś lewą (strona kierowcy ) to:

-odkręcasz śrubę (wielka śruba ) z półosi trzymającą piastę/zwrotnicę , najlepiej ją odkręcić przed zdjęciem koła ,
-podnosisz auto , zdejmujesz koło
- odkręcasz śrubę trzymającą sfożeń wahacza w piaście/zwrtnicy i wyciągasz go
- odchylając zwrotnicę wybijasz ( najlepiej wypchnąć specjalnym kluczem jak nie masz to młotkiem ale b.delikatnie powinna wyjść łatwo jak wilowpust jest nasmarowany )
- przy skrzyni odkręcasz 3 śruby trzymające gumową osłonę
-przed całą operacją spuść olej ze skrzyni

ale się rozpisałem , mam nadzieję że chociaż trochę pomogłem
 
Maciej_R21
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2006 01:27
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: -

A zeby wszystko zrobić tak jak nalezy to trzeba jeszcze odkręcić amortyzator i wycisnac koncówke drazka ze zwrotnicy.Oczywiscie nalezy potem uwazać zeby nie uszkodzin osłony gumowej przegubu.
 
Przejdź do forum: