31 Październik 2014 07:59:16
Zdjęcia użytkowników
tomqu kozi84
Ilosć albumów: 1712, Ilosć zdjęć: 6653

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

maestro [off] 30-10-2014 23:40
piotrg, to chyba Ty Smile

piotrg [off] 30-10-2014 23:30
oj, ktoś nie przestawił zegarka na forum ;p

maestro [off] 30-10-2014 22:38
jonowaty, może dlatego że lampy są non stop używane i powłoka staje sie coraz słabsza

themati93r [off] 30-10-2014 21:01
Tylko bardzo ciężko znaleźć ten silnik

themati93r [off] 30-10-2014 21:00

jonowaty [off] 30-10-2014 20:56
themati93r, kup sportowe spręży + amortyzator do kolumny z 8v, na pewno lepiej na tym wyjdziesz niż ori z 16v

themati93r [off] 30-10-2014 20:55
a oto moje Renia z 'Charakterem" Poszukuje 16v w dobrym stanie wraz z przednim zawieszeniem bo seryjne od F3N nie da rady Pfft

jonowaty [off] 30-10-2014 20:07
czemu zwykłych odbłyśników nie robili tak solidnie, jak w halogenach? umyłem odbłyśnik wodą z mydłem +wytarłem ściereczką z mikrofibry i od razu 10 lat młodszy. lustro w reflektorze to strach dotknąć

marcin90pl [off] 30-10-2014 18:39
Szaflarzanin, 1001zł ale zawsze moga sie uczepic ze wg eurotaxu auto jest warte wiecej. Mozesz wpisac w umowie ze auto wymaga wkladu finansowego albo ze nie jest na chodzie ale roznie reaguja

Szaflarzanin [off] 30-10-2014 17:50
Ile obecnie wynosi dolna granica ceny zakupu samochodu przy której trzeba płacić podatek dochodowy?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Mechanizm różniczkowy 
Bolek50
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 16:30
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Moje pytanie wiążę się ze zmianą zabezpieczenia układu różniczkowego (podkładki i segera) a dokładnie chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


//poprawiono temat (Wera)

Edytowane przez Wera dnia 20-01-2006 10:44
 
czaja
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:02
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


trudne pytanie bo jedni potrafią sami wyjąć skrzynię a inni nie potrafią wymienić np.filtra powietrza,

jak kumasz bazę i wiesz jak to zrobić to nie będziesz miał problemu z wyjęciem półosi,
powodzenia
 
Bolek50
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:51
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Mechanikiem nie jestem ale cos tam sobie zawsze potrafię zrobić. Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ? Wcześniej miałem BMW wiec o renault niemam pojęcia za bardzo stad może moje takie głupie troszkę pytania Smile
 
czaja
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 20:31
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ?


teraz to już nie kumam,
chcesz wyjąć tylko półoś czy całą skrzynię?

-jeżeli chcesz wyjąć skrzynię to musisz wyjąć najpierw obię półosie

- jeżeli chcesz wyjąć tylko półoś lewą (strona kierowcy ) to:

-odkręcasz śrubę (wielka śruba ) z półosi trzymającą piastę/zwrotnicę , najlepiej ją odkręcić przed zdjęciem koła ,
-podnosisz auto , zdejmujesz koło
- odkręcasz śrubę trzymającą sfożeń wahacza w piaście/zwrtnicy i wyciągasz go
- odchylając zwrotnicę wybijasz ( najlepiej wypchnąć specjalnym kluczem jak nie masz to młotkiem ale b.delikatnie powinna wyjść łatwo jak wilowpust jest nasmarowany )
- przy skrzyni odkręcasz 3 śruby trzymające gumową osłonę
-przed całą operacją spuść olej ze skrzyni

ale się rozpisałem , mam nadzieję że chociaż trochę pomogłem
 
Maciej_R21
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2006 01:27
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: -

A zeby wszystko zrobić tak jak nalezy to trzeba jeszcze odkręcić amortyzator i wycisnac koncówke drazka ze zwrotnicy.Oczywiscie nalezy potem uwazać zeby nie uszkodzin osłony gumowej przegubu.
 
Przejdź do forum: