27 Czerwiec 2016 20:26:23
Zdjęcia użytkowników
kosiarz79 maestro
Ilosć albumów: 1726, Ilosć zdjęć: 6689

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Swistakbb [off] 27-06-2016 19:55
jak ktoś siedzi w nowszych silnikach typu 1.6 16v proszę o pomoc Smile http://renault19..
..ost_604388

revolution [off] 25-06-2016 20:58
Z racji wyjazdu za granice pilnie sprzedam moją szesnastkę Sad Prpozycje cenowe na pw, zalezy mi na czasie http://www.renaul.
..ost_604002

gielab0019 [off] 25-06-2016 20:54
Przyznawać się kto czarnym cabrio zajechal do Bogatyni ph2 ? Smile na Alu 16 chyba Smile

Kujtek [on] 25-06-2016 07:20
revolution, delikatnie się przełożenie zmieni ale nie przejmuj się, nic ogólnie w aucie nie zmieni. obrotomierz masz z cewki, przy dieslu dobrze by było zmienić bo tam obrotomierz ma sygnał z alternatora

orgowit [off] 25-06-2016 01:58
Kujtek Stoi u mechaniola ,dzisiaj dzwonił i mówił że chłopak całe ręce sobie pokaleczył jak wyjmował rozrusznik ;D Niestety nie ma ma opcji mam 600km ;/ A f7p na pych nigdy więcej nie ma opcji Wink

revolution [off] 25-06-2016 00:52
what?! To prawdopodobnie dobranie dłuższego paska jest bez sensu bo z przełożenie się zmieni. Czy już za bardzo analizuję? Grin Zastanawiam się czy kupić odpowiedni pasek czy zamienić koła między alternatorami

Kujtek [on] 25-06-2016 00:45
revolution, tak, coś kojarzę że i koła pasowe na wale były innego rozmiaru

revolution [off] 25-06-2016 00:27
Kółka na alternatorach się różniły? Wziąłem na podmiankę altek niby wymontowany z 19 1,8 i po dłużej walce z paskiem dopiero chwyciłem za suwmiarkę a tam 5mm różnicy na średnicy Shock

Kujtek [on] 25-06-2016 00:11
orgowit, pal na pych i też jedź Grin

orgowit [off] 24-06-2016 23:18
Czyżby wszyscy na zlocie że taka cisza na forum Wink ?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Mechanizm różniczkowy 
Bolek50
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 16:30
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Moje pytanie wiążę się ze zmianą zabezpieczenia układu różniczkowego (podkładki i segera) a dokładnie chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


//poprawiono temat (Wera)

Edytowane przez Wera dnia 20-01-2006 10:44
 
czaja
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:02
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


trudne pytanie bo jedni potrafią sami wyjąć skrzynię a inni nie potrafią wymienić np.filtra powietrza,

jak kumasz bazę i wiesz jak to zrobić to nie będziesz miał problemu z wyjęciem półosi,
powodzenia
 
Bolek50
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:51
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Mechanikiem nie jestem ale cos tam sobie zawsze potrafię zrobić. Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ? Wcześniej miałem BMW wiec o renault niemam pojęcia za bardzo stad może moje takie głupie troszkę pytania Smile
 
czaja
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 20:31
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ?


teraz to już nie kumam,
chcesz wyjąć tylko półoś czy całą skrzynię?

-jeżeli chcesz wyjąć skrzynię to musisz wyjąć najpierw obię półosie

- jeżeli chcesz wyjąć tylko półoś lewą (strona kierowcy ) to:

-odkręcasz śrubę (wielka śruba ) z półosi trzymającą piastę/zwrotnicę , najlepiej ją odkręcić przed zdjęciem koła ,
-podnosisz auto , zdejmujesz koło
- odkręcasz śrubę trzymającą sfożeń wahacza w piaście/zwrtnicy i wyciągasz go
- odchylając zwrotnicę wybijasz ( najlepiej wypchnąć specjalnym kluczem jak nie masz to młotkiem ale b.delikatnie powinna wyjść łatwo jak wilowpust jest nasmarowany )
- przy skrzyni odkręcasz 3 śruby trzymające gumową osłonę
-przed całą operacją spuść olej ze skrzyni

ale się rozpisałem , mam nadzieję że chociaż trochę pomogłem
 
Maciej_R21
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2006 01:27
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

A zeby wszystko zrobić tak jak nalezy to trzeba jeszcze odkręcić amortyzator i wycisnac koncówke drazka ze zwrotnicy.Oczywiscie nalezy potem uwazać zeby nie uszkodzin osłony gumowej przegubu.
 
Przejdź do forum: