24 Maj 2015 21:03:37
Zdjęcia użytkowników
bobasek remo84
Ilosć albumów: 1721, Ilosć zdjęć: 6663

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

uachol [off] 24-05-2015 15:43
w drugą stronę na pewno pasuje, szersza do R11 raczej nie wejdzie. Najgorsze są te cholerne frezy, bo znaleźć drążek 645 mm to nie kłopot

Kujtek [off] 24-05-2015 15:31
uachol, jedynie jak masz dobre kontakty z jakimś szrotem żeby sobie jakieś popsute belki rozebrać i porównać. w co wątpię

Kujtek [off] 24-05-2015 15:25
pękł ci? niedobrze, albo szukaj drugiej albo regeneruj. ewentualnie myśl nad belką z 19, ktoś tu kładł z r9/11 do 19 i pasowało. w 11 jest węższa belka. dobieranie drążków to słaby temat. ani dialogys ani nic innego nie podaje ich wymiarów i frezów

uachol [off] 24-05-2015 14:25
cześć, czy ktoś z Was orientuje się może, jakie Renówki poza 9 i 11 miały drążki skrętne o wymiarach 645 mm każdy, 24 i 25 frezów? Pilnie potrzebuję.

lkrencik [off] 24-05-2015 08:54
Wracam dziś z Mazur i biorę się za wymianę termostatu i montaż audio.

themati93r [off] 24-05-2015 00:49
No takie coś co informuje o nie zgaszonych światłach. Ale zawsze.jeśli przekręcałem zapłon to to wulanczalo się a teraz nie i nie ma światła cofania i spryskiwaczy. Który to bezpiecznik za to odpowiada?

Lesiu11 [on] 23-05-2015 22:56
Kujtek, juz jest

Kujtek [off] 23-05-2015 22:55
Lesiu11, zrób miejsce Smile

Lesiu11 [on] 23-05-2015 22:55
Kujtek, nie

gielab0019 [off] 23-05-2015 22:53
themati93r, chyba Ci gra melodia ze starej nokii Wink


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
129.05.2015 08:00ogólnopolskiTopornia k/RadomiaOgólnopolski Zlot Renault ClioZobacz
226.06.2015 10:00ogólnopolskiOSiR Wawrzkowizna k/BełchatowaOgólnopolski Zlot Renault 2015Zobacz

Zobacz temat
 Drukuj temat
Mechanizm różniczkowy 
Bolek50
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 16:30
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Moje pytanie wiążę się ze zmianą zabezpieczenia układu różniczkowego (podkładki i segera) a dokładnie chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


//poprawiono temat (Wera)

Edytowane przez Wera dnia 20-01-2006 10:44
 
czaja
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:02
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
chodzi mi o wyciągniecie półosi (od strony kierowcy). Czy dam sobie sam rade z jej wyciągnięciem czy zawieść do jakiegoś warsztatu ?

Pozdrawiam Michał


trudne pytanie bo jedni potrafią sami wyjąć skrzynię a inni nie potrafią wymienić np.filtra powietrza,

jak kumasz bazę i wiesz jak to zrobić to nie będziesz miał problemu z wyjęciem półosi,
powodzenia
 
Bolek50
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 19:51
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Mechanikiem nie jestem ale cos tam sobie zawsze potrafię zrobić. Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ? Wcześniej miałem BMW wiec o renault niemam pojęcia za bardzo stad może moje takie głupie troszkę pytania Smile
 
czaja
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2006 20:31
Awatar


Postów: 308

Data rejestracji: 14.03.2005 20:24
Skąd: -

Bolek50 napisał(a):
Trzeba cala skrzynie wyciągać czy może od drugiej strona ją zaatakować, jak ta półoś jest montowana do piasty ?


teraz to już nie kumam,
chcesz wyjąć tylko półoś czy całą skrzynię?

-jeżeli chcesz wyjąć skrzynię to musisz wyjąć najpierw obię półosie

- jeżeli chcesz wyjąć tylko półoś lewą (strona kierowcy ) to:

-odkręcasz śrubę (wielka śruba ) z półosi trzymającą piastę/zwrotnicę , najlepiej ją odkręcić przed zdjęciem koła ,
-podnosisz auto , zdejmujesz koło
- odkręcasz śrubę trzymającą sfożeń wahacza w piaście/zwrtnicy i wyciągasz go
- odchylając zwrotnicę wybijasz ( najlepiej wypchnąć specjalnym kluczem jak nie masz to młotkiem ale b.delikatnie powinna wyjść łatwo jak wilowpust jest nasmarowany )
- przy skrzyni odkręcasz 3 śruby trzymające gumową osłonę
-przed całą operacją spuść olej ze skrzyni

ale się rozpisałem , mam nadzieję że chociaż trochę pomogłem
 
Maciej_R21
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2006 01:27
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: -

A zeby wszystko zrobić tak jak nalezy to trzeba jeszcze odkręcić amortyzator i wycisnac koncówke drazka ze zwrotnicy.Oczywiscie nalezy potem uwazać zeby nie uszkodzin osłony gumowej przegubu.
 
Przejdź do forum: