Menu główne
Forum
Klubowicze
krzysiek30 |
Dodany dnia 02-04-2013 00:18 |
Postów: 3 Data rejestracji: 02.04.2013 00:07 Skąd: - |
Witam mam problem z instalacją gazową w Renault 19 RT II LIMITED 94 , problem polega na tym że odpalam auto na benzynie i pochodzi chwilkę i jade i nie załancza sie gaz czy ja jade 2 km czy 10 czy 20 km, ale jak np przejade 5 km i stane na poboczu zgasze silnik i odpale go ponownie to gaz sie załączy i jest wszystko ok do puki silnik nie wystygnie moge gasić i odpalać puki ciepły i gaz sie po chwili załancza, a jak wystygnie to problem od nowa musze gdzieś po drodze stawać i gasić auto żeby gaz załączył się. Cczego to może być przyczyna ? jak to naprawić
może by tak się ze słownikiem przeprosić hm? to się "załancza" czy załącza? pewnie "załancznik" od gazu nie działa. Do tego dopóki, póki + przecinki itp itd. Michor. Edytowane przez michor dnia 09-04-2013 07:10 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182356km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-04-2013 00:18 |
piotrekTSA |
Dodany dnia 02-04-2013 00:20 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
zapowietrzony układ chłodniczy
a może parownik się kończy zacinający się elektrozawór SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
krzysiek30 |
Dodany dnia 02-04-2013 00:32 |
Postów: 3 Data rejestracji: 02.04.2013 00:07 Skąd: - |
ok , poleciałem sprawdzić płyn w chłodnicy i jest na minimum wiec chyba to będzie to, a co do parownika to da rade to samemu zrobić Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182356km
|
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 02-04-2013 06:45 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
obstawiam uszkodzenie centralki gazowej, powiedz aką masz tą instalacjie, jest czujnik temperettury jaki sterownik, sruba czy krokowy
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 02-04-2013 07:16 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@krzysiek30 Regenerować parownik?Oczywiście że można samemu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 02-04-2013 08:33 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@krzysiek30 ja bym sprawdził najpierw elektrozawór na parowniku wyczyścił tłoczek a złożył wsio a drugą opcją może być czujnik temperatury wkręcony w parownik.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
krzysiek30 |
Dodany dnia 03-04-2013 00:29 |
Postów: 3 Data rejestracji: 02.04.2013 00:07 Skąd: - |
witam dziękuję za podpowiedzi przeczyściłem parownik tzn. przedmuchałem powietrzem , jest deko lepiej, gaz się załancza ale po osiągnięciu temperatóry optymalnej czyli na 3 kresce dopiero gaz się przełancza ale jest już lepiej, Instalacja jest założona z tych pierwszych 9 lat temu i ma tylko guzik wyłanczania gazu ale nie przełanczania, tak jak dzisiaj przejechałem 10 km dopiero silnik się rozgrzał to 3 kreski i na niej już stoi jak jade ale gaz sie załancza, szkoda tylko że nie wcześniej , niewiem czy dało by rade jakoś to przestawić?
i znów te głupie "załanczniki" "wyłanczniki" i "przełanczniki" Cię napadły... Michor Edytowane przez michor dnia 09-04-2013 07:13 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182356km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-04-2013 00:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wczesniej gaz właczał sie od razu czy tez automatyczne ale dopiero po rozgrzaniu lekkim? jesli po rozgrzaniu a nie tylko od obrotow to masz czujnik temperatury ktory lubi padać, jest wkrecony w parownik i ma dwa cienkie przewody. sprawdz czy go masz. najczesciej przewody są koloru czarnego i różowego. jak je złączysz razem to komputer bedzie widzial że silnik jest rozgrzany i nawet przy -20stC. bedzie chcial przełączyć na gaz - o ile masz tą czujke.
co to znaczy przedmuchałem powietrzem parownik? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 03-04-2013 03:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
przedmuchać to można laptopa jak się zakurzy, parownik się albo wymienia albo regeneruje
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 09-04-2013 07:15 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Następny post z błędami będę kasował bez pytania.
Żeby nie było płaczu - ostrzegałem. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
bzykus |
Dodany dnia 03-05-2013 20:10 |
Postów: 32 Data rejestracji: 27.04.2013 22:46 Skąd: łódzkie Łódź |
U mnie w zime bylo podobnie, szczegolnie przy min poziomie plynu, ale nawet gdy wlalem na max, to baardzo pozno przeskakiwal(przelacza niby przy 2tys obr) dlatego mnie ten fakt zastanowil... Kompa od gazu mialem rok temu wymienianego, wiec to nie to... Wg mnie wina to jakby "komp przechodzil na sile w jakis tryb awaryjny" , wypiecie go na jakas minutke sprawia, ze probuje zalaczyc gaz... Ale teraz dbam o poziom plynu, wypialem go na wiosne profilaktycznie i od +3 stopni przelacza juz od reki Nie wiem czy to recepta, ale sprobowac mozna. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |