Menu główne
Forum
Klubowicze
PiTT |
Dodany dnia 22-01-2006 15:07 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
Od kilku dni mam mały problem rano Wiadomo że temperatury spadają do ponad -20st. więc nigdy wcześniej taki problem nie występował Zapalam bez większego problemu, silnik pracuje ok. 20-30 sekund i gaśnie (nie dodaje nic gazu, pracuje na ssaniu) W tym momencie pojawia się problem, trzeba bardzo długo kręcić żeby ponownie zapalił Mam wrażenie że się zalewa bo słychać że jakby łapał, ale ma problem z ponownym odpaleniem Jak już zapali to wyraźnie słychać że nie pracuje na 4 cyl. Trzeba go trochę potrzymać na obrotach i wszystko wraca do normy W ciągu dnia już nie ma tego problemu, tylko rano przy temperaturze większej niż -20st. Może to kwestia regulacji, jeśli tak to kto może polecić dobry zakład z komputerem w Warszawie? Oczywiście chodzi o moją R19 16v Z góry dzięki za info. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-01-2006 15:07 |
koniczynka13 |
Dodany dnia 26-01-2006 20:34 |
Postów: 81 Data rejestracji: 30.12.2005 20:01 Skąd: wielkopolskie Leszno |
Ja mialam w zeszly piatek problem z gasnieciem, ale wygladalo to troche inaczej. Zapalilam, zaczelam skrobac szyby, po czym zgasl, jak chcialam ruszyc. Po zapaleniu znowu jak ruszylam - zgasl. Przyczyną był jak się okazało po chwili - minimalny poziom płynu chłodniczego -dolałam i wszystko jest ok:-) No ale skoro u Ciebie gaśnie, zanim ruszysz, to już nie wiem, co możę być. W końcu jestem kobietą Moje auto: Renault Megane, benzyna, 101000km
|
|
|
tkaczy |
Dodany dnia 26-01-2006 21:14 |
Postów: 90 Data rejestracji: 04.10.2005 16:35 Skąd: - |
Hmm, a przpadkiem paliwo nie przymarzlo? Moze przyda sie butelka denaturatu na ocucenie? |
|
|
PiTT |
Dodany dnia 26-01-2006 21:46 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
przy temp. -17st. nie ma tego problemu pojawia się jak jest ok. -25 mam nadzieję że już nie będzie takich mrozów to i problem się sam rozwiąże najlepsza akcja była jak pojechałem na diagnostykę silnika, ponad godzinę szukali i nie znaleźli wtyczki diagnostycznej powinna być przy bezpiecznikach, ale jej tam nie było |
|
|
Jedras |
Dodany dnia 27-01-2006 01:52 |
Postów: 582 Data rejestracji: 21.01.2005 23:49 Skąd: - |
miałem podobny objaw jak kupilem ostanio moja Ph2 1,8.
Za pierwszym razem odpaliła bez problemu, po minucie zgasła, rozrusznik kręcił a auto nie paliło, trzeba było odczekać jakieś pół godziny, wtedy znowu zapalało i sytuacja się powtarzała... w końcu udało mi się przez tą minute wjechać do garażu rodziców, auto zgasło. Jako że auto stało w niemczech ok. 3 miesiecy to wpadłęm na pomysł poluźnienia śrub przy tej kopułce z której wychodzą kable WN, postawiłem farelke coby wygrzała to miejsce... po 3 godzinach przyszedlem, skrecilem... auto pali normalnie... okazało się że musiała tam być wilgoć... Serdecznie Pozdrawiam
Jedras_GW Moje auto: Skoda Octavia Combi '99 SLX 2.0, benzyna+LPG, 226000km
|
|
|
PiTT |
Dodany dnia 27-01-2006 08:12 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
może coś w tym być przy najbilższej okazji sprawdzę szczelność tylko czemu ma na to wpływ różnica temp. ok 5st. dzisiaj było -18 i bez problemu zapalił i nie gasł jak było -23 to gasł |
|
|
Diablo |
Dodany dnia 27-01-2006 10:11 |
Postów: 197 Data rejestracji: 18.01.2005 19:51 Skąd: - |
PITT sprawdź świece. Miałem kiedyś taką sytuację, że autko paliło mi tylko na 3 garach okazało się, że na jednej świecy między elektrodami zamarzła woda. Wyobraż sobie moje zdiwienie, jaka zobaczyłęm łód na świecy.
"...a friend with weed is better..."
DIABLO |
|
|
PiTT |
Dodany dnia 27-01-2006 10:15 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
świece wymieniałem 2 tyg. temu ale zastanawiam mnie jedno, jaka różnica dla auta czy jest -17 czy -25? i tak odpala na ssaniu |
|
|
Diablo |
Dodany dnia 27-01-2006 10:38 |
Postów: 197 Data rejestracji: 18.01.2005 19:51 Skąd: - |
8 stopni to spora różnica. Auto szybciej zamarza i olej bardziej gęstnieje. W niektórych autach nawet odma zamarza i olej wywala. Może akurat u ciebie coś bardziej przymarzło niż zwykle i dlatego takie problemy.
"...a friend with weed is better..."
DIABLO |
|
|
dodi |
Dodany dnia 27-01-2006 20:40 |
Postów: 12 Data rejestracji: 03.10.2005 20:32 Skąd: - |
wyrzuć odcięcia zapłonu jeśli takie masz i wymień filtr paliwa.Za bardzo sugerujesz się mrozem.
R19 Sedan 93 engine C3J
|
|
|
SKUTI |
Dodany dnia 27-01-2006 22:03 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
Witka
Ja bym postawil na paliwo. Sprobuj moze dolac do paliwka denaturatu - wiaze wode, zatankuj moze na innej stacji. Skoro to tylko na duzym mrozie sie dzieje to raczej wina paliwa, ew filtr paliwa. pozdrowka Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
PiTT |
Dodany dnia 27-01-2006 23:26 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
filtr paliwa też wymieniałem jakieś 8 tyś. km. temu co do paliwa to sam nie wiem, jeżdzę cały czas na VPower jak nie ma Shella w okolicy to zatankuję na BP, ale tez 98 Ultimate staram się nie tankować na innych stacjach a jeśli już muszę to biorę zawsze najlepsze paliwo rozmawiałem z mechanikiem i wg. niego może to jeszcze być jakiś czujnik temperatury który jest wpięty w silnik jak ma oszukane dane to tak wariuje problem w tym że nie mogą się podpiąć na diagnostyce silnik bo nigdzie tej wtyczki nie mogli znaleźć |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |