12 Maja 2024 18:41:14
Zdjęcia użytkowników
pawel franko
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zapala rano i po chwili gaśnie - jaka przyczyna? 
PiTT
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2006 15:07
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

Od kilku dni mam mały problem rano
Wiadomo że temperatury spadają do ponad -20st. więc nigdy wcześniej taki problem nie występował
Zapalam bez większego problemu, silnik pracuje ok. 20-30 sekund i gaśnie (nie dodaje nic gazu, pracuje na ssaniu)
W tym momencie pojawia się problem, trzeba bardzo długo kręcić żeby ponownie zapalił
Mam wrażenie że się zalewa bo słychać że jakby łapał, ale ma problem z ponownym odpaleniem
Jak już zapali to wyraźnie słychać że nie pracuje na 4 cyl.
Trzeba go trochę potrzymać na obrotach i wszystko wraca do normy
W ciągu dnia już nie ma tego problemu, tylko rano przy temperaturze większej niż -20st.
Może to kwestia regulacji, jeśli tak to kto może polecić dobry zakład z komputerem w Warszawie?
Oczywiście chodzi o moją R19 16v Wink
Z góry dzięki za info.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-01-2006 15:07
Awatar
koniczynka13 @
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-01-2006 20:34
Awatar


Postów: 81

Data rejestracji: 30.12.2005 20:01
Skąd: wielkopolskie
Leszno

Ja mialam w zeszly piatek problem z gasnieciem, ale wygladalo to troche inaczej. Zapalilam, zaczelam skrobac szyby, po czym zgasl, jak chcialam ruszyc. Po zapaleniu znowu jak ruszylam - zgasl. Przyczyną był jak się okazało po chwili - minimalny poziom płynu chłodniczego -dolałam i wszystko jest ok:-)
No ale skoro u Ciebie gaśnie, zanim ruszysz, to już nie wiem, co możę być. W końcu jestem kobietą Grin

Moje auto: Renault Megane, benzyna, 101000km
 
tkaczy
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-01-2006 21:14
Awatar


Postów: 90

Data rejestracji: 04.10.2005 16:35
Skąd: -

Hmm, a przpadkiem paliwo nie przymarzlo?
Moze przyda sie butelka denaturatu na ocucenie?
 
PiTT
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-01-2006 21:46
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

przy temp. -17st. nie ma tego problemu
pojawia się jak jest ok. -25 Smile
mam nadzieję że już nie będzie takich mrozów to i problem się sam rozwiąże
najlepsza akcja była jak pojechałem na diagnostykę silnika, ponad godzinę szukali i nie znaleźli wtyczki diagnostycznej
powinna być przy bezpiecznikach, ale jej tam nie było Shock
 
Jedras
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2006 01:52
Awatar


Postów: 582

Data rejestracji: 21.01.2005 23:49
Skąd: -

miałem podobny objaw jak kupilem ostanio moja Ph2 1,8.
Za pierwszym razem odpaliła bez problemu, po minucie zgasła, rozrusznik kręcił a auto nie paliło, trzeba było odczekać jakieś pół godziny, wtedy znowu zapalało i sytuacja się powtarzała... w końcu udało mi się przez tą minute wjechać do garażu rodziców, auto zgasło.
Jako że auto stało w niemczech ok. 3 miesiecy to wpadłęm na pomysł poluźnienia śrub przy tej kopułce z której wychodzą kable WN, postawiłem farelke coby wygrzała to miejsce... po 3 godzinach przyszedlem, skrecilem... auto pali normalnie... okazało się że musiała tam być wilgoć...

Serdecznie Pozdrawiam
Jedras_GW

Moje auto: Skoda Octavia Combi '99 SLX 2.0, benzyna+LPG, 226000km
 
PiTT
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2006 08:12
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

może coś w tym być
przy najbilższej okazji sprawdzę szczelność
tylko czemu ma na to wpływ różnica temp. ok 5st.
dzisiaj było -18 i bez problemu zapalił i nie gasł
jak było -23 to gasł Frown
 
Diablo
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2006 10:11
Awatar


Postów: 197

Data rejestracji: 18.01.2005 19:51
Skąd: -

PITT sprawdź świece. Miałem kiedyś taką sytuację, że autko paliło mi tylko na 3 garach okazało się, że na jednej świecy między elektrodami zamarzła woda. Wyobraż sobie moje zdiwienie, jaka zobaczyłęm łód na świecy.

"...a friend with weed is better..."
DIABLO
 
PiTT
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2006 10:15
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

świece wymieniałem 2 tyg. temu
ale zastanawiam mnie jedno, jaka różnica dla auta czy jest -17 czy -25?
i tak odpala na ssaniu
 
Diablo
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2006 10:38
Awatar


Postów: 197

Data rejestracji: 18.01.2005 19:51
Skąd: -

8 stopni to spora różnica. Auto szybciej zamarza i olej bardziej gęstnieje. W niektórych autach nawet odma zamarza i olej wywala. Może akurat u ciebie coś bardziej przymarzło niż zwykle i dlatego takie problemy.

"...a friend with weed is better..."
DIABLO
 
dodi
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2006 20:40
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 03.10.2005 20:32
Skąd: -

wyrzuć odcięcia zapłonu jeśli takie masz i wymień filtr paliwa.Za bardzo sugerujesz się mrozem.Wink

R19 Sedan 93 engine C3J
 
SKUTI
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2006 22:03
Awatar


Postów: 356

Data rejestracji: 22.06.2005 16:19
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

Witka

Ja bym postawil na paliwo. Sprobuj moze dolac do paliwka denaturatu - wiaze wode, zatankuj moze na innej stacji. Skoro to tylko na duzym mrozie sie dzieje to raczej wina paliwa, ew filtr paliwa.

pozdrowka

Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - byłaSad
R19 16V blue_white - jeeeestSmile

......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom......
 
PiTT
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2006 23:26
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

filtr paliwa też wymieniałem jakieś 8 tyś. km. temu
co do paliwa to sam nie wiem, jeżdzę cały czas na VPower
jak nie ma Shella w okolicy to zatankuję na BP, ale tez 98 Ultimate
staram się nie tankować na innych stacjach a jeśli już muszę to biorę zawsze najlepsze paliwo
rozmawiałem z mechanikiem i wg. niego może to jeszcze być jakiś czujnik temperatury który jest wpięty w silnik
jak ma oszukane dane to tak wariuje
problem w tym że nie mogą się podpiąć na diagnostyce silnik bo nigdzie tej wtyczki nie mogli znaleźć
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: