Menu główne
Forum
Klubowicze
sebubu |
Dodany dnia 22-05-2013 11:21 |
Postów: 10 Data rejestracji: 30.11.2009 18:31 Skąd: - |
Witam, mam problem z Volvo V40 1,9TD 90KM silnik taki sam jak w waszych Renault'ach :-P Problem polega na tym że auto nie ma mocy i dymi na czarno do 2500 obrotów, wtedy turbina się "załącza" i dostaje kopa wraca moc i przestaje dymić. Nie wiem czy to ma wpływ ale stało się tak po czyszczeniu EGR, bo miałem podejrzenia że jest zapieczony, ponieważ auto miało muła podczas ruszania. Zawór EGR był jednak sprawny i nie tak brudny jak myślałem. Westegate przy próbie ruszenia ręką stoi jak beton ale to raczej normalne. Wąż idący do IC robi się twardy ale wychodzący z IC tak twardy nie jest. Jakiś czas temu jadąc w trasie miałem takie objawy wtedy się zatrzymałem przeczyściłem filtr powietrza (były w nim dwa suche liście) i objawy ustały więc myślałem że to była wina tych liści. Może macie jakieś sugestie co do objawów mojej V-ki ? Moje auto: Volvo V40 1,9TD 90KM, diesel, 255000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-05-2013 11:21 |
michor |
Dodany dnia 22-05-2013 11:26 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
To w końcu sprawdziłeś czy ten intercooler jest szczelny czy nie?
Bo po pomacaniu węży (i takim objawie) powinieneś [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
sebubu |
Dodany dnia 22-05-2013 11:36 |
Postów: 10 Data rejestracji: 30.11.2009 18:31 Skąd: - |
IC jeszcze nie sprawdziłem, grzebał w aucie będę dopiero za jakieś 4 godziny, na razie chcę zebrać informacje na co zwrócić uwagę.
Treść dodana dnia 22 maj 2013 16:29: Przed momentem wróciłem z garażu i po zdjęciu węży od IC odkryłem że w kolektorze dolotowym jest pełno osadu i mazi ala' smoła :-/. Przy wejściu w kolektor LDA i EGR jest mokro od czarnej cieczy podobnej do oleju lecz na bagnecie jest tyle ile było. Możliwe żeby tak lało z LDA ? Treść dodana dnia 22 maj 2013 16:39: Po zdjęciu wężyka przy LDA było sucho. Edytowane przez sebubu dnia 22-05-2013 17:39 Moje auto: Volvo V40 1,9TD 90KM, diesel, 255000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-05-2013 17:51 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
egr lubi syf puszczać
weź to wszystko wyczyść nitrem albo środkiem do czyszczenia blach (mocno żrący) hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
sebubu |
Dodany dnia 22-05-2013 18:10 |
Postów: 10 Data rejestracji: 30.11.2009 18:31 Skąd: - |
Zaślepię EGR przy kolektorze jeśli to pomoże, dymienie i brak mocy przejdzie to w przyszłym tygodniu wyczyszczę kolektor i IC, a jeśli nie to będę się martwił dalej. Moje auto: Volvo V40 1,9TD 90KM, diesel, 255000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-05-2013 18:37 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@sebubu jak masz syf to wypada wyczyścić a nie to olać
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
sebubu |
Dodany dnia 22-05-2013 19:04 |
Postów: 10 Data rejestracji: 30.11.2009 18:31 Skąd: - |
Auto ożyło Zaślepiłem EGR i zwija asfalt. Byłem przed chwilą na krótkiej jeździe testowej, po braku mocy i dymieniu ani śladu.Jestem mega szczęśliwy ponieważ auta potrzebuję na co dzień (dojeżdżam 25km). Kolektor i IC wyczyszczę na pewno tylko po prostu teraz nie mam na to czasu, bo będę chciał zdjąć kolektor i IC i wszystko porządnie wymyć jak Bozia nakazała. Moje auto: Volvo V40 1,9TD 90KM, diesel, 255000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |