Menu główne
Forum
Klubowicze
talgo1 |
Dodany dnia 07-06-2013 19:20 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Czy po wymianie membran w parowniku at07 a bez ruszania registera trzeba go ponownie ustawić
czy będzie działał jak przed regeneracją parownika? a jedynie wystarczy regulacja ciśnienia Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-06-2013 19:20 |
maestro |
Dodany dnia 07-06-2013 20:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@talgo1 zawsze pelna regulacja.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
talgo1 |
Dodany dnia 07-06-2013 21:26 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
ok dzięki
myślałem że mnie ominie ta wątpliwa przyjemność Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-06-2013 21:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@talgo1 opis jak to wyregulowac jest w faqu instalacji gazowej
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 08-06-2013 10:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@talgo1 wątpliwa jak wątpliwa.
5 min i zrobione - nie wiem w czym problem... Tylko 2 osoba do pomocy się przyda. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
talgo1 |
Dodany dnia 15-06-2013 11:53 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Pewnie masz racje że łatwizna więc będę dzisiaj z tym walczył membrany doszły opis z faq wydrukowany wiec do dzieła
---------------------------------- No zrobione parownik zregenerowany instalacja wyregulowana puki co jeździ jak nie wybuchnę w czasie jazdy to będzie dobrze Edytowane przez talgo1 dnia 15-06-2013 18:01 Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-06-2013 18:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@talgo1 to sie nie ma co śmiać jeśli czujesz gaz w aucie lub obok niego to jest źle!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
talgo1 |
Dodany dnia 16-06-2013 10:45 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Nie gazu nie czuć więc chyba jest ok ale będę niuchać czy czasem coś się nie rozstrzelniło
Treść dodana dnia 23 czerwiec 2013 12:03: Jako że do tej pory nie miałem okazji się przejechać po regeneracji a wierzyłem kobiecie na słowo dzisiaj wsiadłem i przejechałem się kilka kilometrów także najważniejsza sprawa trzyma obroty i nie gaśnie przy wciskaniu sprzęgła ale o ile na 2 biegu ładnie ciągnie to juz 3,4 i 5 bieg nie sprawia tyle radości mianowicie do 2000 obrotów jakoś idzie ale od 2000 do 2500 to juz ciężko o 3000 obrotów nie wspominając i teraz moje zapytanie mam za ubogą mieszankę i rozkręcać co 1/4 obrotu register na wężu czy odkręcać śrubę na parowniku od wolnych obrotów Edytowane przez talgo1 dnia 23-06-2013 13:03 Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |