Nawigacja
Menu główne
Forum
Klubowicze
Logowanie/Rejestracja
Najbliższe spoty
Lp. | Data | Województwo | Miasto | Miejsce | Dyskusja |
1 | 01.09.2023 10:00 | ogólnopolski | Przysucha | OW "Marysieńka" Topornia | Zobacz |
Zobacz temat
waldi95 |
Dodany dnia 10-06-2013 07:43 |
![]() Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
Witam Mam pytanie czy ktoś może próbował wspawać wnękę na koło zapasowe do R19 z jakiegoś innego auta ? I czy ogólnie taka modyfikacja podłogi bagażnika jest do zrobienia bez utraty sztywności nadwozia ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
renault19.pl ![]() |
Dodany dnia 10-06-2013 07:43 |
![]() |
|
monterek5 |
Dodany dnia 10-06-2013 08:18 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
bezproblemowo zrobisz takie cos podłoga w bagażniku i tak jest z cieniutkiej blachy jak harmonijka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 10-06-2013 11:25 |
![]() Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@waldi95 jak bedzie jeszcze do czego to zrobisz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
waldi95 |
Dodany dnia 10-06-2013 13:47 |
![]() Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
maestro akurat ta część auta ma jeszcze zdrową blachę, to będzie trzeba teraz się wybrać na złom i się rozejrzeć za jakimś zdrowy kawałkiem podłogi z tą wnęką. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
michor |
Dodany dnia 10-06-2013 13:56 |
![]() Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ale po co to?
Nie kumam ![]() [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
waldi95 |
Dodany dnia 10-06-2013 14:04 |
![]() Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
u mnie od samego początku nie miałem oryginalnego kosza na koło, więc było kombinowane, dorabiane uchwyty pod spodem albo koło w bagażniku sobie żyło własnym życiem, a jak by się wspawało to był by w końcu porządek Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Kujtek ![]() |
Dodany dnia 10-06-2013 14:46 |
![]() ![]() Klubowicz #0475
Postów: 7640 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor chyba nie napiszesz że podwieszane koło jest dobrym pomysłem... nawet w maluchu koło nie było pod samochodem
![]() hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 10-06-2013 14:53 |
![]() Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@waldi95 To nie można kupić oryginalnego uchwytu i zrobić to prościej niż spawanie podłogi?
@Kujtek To jest właśnie super pomysł. No chyba że uważasz że wywalanie wszystkich bagaży z bagażnika na asfalt po to żeby wyciągnąć koło jak złapiesz kapcia jest lepszym rozwiązaniem... Potem wkładaj wszystkie graty i torby do bagażnika... Raz byś w drodze z pełnym bagajem podszedł do zmiany koła to wtedy byś docenił to rozwiązanie. Słucham argumentów w czym jest lepsza wnęka na koło od podwieszanego koła pod samochodem- [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Snorky |
Dodany dnia 10-06-2013 15:06 |
![]() Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@michor to co mówisz ma sens, ale jak masz w samochodzie, a nie pod samochodem to:
1. koło nie jest uwalone ![]() 2. nie rdzewieje 3. w razie zimy nie tarzasz się w śniegu żeby takie koło wytargać Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 10-06-2013 15:11 |
![]() Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Snorky napisał(a): @michor to co mówisz ma sens, ale jak masz w samochodzie, a nie pod samochodem to: 1. koło nie jest uwalone ![]() 2. nie rdzewieje 3. w razie zimy nie tarzasz się w śniegu żeby takie koło wytargać 1. Nieistotne. I tak się uwalisz zdejmując koło które jest na samochodzie (to na którym masz kapcia). A jak wkładasz potem uwalony zapas do bagażnika to rozumiem jest już ok? ![]() EDIT: uprzedzam odpowiedź - powiesz że ładnie sobie układasz brudne koło we wnęce i nic się nie brudzi? - to żeby je tak ładnie ułożyć to się cały usmarujesz raczej bardziej niż w pkt 3 ![]() 2. tak samo rdzewieje jak felgi założone na koła 3. Skoro się tarzałeś to znaczy że masz złą technikę ![]() ![]() W ten sposób (koło pod samochodem) cały syf zostaje na zewnątrz. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 10-06-2013 17:02 |
![]() Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor panie. w lagunie i łamadze koło na zapasie jest jakby wczoraj opuściło lakiernie
![]() Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek ![]() |
Dodany dnia 10-06-2013 17:11 |
![]() ![]() Klubowicz #0475
Postów: 7640 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor
Świetną sytuację wybrałeś, dodajmy do tego ulewę. Chyba łatwiej przepakować rzeczy na tylną kanapę, nawet "na pasażerów z tyłu", niż bujać się z odpinaniem mokrego, brudnego, prawdopodobnie przyrdzewiałego zapasu. Syf z koła? Przecież nie zmieniasz kół co 2 dni i nie wsadzasz brudnego do schowka. Nawet jak włożysz brudne, to w domu wyczyścisz je i wnękę i masz spokój do następnego skorzystania. hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 10-06-2013 17:19 |
![]() Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek
Argument z brudnym mokrym i przyrdzewiałym do mnie nie trafia bo tak jak pisałem-> to koło tak samo rdzewieje jak te założone i będzie tak samo *rzekomo* usyfione (jakoś ja u siebie tego problemu nie zauważyłem jak kapeć którego będziesz ściagał... Wy chyba naprawdę nie wiecie jak to się robi ![]() ![]() Polecam sobie sprawdzić i najpierw PODNIEŚĆ samochód na lewarku, a potem wyjmować koło... Robi się podejrzanie łatwiej. W trupie, bez podniesienia na lewarku nie było szans na wyjęcie koła- ciągle też nie rozumiem czemu to się trudno wyjmuje- opuszcza się kosz i samo praktycznie wylatuje na zewnątrz ![]() EDIT: aaaa. I przepakuj sobie rzeczy na tylną kanapę w sedanie. jak masz jedną torbę to ok- ale jak bagażnik zabity na amen to proszę Cię... Powodzenia ![]() [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
astra945 |
Dodany dnia 10-06-2013 17:22 |
![]() Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
Szczerze powiem że ze względu na sposób jazdy zimą wymieniałem chyba już naście razy koło i w clio i w 19. I powiem szczerze że chyba bym nie bawił się w spawanie wnęki tylko po to żeby wozić koło w środku. Faktycznie jak są bagaże jest łatwiej bo nie trzeba ich wyjmować. A jeżeli chodzi o brudzenie się to zwykłe rękawiczki robocze wystarczą ![]() Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
Bot |
Dodany dnia 10-06-2013 18:40 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Butla LPG w kole zabudowana nie jest narażona na czynniki zewnętrzne i wygląda jak nówka, np u mnie butla jest całą ruda pod spodem : )
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 10-06-2013 18:42 |
![]() Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Bot i co z tego jak legalizacja 10 lat jest i nową wstawiasz a zewnetrzna ma lepsza osłonę antykorozyjną, poza tym tam jest taka gruba ściana ze musiałoby byc w oceanie żeby to przez 10 lat przeżarło
![]() Turbo Burbo eL Pi Dżi
![]() Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
Kali |
Dodany dnia 10-06-2013 20:14 |
![]() Postów: 3457 Data rejestracji: 07.08.2010 21:30 Skąd: lubelskie Radzyń Podlaski |
a jeśli jedziesz na wesele ? w gajerku wleziesz pod auto na polnej drodze przykładowo ?
LRA11899<3
Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 10-06-2013 20:19 |
![]() Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Kali i tak musisz przykucnac do zmiany kola dlatego lepsze pod spodem
Turbo Burbo eL Pi Dżi
![]() Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
Kali |
Dodany dnia 10-06-2013 20:28 |
![]() Postów: 3457 Data rejestracji: 07.08.2010 21:30 Skąd: lubelskie Radzyń Podlaski |
to jest wiesz kwestia dyskusyjna, jeżeli jeździsz po polnych zabłoconych, zaśnieżonych drogach to lepsze w bagażniku
LRA11899<3
Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 10-06-2013 20:29 |
![]() Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Kali a to kolo co ma kapcia to myślisz że lśniace jest
![]() Turbo Burbo eL Pi Dżi
![]() Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
renault19.pl ![]() |
|
![]() |
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |