16 Maja 2024 15:02:24
Zdjęcia użytkowników
mati_ andrzej75
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TOWARZYSKIE » Hyde Park
 Drukuj temat
Kwestia katalizatora w aucie ? 
TomexD
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2013 20:14
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

Witam koledzy od jakiegoś czasu moja meganka ma napady że traci moc, jakby się zamulała. Na autostradzie prędkość dochodzi do 120 km/h i dalej nie idzie. Raz jest wszystko OK a raz nie.

Dane auta:
Renault Megane Classic
1999r
1.4 16v 95PS

Auto po wymianie rozrządu rok temu, i filtrów w zeszłym miesiącu.

Teraz się zastanawiam właśnie czy to nie jest wina katalizatora, jakie by były konsekwencje gdybym go wyciął i wstawił normlaną rurę, bądź strumiennice? Większe spalanie, spadek/wzrost mocy ?

Podpowiedzcie mi coś w tej kwestii Smile Z Góry Dziękować Smile

GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-06-2013 20:14
Awatar
Robsajson
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2013 20:26
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Nic nie stoi na przeszkodzie abyś wywalił katalizator.
Czasami jest niewielki przyrost mocy ale prawie niezauważalny.
Zacinający się EGR potrafi takie jaja robić.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
TomexD
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2013 20:36
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

A jak sprawdzić ten ERG i gdzie on się znajduje ?

GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
Robsajson
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2013 20:49
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

takie lub podobne ustrojstwo:

[img]http://img812.imageshack.us/img812/1918/vanneegrx.jpg[/img] is not a valid Image.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
tomek1405
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2013 20:51
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

A moim zdaniem to ani wina katalizatora ani EGRa szukalbym w ukladzie dolotowym i zaplonowym

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
TomexD
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2013 21:21
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

@tomek1405 dolotowy jest jak był filtr wymieniony na nowy miesiąc temu, a skąd podejrzenie o zapłonie ?

GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 01:43
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

To na bank problem z mieszanką lub zapłonem.

Zapchany kat w benzynie to ogromna rzadkosc.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
TomexD
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 19:44
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

Jakie proponujecie najlepsze rozwiązanie ? Warsztat czy da radę pokombinować samemu w garażu ?


Treść dodana dnia 21 czerwiec 2013 20:41:

up

Edytowane przez TomexD dnia 21-06-2013 21:41
GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
bzykus
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2013 21:48
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 27.04.2013 22:46
Skąd: łódzkie
Łódź

maestro napisał(a):

To na bank problem z mieszanką lub zapłonem.

Zapchany kat w benzynie to ogromna rzadkosc.


Jak jezdzisz to tak, a kumpel kupil mazde 323f, ktora 2 lata bodajze stala i w koncu wycial kat bo mul straszny byl, to gosc od skupu kat byl w szoku ze wszystkie dziury pozatykane byly i ze to wogole jezdzilo jeszcze... lub 3 tala jazdy w korkach i tylko miasto tez swoje robi...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
 
_jahu_
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 22-06-2013 02:05
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 22.08.2012 00:33
Skąd: -

mój dowódca jeździł Galaxy tam 99 rok . 2.3 benzyna ,auto wiecej niż 110km/h nie chciało iść uparcie tkwili w tym że coś jest nie tak z filtrami itp , wydał tysiak na wymianę , z rozrzadem itp. pojechali z nim na przegląd spalin itp , gość wszedł pod auto i powiedział , katalizator tłumi spaliny ewidentnie było słychać przytłumiony dźwięk , wyciął kata wybił z niego wkład , nie dość że auto lepiej chodziło to jeszcze dowódca zarobił 30 zł i nie płacił za robotę Smile
daleko patrzac ja też miałem problem , Renata nie rozpędzała się więcej niż 120 bez dachu 130 z dachem , po zmieniałem wszystko całe napięcie od cewi po świeczki , filtry -paliwa,oleju z nowym olejem,i powietrza , dalej to samo zerowa różnica , byłem przeciwny wycięciu ale tak zrobiłem , wstawili mi ala kata i autko teraz bez dachu ~160 z dachem 175, mruczy fajniej i wkręca się od początku lepiej na obroty koszt wycięcia i włożenia 100 zl kat sprzedałem za 180 zl Smile dziękuje dobranoc Grin

MECHANIKA POJAZDOWA
KOCUR SERVICE
31-586 KRAKÓW UL . CENTRALNA 81
ZAPRASZAM !!
dla klubowiczów zniżka !!
http://s13user.ultime.pl/tag/krakow-drift

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 120000km
 
TomexD
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 24-06-2013 09:51
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

Miło słyszeć same pozytywy wycięcia kata Smile Chyba w na dniach też go wytnę Smile A tak z drugiej strony jechałem teraz z Gdańska do Szczecina i wydaję mi się że auto chodziło OK.

GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: