Menu główne
Forum
Klubowicze
TomexD |
Dodany dnia 19-06-2013 20:14 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Witam koledzy od jakiegoś czasu moja meganka ma napady że traci moc, jakby się zamulała. Na autostradzie prędkość dochodzi do 120 km/h i dalej nie idzie. Raz jest wszystko OK a raz nie.
Dane auta: Renault Megane Classic 1999r 1.4 16v 95PS Auto po wymianie rozrządu rok temu, i filtrów w zeszłym miesiącu. Teraz się zastanawiam właśnie czy to nie jest wina katalizatora, jakie by były konsekwencje gdybym go wyciął i wstawił normlaną rurę, bądź strumiennice? Większe spalanie, spadek/wzrost mocy ? Podpowiedzcie mi coś w tej kwestii Z Góry Dziękować Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-06-2013 20:14 |
Robsajson |
Dodany dnia 19-06-2013 20:26 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Nic nie stoi na przeszkodzie abyś wywalił katalizator. Czasami jest niewielki przyrost mocy ale prawie niezauważalny. Zacinający się EGR potrafi takie jaja robić. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
TomexD |
Dodany dnia 19-06-2013 20:36 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
A jak sprawdzić ten ERG i gdzie on się znajduje ?
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Robsajson |
Dodany dnia 19-06-2013 20:49 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
takie lub podobne ustrojstwo: [img]http://img812.imageshack.us/img812/1918/vanneegrx.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 19-06-2013 20:51 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
A moim zdaniem to ani wina katalizatora ani EGRa szukalbym w ukladzie dolotowym i zaplonowym Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
TomexD |
Dodany dnia 19-06-2013 21:21 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
@tomek1405 dolotowy jest jak był filtr wymieniony na nowy miesiąc temu, a skąd podejrzenie o zapłonie ?
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
maestro |
Dodany dnia 20-06-2013 01:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To na bank problem z mieszanką lub zapłonem.
Zapchany kat w benzynie to ogromna rzadkosc. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
TomexD |
Dodany dnia 20-06-2013 19:44 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Jakie proponujecie najlepsze rozwiązanie ? Warsztat czy da radę pokombinować samemu w garażu ?
Treść dodana dnia 21 czerwiec 2013 20:41: up Edytowane przez TomexD dnia 21-06-2013 21:41 Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
bzykus |
Dodany dnia 21-06-2013 21:48 |
Postów: 32 Data rejestracji: 27.04.2013 22:46 Skąd: łódzkie Łódź |
maestro napisał(a): To na bank problem z mieszanką lub zapłonem. Zapchany kat w benzynie to ogromna rzadkosc. Jak jezdzisz to tak, a kumpel kupil mazde 323f, ktora 2 lata bodajze stala i w koncu wycial kat bo mul straszny byl, to gosc od skupu kat byl w szoku ze wszystkie dziury pozatykane byly i ze to wogole jezdzilo jeszcze... lub 3 tala jazdy w korkach i tylko miasto tez swoje robi... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
_jahu_ |
Dodany dnia 22-06-2013 02:05 |
Postów: 99 Data rejestracji: 22.08.2012 00:33 Skąd: - |
mój dowódca jeździł Galaxy tam 99 rok . 2.3 benzyna ,auto wiecej niż 110km/h nie chciało iść uparcie tkwili w tym że coś jest nie tak z filtrami itp , wydał tysiak na wymianę , z rozrzadem itp. pojechali z nim na przegląd spalin itp , gość wszedł pod auto i powiedział , katalizator tłumi spaliny ewidentnie było słychać przytłumiony dźwięk , wyciął kata wybił z niego wkład , nie dość że auto lepiej chodziło to jeszcze dowódca zarobił 30 zł i nie płacił za robotę
daleko patrzac ja też miałem problem , Renata nie rozpędzała się więcej niż 120 bez dachu 130 z dachem , po zmieniałem wszystko całe napięcie od cewi po świeczki , filtry -paliwa,oleju z nowym olejem,i powietrza , dalej to samo zerowa różnica , byłem przeciwny wycięciu ale tak zrobiłem , wstawili mi ala kata i autko teraz bez dachu ~160 z dachem 175, mruczy fajniej i wkręca się od początku lepiej na obroty koszt wycięcia i włożenia 100 zl kat sprzedałem za 180 zl dziękuje dobranoc MECHANIKA POJAZDOWA
KOCUR SERVICE 31-586 KRAKÓW UL . CENTRALNA 81 ZAPRASZAM ! dla klubowiczów zniżka ! http://s13user.ultime.pl/tag/krakow-drift Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 120000km
|
TomexD |
Dodany dnia 24-06-2013 09:51 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Miło słyszeć same pozytywy wycięcia kata Chyba w na dniach też go wytnę A tak z drugiej strony jechałem teraz z Gdańska do Szczecina i wydaję mi się że auto chodziło OK.
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |