Menu główne
Forum
Klubowicze
Johny |
Dodany dnia 29-07-2013 14:48 |
Postów: 45 Data rejestracji: 25.07.2013 22:28 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Witam Za kilka dni, będę zmuszony odłączyć i wymontować instalacje LPG. Z racji tego, że nigdy tego nie robiłem mam kilka pytań, może banalnych ale wolę się upewnić. Po pierwsze jak wygląda procedura odłączenia instalacji? Rozumiem, że zbiornik musi byc pusty? Jakiś zawór muszę odkręcić, czy po prostu wyjeździć do końca? Jeżeli są jakieś zabezpieczenia, przy butli, reduktorze lub gdziekolwiek byłbym wdzięczny za poinformowanie mnie o tym, gdzie i co trzeba z nimi zrobić. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19 Ph II B18ft (1721ccm/~150KM), benzyna
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-07-2013 14:48 |
michor |
Dodany dnia 29-07-2013 14:58 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Wyjeździć/wypalić gaz do końca. tak jest najbezpieczniej w sumie.
Co rozumiesz przez zabezpieczenia przy butli/reduktorze? ja jak wymontowywałem LPG- to gaz wyjeżdżony do zera, a potem zbiornik out, reduktor out, wlew out, miedź pod samochodzem i ta część instalacji została bo już mi się nie chciało tego pruć. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Lipek |
Dodany dnia 29-07-2013 14:59 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
Butla nie musi być pusta tylko zakręcony wielozawór. Po za tym zero filozofii
I bądź przygotowany na połączenie węży w miejsce parownika, chyba że wyciągasz tylko butelachę "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 29-07-2013 15:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Co do gazu w butli/przewodach, to poza podstawowym BHP (zero fajek w okolicy ), ważniejsze jest chyba to żeby sobie łap nie odmrozić w razie czego.
Jeżeli instalacja nie jest "przedpotopowa" to na butli powinien być elektrozawór- i tyle w temacie. wyleci Ci to co jest w przewodach i nic więcej. Zakręcać wtedy też nie trzeba. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Johny |
Dodany dnia 29-07-2013 16:23 |
Postów: 45 Data rejestracji: 25.07.2013 22:28 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Dzięki za odpowiedzi, o to mi chodziło żeby mnie upewnić, że żadnej filozofii z tym nie ma. Instalacje już kilka lat ma, butla się kończy za rok, ale i tak wyjeżdżę butle do końca więc nie powinno być problemu. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19 Ph II B18ft (1721ccm/~150KM), benzyna
|
|
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 11-08-2013 15:39 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
Johny napisał(a): butlke mozna legalizowac na 5 lat jescze ale oplacalniejsze jest wymienic na nowa i znow masz 10 latDzięki za odpowiedzi, o to mi chodziło żeby mnie upewnić, że żadnej filozofii z tym nie ma. Instalacje już kilka lat ma, butla się kończy za rok, ale i tak wyjeżdżę butle do końca więc nie powinno być problemu. Pozdrawiam sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |